Author Topic: Tyrmäystipat  (Read 2093 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Tyrmäystipat
« on: June 29, 2005, 21:03:58 pm »
Tyrmäystippoja käyttänyt seksuaalirikollinen tuomittiin äskettäin Helsingin hovioikeudessa yli kahden vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Ulkomaalaissyntyinen keski-ikäinen ravintoloitsija antoi ainakin yhdelle pahoinpitelemälleen tytölle salaa nopeavaikutteista unilääkettä, jonka hän sekoitti riisiruokaan. Mies tuomittiin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, raiskauksesta, kahdesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja pahoinpitelystä. Hän teki rikokset 2000-01.

Annemari

• V.I.P. MEMBER
Re: Tyrmäystipat
« Reply #1 on: June 29, 2005, 21:15:12 pm »
Uskaltaakohan sitä kebabbia enää syödä...

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #2 on: June 29, 2005, 22:35:22 pm »
Koskaan en kebabbia ole syönyt, enkä syö! Tosin ei meikäläiselle niistä tyrmäystipoistakaan pelkoa olisi... ;D

Anisliini

• Guest
« Reply #3 on: June 29, 2005, 23:01:37 pm »
Oltiin Italiassa jumppaleirillä vuonna 2000 ja yhden tytön lasiin laitettiin tyrmäystippoja ALAIKÄSTEN diskossa!!!   :eek: se tyttö meni ihan veltoksi ja vietiin sairaalaan. En tiedä mitä se oli juonut, mutta joutui jäämään kenttäohjelmista pois  :(

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: June 30, 2005, 00:21:35 am »
Inhottavia tällaiset uutiset!! >:( >:( :eek: Tyrmäystipoilla taisi olla osuutta siinäkin jutussa kun helsinkiläismies päätyi Vantaalla vietetyn ravintolaillan jälkeen Tallinnaan jonnekin pellolle makaamaan!!! :eek: Aika pelottavaa olisi kyllä munkin aamulla baari-illan päätteeksi löytää itseni jostain huitsin nevadasta!! :(

Anisliini

• Guest
« Reply #5 on: June 30, 2005, 00:24:17 am »
On kyllä kamalaa ainetta, mutta toisaalta on aika huolimatonta toimintaa jos noin vaan joku kaataa lasiin jotain myrkkyä  ::) vahinkoja sattuu, mutta pitää olla tarkkana!!!   :laugh:

mr.sixty

• Guest
« Reply #6 on: June 30, 2005, 08:27:34 am »
Oon kuullut että silmä tipat olisi yksi mitä käytettäisiin ja sitten rohypnol nimistä töhnää jonka muusta käytöstä ei hajuukaan.

Oon kuullut että yhdelle tutulleni(muijalle) olisi laitettu raflassa tyrmäystippoja ja se oli jätkänsä kanssa juonut sitä ja tullut ilmeisesti niin huono olo että ne kutsu ambulanssin(se poikaystävä joutu olla siellä pari päivää :1shock: )

Manne

• Guest
« Reply #7 on: June 30, 2005, 11:44:31 am »
Minulle ja kollegalleni (ja eraalle kolmannelle naiselle) laitettiin Helsingissa 1997 jotain lasiin. Olimme (kuvitelkaa!) asiakkaiden kanssa eraan seminaarin jalkeen hotellin baarissa. Molemmilla meni vintti taysin pimeaksi! Se kolmas nainen (asiakkaamme) ilmoitti yhtakkia olevansa huonovointinen ja lahti hotellihuoneeseen nukkumaan. Sitten alkoi kollegani kayttaytya omituisesti. Mina olin sen verran tolkuissani, etta sain kollegani tyonnettya taksiin, etta han paasi kotiin. Sitten pimeni itsella. Herasin kotoa seuraavana paivana mistaan mitaan tietamatta.

Oli kiva soitella asiakkaille seuraavana paivana, etta mita oikein tapahtui. Onneksi meita ei hyvaksikaytetty, eika ollut mitaan havettavaa jalkeen pain.

mr.sixty

• Guest
« Reply #8 on: June 30, 2005, 11:49:45 am »
Omituista on tuokin että monen lasiin noita eksyy joita ei selvästikkään ole tarkoituskaan käyttää hyväksi. Miksi muuten sekä kaverin että sen jätkän lasiin niitä olisi eksynyt. en oo varma joiko ne samasta vai oliko eri lasit, mutta kuitenkin. Taitaa olla osittain kiusantekoakin joiltain, mutta sitten on tietenkin myös ne jotka haluaa tehdä jotain. Tuntuu kamalalta että pitä kokoajan kattoa lasinsa perään. Mä sen takia pidänkin aina kädessäni ja pyydän veden pullossa jolloin kukaan ei voi saada sinne mitään tungettua

MettuMaari

• Junior Member
  • **
« Reply #9 on: June 30, 2005, 11:58:11 am »
Tuttuni vietti hääyönsä sairaalassa tyrmäystippojen takia !!           

DaisyF

• Guest
« Reply #10 on: June 30, 2005, 12:07:59 pm »
Tosiaan saa olla varovainen, jos tuolla baareissa kulkee. Tyrmäystipat eivät kuitenkaan ole mikään ihan uusi keksintö ja kyllä jokaisen tytön pitäisi näistä olla tietoinen ja siten myös muistaa, ettei lasia koskaan saa jättää vartioimatta! :laugh:

mr.sixty

• Guest
« Reply #11 on: June 30, 2005, 12:13:22 pm »
Muistaakseni myös naiset antaa noita miehille. olisko 4dssä tai jossain kerrottiin, mutta semmosista tapauksista en ole kuullut
Mamassakin noita valitettavasti kuulemma kulkee joten mekään emme ole turvassa :(
Tosin en yhtään epäilis vaikka siellä niitä laittais hetskumuijat ottaen huomioon miten törkeesti ne siellä käyttäytyy(joka toinen ilta kun oon ollut siellä joku muija heitetään sieltä ulos käytöksensä takia)

DaisyF

• Guest
« Reply #12 on: June 30, 2005, 13:01:12 pm »
Tosiaan, taisinpa yleistää. Kaiken kaikkiaan siis varovaisuutta lapsukaiset, kun olette menovaihteella! ;)

Äksy Ämmä

• Guest
« Reply #13 on: July 01, 2005, 11:54:23 am »
Tässä jutussani ei ole kysymys varsinaisista laittomista tyrmäystipoista mutta jonkinlaisista vahvoista tipoista kuitenkin...
Etelänreissuillani bailailin pitkään ja hartaasti, ja ihmettelin sitten tutuille ja naapurinmiehille silmät ymmyrkäisinä, miten ihmeessä minua voi väsyttää, sillä menen nukkumaan aikaisin ja herään aikaisin. (Selitys tähän oli se, että molemmat toiminnot tapahtuivat aikaisin aamulla.)
Eräänä etelän ehtoona suunnittelin rumistuttavani erään diskon kauneuskisaa polleine olemuksineni mutta sitä ennen minun piti kuluttaman tuntikausia jossain. Tekemisestä ja näkemisestähän ei nyt varsinaisesti meikäakalle, suupaltille ja uteliaalle, pulaa tullut. Tapasin baarissa muutaman maanmiehen ja juttu alkoi sujua. Kertoilin leveäsi, laveasti tulevan yön suunnitelmistani. Koska aikaa siis oli, suostuin sällien houkutuksiin ja lähdin heidän (lähellä sijaitsevaan) hotelliinsa paukulle. Toki aioin rajoittaa huumaavien nesteitten nauttimista, olihan kisa edessä, vaikkakin hupimielinen.
Kapusimme portaita valtaisaan hotelliin ja sisällä poikien huoneistoon. Paikallisesta myymälästä ostetut pullot kaivettiin esiin, pojat sekoittivat drinkit. Särvimme eksoottista juomaa ja juttelimme. Vilkuilin koko ajan kelloa. Vihdoin tuli aika jättää hyvästit. Yksi pojista oli mennyt sänkyyn, ja hän viittilöi sieltä minulle käsi veltosti lilluen. Puhekin sammalsi pahasti. Itse pääsin vielä hyvin alas hotellin aulaan ja ulos mutta ulko-oven edessä jalkani pettivät. Ällistyin, sillä aivoni toimivat. Tajusin heti, että syy oli poikien tarjoamassa juomassa. Hotellin portieri nosti minut ylös, ja yhdessä pääsimme hotellin edustalla päivystävään taksiin. Sain sanotuksi kuskille oman hotellini osoitteen ja selitetyksi, että olin saanut tyrmäystippoja omilta maanmiehiltäni. Pääsin turvallisesti vuokrapetiini. Aamulla päivittelimme yhdessä matkakumppanieni (iäkkäitä sukulaisiani) kanssa sitä, miten olin voinut saada etelässä tyrmäystippoja suomalaisilta. Olin huolestunut poikien kohtalosta - hehän olivat juoneet nesteitään enemmän kuin minä. Yritin löytää heidän hotellinsa siinä onnistumatta. Tienoon kaikki isot hotellit muistuttivat toisiaan kuin siamilaiset kaksoset, enkä tohtinut kierrellä ovelta ovelle kyselemässä sitä, missä paikassa minut muistettaisiin. Poikia en enää nähnyt. Paria päivää myöhemmin juoman arvoitus todennäköisesti ratkesi:
Ostin eräästä paikallisesta myymälästä ´suomalaista vodkaa` nimenomaan viedäkseni sitä tuliaisiksi muunmaalaisille turisteille, jotka olin sittemmin saman reissuni aikana tavannut. Nämä kaverit alkoivat heti tutkia vodkapullon etikettiä ja havaitsivat juoman alkoholimääräksi 80 prosenttia. Vodkana oli siis myyty likimain pirtua! Päättelin, että minua tyrmäsytipoin juottaneet nuorukaiset eivät olleet tutustuneet ostamansa alkoholin etikettiin ja sekoittaneet drinkit ikään kuin tavallisesta suomalaisesta vodkasta. Ei ihme, että tajunvievan tujua tuli!

KuningasMidas

• Guest
« Reply #14 on: July 01, 2005, 12:00:38 pm »
Aika järkyttäävä että kyseinen hiippari sai VAIN 2 vuotta linnaa josta lusii sitten puolet. kolminkertainan kakku vähintään >:(