Täytyy kyll sanoo että melkoisia kaksinaismoralisteja on suomalaisista nykyään tullut....se on täällä moneen otteeseen todettu.
Parikymmentä vuotta sitten suomalaisillakin uimarannoilla näki yläosattomia....joskus enemmän joskus vähemmän, enkä ainakaan minä huomannut että heitä mitenkään tuijoteltais tai paheksuttais.
Yleensä kävi paremminkin niin, että kun joku ensimmäisenä uskaltautui rintansa paljastamaan , sen teki kohta toinen vieressä jne....
Minun vaimoni on ottanut aurinkoa yläosattomissa niin maailmalla kun täällä kotosuomessakin enkä minä sitä missään tapauksessa pahalla ole katsonut. Upea vartalo, niin mikäs siinä sitten . ...ja jos joku mies....miksei nainenkin niihin nyt vähäksi aikaa "silmänsä upottaa" niin eihän nuo nyt ole ennenkään katsomisesta rikki menneet.
Tänäkin kesänä muutaman harvan kerran kun olemme rannalle päässeet, on hän ottanut aurinkoa rinnat paljaina eikä siihen mielestäni mitenkään erityisesti huomiota kiinnitetty. Onhan tietysti aina miehiä jotka parkkeeraavat siihen parin metrin päähän ja....no niin....jätän heidät omaan arvoonsa....
Nyt näyttää kuitenkin siltä että tuo tapa on näinä päivinä suomessa aikalailla vähentynyt.....mistähän syystä....?
Ulkomailla käydessämme tapa ottaa aurinkoa yläosattomissa on ihan yleistä.
Jokainen tietysti ratkaisee asian omalta kohdaltaan parhaakseen katsomallaan tavalla ja hyvä niin.
Aurinkoista loppukesää kaikille!