Author Topic: MS 2003 kärkikolmikko?!?  (Read 5525 times)

69

• Guest
(No subject)
« Reply #90 on: February 10, 2003, 12:51:00 pm »
Jenni sai myös multa pisteet.  [love]   Onneksi Jennin arvokkaan viestin kuuli noin miljoona suomalaista ja varmasti osa sai lausunnon kautta kimmokkeen auttaa hylättyjä koiria. Hylättyjä koira on runsaasti myös Suomessa.

Muistakaapa käydä klikkaamassa etusivun oikeassa alareunassa olevaa linkkiä ja voitte sitä kautta AUTTAA ILMAISEKSI eläimiä.

http://www.missit.net

Aliisa

• Full Member
(No subject)
« Reply #91 on: February 10, 2003, 01:31:00 am »
TÄSSÄ PERUSTELUJA MIELIPITEESEENI!

No mielestäni olisi vaan voinut sanoa jotain hieman rakentavaa        [Embarrassed]        !!!!         [director]        JA TÄMÄ ON MINUN MIELIPITEENI!!! En todellakaan tarkoittanut, että eläintensuojelu ym.  olisi turhaa tai mitään muuta vastaavaa! Olen itse hyvin eläinrakas        [teddy]                [teddy]                [teddy]        ihminen. Mutta jos minulta oltaisiin kysytty samaa kysymystä, niin en todellakaan olisi vastannut noin. Jos voisin OIKEASTI vaikuttaa asioihin, niin asiani olisivat ennemminkin: haluaisin auttaa lapsia Tallinnassa jotka asuvat viemäritunneleissa        [cry]        tai haluaisin vaikuttaa, että nuoret meidän maassamme saisivat psykiatrista hoitoa silloin kuin sitä tarvitsevat(kokoajan budjetit pienenevät ja hoitopaikkoihin on jopa 1 vuoden jonot tai että nuori ei pääse ollenkaan hoitoon koska ei saa maksusitoumusta JA TÄMÄ ON KARU TOTUUS TÄÄLLÄ HESASSA) ja ym ym... On niin paljon asioita joihin haluaisin todellakin vaikuttaa, että en edes voi rueta kirjoittamaan niitä, koska tila ei riitä! Tarkoitin siis vain että jos multa kysyttäisiin niin ensimmäisenä mieleeni ei kyllä tulisi kulkukoirien auttaminen (eikä siinä mitään) vaan jotkut sellaiset asiat, jotka ovat meidän ihmisten kannalta erittäin huonosti. Niin paljon on asioita jotka ovat huonosti tässä maassa ja ne on sellaisia asioita mihin tavalliset ihmiset ei ajatuksiaan paljon käytä! Mä törmään surulliseen totuuteen joka viikko, koska toimin vapaaehtoisena yhdessä työssä aina, kun vaan "pää"työltäni kerkeän. Kun joutuu kohtaamaan kaikkia tosi surullisia         [cry]        juttuja(mitkä johtuu siitä ettei hallitus anna rahaa tarpeeksi eri jaostoihin ja tietty siitä, että rahaa ei enempää ole) niin tuntuu vaan hullulta, että jos vois jotain muuttaa niin se ois kulkukoirien kohtalo Tallinnassa. Tottakai eläintenkin hyvinvointi on erittäin tärkeätä, mutta minulle ei kyllä eläimet ensimmäisenä mieleen tulisi. Sitten tietenkin tulisi, kun meidän ihmisten asiat olisivat kunnossa.

Jos tietäisit Rantsu mitä kaikkea joudun todellakin kohtaamaan aina vaan siitä syystä, että kokoajan vaan leikkauksia budjettiin niin ymmärtäisit tasan tarkkaan miksi kantani on tämä!!!!!!! On se kamalaa kuunnella, että esim. Ai tykkäisit kovin käydä meillän no meillä kyllä olisi sinulle sopiva hoitopaikkakin, mutta emme saa sosiaalitoimelta maksusitoumusta sinulle, joten tuletko vuoden päästä takaisin, luuletko että olet hengissä vielä silloin ja koitathan nyt olla tapamatta itseäsi? Ja nämä asiat on todellakin sellaisia, että näistä ollaan todella hissun kissun. Olen esim. kirjoittanut sosiaali-ja terveysministerille pitkät kirjeet tilanteesta ja sain erittäin ympäri pyöreätä vastausta takaisin...että tällästä...
Se on vaan niin kamalaa, kun nuorissa on meidän tulevaisuus kuitenkin. Ja tämä oli vain yksi asia...listani on melkein loputon(no ei ehkä nyt ihan sentään)
        [director]        ENKÄ TARKOITTANUT PAHALLA!!!

Poikkesi nyt täysin aiheesta, mutta halusin vastata, kun Rantsu tuntui luulevan, että tarkoitin viestini ivallisesti mikä ei tarkoitukseni ollut.

[ 10-02-2003, 09:17: Viestiä on muokannut: Aliisa ]

1044

• Guest
(No subject)
« Reply #92 on: February 10, 2003, 08:36:00 am »
100 % Aliisa kanssasi samaa mieltä. En voi kyllä kehua oikeastaan kenenkään missiehdokkaan haastattelua.
Missivalintoihin olen tyytyväinen. Nehän menivät juuri kuin olin ajatellutkin. Ehkä olisin vaihtanut perintöprinsessojen paikkaa niin Piritta olisi päässyt sinne Japaniin kisailemaan.

Aliisa

• Full Member
(No subject)
« Reply #93 on: February 10, 2003, 09:24:00 am »
Kiitos vain Rio  [Embarrassed]  !(tuntui jo hieman, että olisin joku karmea noita-akka)

Minä myös olen erittäin tyytyväinen kärki kolmikkoon!  [love]    [love]  

Kerrankin oikeus kävi!!!!

[blond]   Anna olet erittäin kaunis ja vielä kaunistut entisestään!!!
  [beauty]   Piritta olet ehdoton suosikkini  [love]   ja olethan sentään 1 pp!!
  [brunette]   ja sitten vielä Suvi! Olit myös suosikkini!!! Ja onneksi sijoituit!

475

• Guest
(No subject)
« Reply #94 on: February 10, 2003, 10:32:00 am »
Taas saatiin pliisu missi jota en edes huomannut kilpailun kuluessa, eikä huomannut yleisökään. Onneksi ei sentään rumaa niinkuin viimeksi.
Aliisa, tuskin Tallinnan nuoret tulevat ensimmäiseksi mieleen koiransa juuri menettäneelle. Eiköhän yhteiskunta tee sentään jotain niiden eteen.
Tuossa yhteiskuvassa Lindan valkoisuus on aivan huvittavaa! Hän erottuu joukosta todella epäedukseen.
Suvia ei kannattaisi lähettää Japaniin, siellä tykkäävät blondeista ja isosilmäisistä, nyt saavat sinne pikimustatukkaisen pikkusilmän. Todellakin Piritta olisi ollut parempi valinta sinne.
Eipä taida olla kansainvälistä menestystä odotettavissa tänäkään vuonna!
Olisi muuten mielenkiintoista tietää puhelinäänestyksen tulokset, että kuinka paljon kukin sai ääniä!
Anna oli haastattelussa jotenkin ihan ääliö, toivottavasti osaa edes englantia????

Hunk

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #95 on: February 10, 2003, 16:27:00 pm »
Puhelinäänestyksen tulokset prosenteissa:
Piritta Hannula 20,6 %
Anna Strömberg 18,6 %
Jenni Anttila 12,7 %
Suvi Hartlin 10,9 %
Emilia Lonnakko 9,2 %
Saana Anttila 8,1 %

Miksi MTV3:n sivuilla ei ole kaikkien finalistien äänimääriä? Ääniä on kuitenkin annettu 10:lle finalistille. Äänien kappalemääräkin kiinnostaisi tietää. Ihmettelen voiko Annan luvut pitää paikkaansa, kun kaikissa muissa äänestyksissä hän oli viimeisten joukossa. Ja miten Suvin kannatus olisi voinut romahtaa murto-osaan?

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #96 on: February 10, 2003, 16:49:00 pm »
Yleisö ei olisi ollut yhtään väärässä tänä vuonna, mutta
miksi tuomarit halusivat vähän vaihdella paikkoja??   [Confused]  
Yleisön ykkönen tiputettiin pykälällä ja yleisön tokasuosikki tiputettiin kokonaan pallilta!
Jos siellä peräpäässä vähän muutellaan niin Saana on tuomariston mielestä kauniimpi kuin Emilia. Siinä olen heidän kanssaaan sammaa mieltä!
  [king]  

Toivottavasti Jenni on toipumassa koiraystävän kuolemasta ja kovastikin on menossa auttamaan niitä Tallinnan kulkukoiria, sillä niitä voi helpommin varmastikin kodittaa, kun niitä katulapsia, heitä ei niin vaan koditeta tänne päin siis adoptoida eikö se ole aika vaikea ja pitkäjänteinen toimenpide ja tarkkaan tutkitaan kenelle annetaan lapsi!   [Embarrassed]  

Jennille hirveesti tsemppiä ja Saanalle lisää kisoja!   [thumb]    [thumb]

Agda

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #97 on: February 10, 2003, 19:07:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Anna oli haastattelussa jotenkin ihan ääliö, toivottavasti osaa edes englantia????

Samoja kouluja Annan kanssa käyneenä voin kertoa että englanti  ei  kuulunut hänen vahvimpiin aineisiin...  [sad]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #98 on: February 10, 2003, 20:53:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
 Jenni saa 10 pistettä siitä, että haluaa auttaa kodittomia eläimiä ja vaikuttaa eläinasioissa. Upeaa Jenni!   [love]  

Enpä muista, että kukaan missi olisi puhunut mitään näin fiksua aikoihin.    [teddy] [/QB]

Kiitos Rantsukkainen!   [smlove]  
Nyt tuli paljon parempi olo tämän suuren tragedian jälkeen!   [Wink]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #99 on: February 10, 2003, 23:07:00 pm »
Ainoa joka puhui hyväntekeväisyyden puolesta oli muistaakseni Jenni. Ennen kuin Jenni "tuomitaan" mielipiteestään, kehoittaisin miettimään mitä hyväntekeväisyyttä olette ITSE tehneet viime aikoina.

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #100 on: February 11, 2003, 01:24:00 am »
Hyvä Aliisa, en ajatellut kirjoituksesi olleen mitenkään ivallinen, luulit ihan väärin. Käsitin sen lähinnä ymmärtämättömäksi. Koirien auttaminen ei poissulje mainitsemiesi ryhmien auttamista. Ja eläimiä pitää auttaa nyt, ei vasta sitten, kun ihmisten asiat ovat kunnossa. Autetaan molempia ryhmiä kukin tahoillamme, niin asiat paranee. Eläinten puolesta tehdään yleensäkin niin vähän, että se aihe on erityisen akuutti. Kirjoitat olevasi hyvin eläinrakas ja samalla mainitset, että " Jenni olisi voinut sanoa jotain hieman rakentavaa". Ei oikein mene yksiin.Mutta uskon, että olet eläinrakas ja ymmärsit vain asian vähän väärin.  [Smile]  

Sinä olisit vastannut sitten eri tavalla. Ajattele, jos sitten joku täällä kirjoittaisi sen jälkeen, että "olisi se Aliisa voinut sanoa jotain hieman rakentavaa". Mielisairaiden hoito ja moni muu asia on suomessa tosiaan kurjassa jamassa, ja nostan hattua sinulle, kun teet vapaaehtoistyötä tärkeiden asioiden eteen. Jaksamista sinulle auttamistyössäsi Aliisa!

Toivon itse, että kaikki osallistuisivat myös eläinten auttamiseen. On niin paljon, mitä voi tehdä, olen puhunut tästä monesti ennenkin. On ikävää ajatella, että jopa Suomessakin on niin paljon kodittomia eläimiä. Ja vielä kamalampaa on, että miljoonat eläimet kärsivät ympäri maailmaa ja aivan turhaan, esim. turhien eläinkokeiden tai ravinnon turhan tehotuotannon seurauksena. Ja monista muista syistä. Eläinten auttamisesta ei voi koskaa puhua liikaa tässä julmassa maailmassa, joten vielä kerran: HIENOA JENNI!  [love]

Sinelmä

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #101 on: February 11, 2003, 21:12:00 pm »
mutta Jenni taisi olla ainoa jolta kysyttiin jos hän voisi vaikuttaa kohonkin asiaan niin mihin...ainakin näin muistelisin...Hyvän asianhan Jenni mainitsi, mutta maailmassa on niin paljon tärkeämpääkin kuin kulkukoirat. Tuosta tulikin mieleen Miss Kovis elokuva jossa kaikki ehdokkaat toivoivat maailman rauhaa.. [thum]  hihiiaika koomista(onhan se hyvä asia)

Itse olen koiran omistaja ja HYVIN eläin rakas.Tietenkin se asia oli Jennille nyt tärkeä asia kun oli oman koiransakin joutunut lopettamaan vastikään. Luultavasti itsellänikin olisi oma rakas lemmikki mielessä.Tiedän miltä Jennistä  varmasti tuntui koska olen itsekin kokemut saman.
Jaksamisia Jennille.  [thumb]  

Nää on sitten näitä mun mielipiteitä.  [Roll Eyes]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #102 on: February 12, 2003, 12:30:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Sini S.:
Hyvän asianhan Jenni mainitsi, mutta maailmassa on niin paljon tärkeämpääkin kuin kulkukoirat.
Nää on sitten näitä mun mielipiteitä.   [Roll Eyes]

Näin juuri, sinun mielipiteitä. Eli ei mikään absoluuttinen totuus.   [Smile]  Haluan vain korostaa, että ihmisilä on eri näkemyksiä siitä, mitkä asiat ovat tärkeitä. Mutta eiköhän (onneksi) aika moni meistä ole sitä mieltä, että kaikkien hädänalaisten auttaminen on tärkeää, eli ei laiteta avun tarvitsijoita toisia avuntarvitsijoita vastaan.

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #103 on: February 17, 2003, 14:11:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Anna pitää todellakin esikuvanaan Anne Pohtamoa, puhuikin samalla tavalla. Hänellä melkoisia vaikeuksia päästä finaaliin. Jos pääsee, niin vahvoilla koko kisan voittajaksi.

Nyt tuntuu siltä, että Anna voittaa, jos jotenkin vain pääsisi ensin finaaliin.

Ja taas kerran tiesin voittajan etukäteen.  [Wink]  

Jenni Anttilasta; mulla on sellainen mielikuva, että joskus 90-luvun lopulla hän oli mukana Hymytyttö semifinaalissa ja seisoi uimapukukuvassa LENKKARIT JALASSA!  [18_crazy]   Voiks kukaan vahvistaa, pitääkö paikkansa?

mies878

• New Face
  • *
Re: MS 2003 kärkikolmikko?!?
« Reply #104 on: February 04, 2006, 11:44:06 am »
linda oli kaunis
ois upeaa olla sellainen Monien tyttöjen unelma mutta Kuitenkin yhden naisen mies ja sellainen joka ei paljoa kissanristiäisisisä viihtyisi. Eikä harrastaisi yhden yön suhteita eikä pettämistä vaan olisi sellainen suora tyyppi joka Olisi aktiivinen kiekkofani ja tuttu mies jopa koirapolulta ja hifki