TÄSSÄ PERUSTELUJA MIELIPITEESEENI!
No mielestäni olisi vaan voinut sanoa jotain hieman rakentavaa
![[Embarrassed]](redface.gif)
!!!!
![[director]](graemlins/director.gif)
JA TÄMÄ ON MINUN MIELIPITEENI!!! En todellakaan tarkoittanut, että eläintensuojelu ym. olisi turhaa tai mitään muuta vastaavaa! Olen itse hyvin eläinrakas
![[teddy]](graemlins/teddy.gif)
ihminen. Mutta jos minulta oltaisiin kysytty samaa kysymystä, niin en todellakaan olisi vastannut noin. Jos voisin OIKEASTI vaikuttaa asioihin, niin asiani olisivat ennemminkin: haluaisin auttaa lapsia Tallinnassa jotka asuvat viemäritunneleissa
![[cry]](graemlins/bncry.gif)
tai haluaisin vaikuttaa, että nuoret meidän maassamme saisivat psykiatrista hoitoa silloin kuin sitä tarvitsevat(kokoajan budjetit pienenevät ja hoitopaikkoihin on jopa 1 vuoden jonot tai että nuori ei pääse ollenkaan hoitoon koska ei saa maksusitoumusta JA TÄMÄ ON KARU TOTUUS TÄÄLLÄ HESASSA) ja ym ym... On niin paljon asioita joihin haluaisin todellakin vaikuttaa, että en edes voi rueta kirjoittamaan niitä, koska tila ei riitä! Tarkoitin siis vain että jos multa kysyttäisiin niin ensimmäisenä mieleeni ei kyllä tulisi kulkukoirien auttaminen (eikä siinä mitään) vaan jotkut sellaiset asiat, jotka ovat meidän ihmisten kannalta erittäin huonosti. Niin paljon on asioita jotka ovat huonosti tässä maassa ja ne on sellaisia asioita mihin tavalliset ihmiset ei ajatuksiaan paljon käytä! Mä törmään surulliseen totuuteen joka viikko, koska toimin vapaaehtoisena yhdessä työssä aina, kun vaan "pää"työltäni kerkeän. Kun joutuu kohtaamaan kaikkia tosi surullisia
![[cry]](graemlins/bncry.gif)
juttuja(mitkä johtuu siitä ettei hallitus anna rahaa tarpeeksi eri jaostoihin ja tietty siitä, että rahaa ei enempää ole) niin tuntuu vaan hullulta, että jos vois jotain muuttaa niin se ois kulkukoirien kohtalo Tallinnassa. Tottakai eläintenkin hyvinvointi on erittäin tärkeätä, mutta minulle ei kyllä eläimet ensimmäisenä mieleen tulisi. Sitten tietenkin tulisi, kun meidän ihmisten asiat olisivat kunnossa.
Jos tietäisit Rantsu mitä kaikkea joudun todellakin kohtaamaan aina vaan siitä syystä, että kokoajan vaan leikkauksia budjettiin niin ymmärtäisit tasan tarkkaan miksi kantani on tämä!!!!!!! On se kamalaa kuunnella, että esim. Ai tykkäisit kovin käydä meillän no meillä kyllä olisi sinulle sopiva hoitopaikkakin, mutta emme saa sosiaalitoimelta maksusitoumusta sinulle, joten tuletko vuoden päästä takaisin, luuletko että olet hengissä vielä silloin ja koitathan nyt olla tapamatta itseäsi? Ja nämä asiat on todellakin sellaisia, että näistä ollaan todella hissun kissun. Olen esim. kirjoittanut sosiaali-ja terveysministerille pitkät kirjeet tilanteesta ja sain erittäin ympäri pyöreätä vastausta takaisin...että tällästä...
Se on vaan niin kamalaa, kun nuorissa on meidän tulevaisuus kuitenkin. Ja tämä oli vain yksi asia...listani on melkein loputon(no ei ehkä nyt ihan sentään)
![[director]](graemlins/director.gif)
ENKÄ TARKOITTANUT PAHALLA!!!
Poikkesi nyt täysin aiheesta, mutta halusin vastata, kun Rantsu tuntui luulevan, että tarkoitin viestini ivallisesti mikä ei tarkoitukseni ollut.
[ 10-02-2003, 09:17: Viestiä on muokannut: Aliisa ]