Author Topic: kate bush  (Read 879 times)

mr.sixty

• Guest
kate bush
« on: June 30, 2005, 12:18:56 pm »
http://www.tiscali.co.uk/music/biography/kate_bush_biography.html

Mielipiteitänne katen musiikista.
Mä oon ihan koukussa tohon running up that hilliin. Se on niin kaunis ja wuthering heights on kanssa loistava

Mansen Miäs

• Guest
Re: kate bush
« Reply #1 on: June 30, 2005, 16:08:49 pm »
Oho!  eek: Misteri on erehtynyt välillä tasokkaankin musiikin pariin!  ;) :P

'Hounds of love' on ihan huippu levy, jolta löytyy lukuisia loistavia raitoja! Vanhemmilta levyiltä löytyy myös joitain hyviä sieltä täältä! Sen sijaan uudemmat Katen tuotokset -kuten vaikkapa 'Red shoes'- ei ole minuun kolahtanut!  :(

OrdinaryGuy

• Guest
« Reply #2 on: June 30, 2005, 19:34:00 pm »
Kaksi levyä on mielestäni ylitse muiden ja ne ovat Hounds Of Love ja Kick Inside, joista jälkimmäinen on oma suosikkini. Useimmat biisit noilla levyillä on loistavia, parhaimmillaan aivan neroutta. Myös Katen duetto Peter Gabrielin kanssa, eli Don't Give Up, uppoaa meikäläiseen kuin Titanic mereen  :o

mr.sixty

• Guest
« Reply #3 on: June 30, 2005, 20:26:52 pm »
Pitää varmana miettiä noitakin levyjä, jo kerran on sanut kehuja. onko tuo red shoes millä levyllä?
mulla vasta lionheart dreaming ja houds of love jonka ostin tänään

OrdinaryGuy

• Guest
« Reply #4 on: June 30, 2005, 20:31:51 pm »
onko tuo red shoes millä levyllä?

Siis Red Shoes on levyn nimi  :)

mr.sixty

• Guest
« Reply #5 on: June 30, 2005, 20:35:58 pm »
öyh.ups. :D

Fabrizio

• V.I.P. MEMBER
  • ICEMAN # 1
« Reply #6 on: June 30, 2005, 20:58:15 pm »
Aivan ihana artisti ja upea persoonallinen ääni.  [love] Mikäli löydän joskus Kate Bush DVD:n, niin sellaisen heti ostan. Liekö edes sellaista ilmestynyt, kun olen netistä yrittänyt epätoivoisesti hakea.

Videokasetilta löytyy kyllä The Whole Story ja pari keikkataltiointia. Toivottavasti syksyn aikana ilmestyisi uutta tuotantoa, kun siitäkin oli puhetta. Minulla on ikävä Katea ja varmasti monella muullakin.

Red Shoes ei oikein iskenyt, mutta muuten Katen tuotanto uppoaa täysin... varsinkin juuri vanhempi tuotanto.
Elämäni ihanimmat hetket vietän kanssas kahdestaan,
en kesäyöni päätyvän sois milloinkaan - oo-oo.
Pidä mua omanasi, kesäyötä kestää hetki vain - oo-oo.

Emppu

• Guest
« Reply #7 on: June 30, 2005, 21:59:13 pm »
Kyllä minä joskus tykkäsin vuonna miekka ja kuokka :)
kun olen aina ollut tosi oudon musiikkimaun omistavainen,
wuthering heights kyllä muistan videonakin ja Kate Bushin gasellimaisen kauneuden  [love] ....
Bonnie Tyler vaan meni ohi ja komeesti ;) [love]

Amentes

• Full Member
« Reply #8 on: July 02, 2005, 22:33:10 pm »
 :-* [love]
Tiedättekö kuka "löysi" Kate Bushin ja minkä ikäisenä on säveltänyt ensimmäiset jymykappaleensa?
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

OrdinaryGuy

• Guest
« Reply #9 on: July 03, 2005, 12:11:01 pm »
:-* [love]
Tiedättekö kuka "löysi" Kate Bushin ja minkä ikäisenä on säveltänyt ensimmäiset jymykappaleensa?

David Gilmour löysi, ensimmäiset jymykappaleet tuli tietääkseni siinä 16-vuotiaana?

mr.sixty

• Guest
« Reply #10 on: July 05, 2005, 11:24:11 am »
Potuttaa kun tolla hopuds of love levyllä nro 8 biisi alkaa tosi kauniisti ja mielenkiintoisesti mutta kun aikaa on 1.18 mennyt se muuttuu ihan oudoksi. ajattelin jo että onko mun cdssä vikaa mutta ei taida ollakkaan >:( :(