Author Topic: Aurinkoa yläosattomissa  (Read 13977 times)

Nuppu

• New Face
  • *
Aurinkoa yläosattomissa
« on: June 27, 2005, 18:01:55 pm »
Eli mitä mieltä ootte? Suomessa tämä ei varmaankaan oo vielä yleistä (onneksi!) mutta monissa paikoissa maailmalla on. Itse tulin just tänään etelän matkalta ja tää pisti silmään kun en oo moneen vuoteen ulkomaan matkoillani käyny näissä rantakohteissa. Kuka tietää, kuinka yleistä tää nykyään on?

Mun mielestä yleisillä paikoilla, myöskin rannoilla, pelkissä pöksyissä kulkeminen ei oo soveliasta. Ja varsinkin se, et eläkeikäiset mummot kulkee riipparit paljaina, on aika ällöttävän näköistä. Sit jotkut tytöt oli niin säälittävän näköisiä, ku ne yritti poseerata notkoselkäisinä takapuoli ja rinnat pystyssä rannalla. Mikä otti myös päähän oli se, et kun kuljin (hyvännäköisen) poikaystäväni kanssa niin jotkut tytöt yritti tissit paljaina flirttailla hänelle. Pojuni ei kylläkään vastannut, mut mun mielestä on silti törkeää tulla 96 prosenttisesti alastomana vikitteleen toisen omaa. Onneksi mulla on kuitenkin superluotettava poikaystävä!!=)

Kyllä mekin poikaystäväni kanssa pulahdetaan aatamin asussa uimaan hänen perheensä mökin saunasta (oma ranta) mut mun mielestä paljaat rinnat ei kuulu yleisille rannoille. Ja mitä väliä sillä on, tuleeko rintoihin niitä rusketusrajoja, kun harvoinhan sellaisia vaatteita pidetään jotka ois pienempiä kuin bikinit. Varsinkin kun nykyään saa niin pieniä bikineitä, että. Tai sit voi ottaa mukaan parit eri bikinit, kuten mä tein, niin ei pääse niin vahvoja rajoja syntymään. Puhumattakaan että rusketusvoiteita on olemassa joilla voi peittää rajat..

Mitä mieltä muut on? Millaisissa asuissa te otatte aurinkoa?

Jonayla

• Guest
Re: Aurinkoa yläosattomissa
« Reply #1 on: June 27, 2005, 18:24:45 pm »
En kulje rinnat paljaana muuta kuin kotona tai paikoissa, jossa ei ole vieraita ihmisiä. Muut saavat ottaa yläosattomissa, jos haluavat, ei haittaa minua.

KuningasMidas

• Guest
« Reply #2 on: June 27, 2005, 18:29:07 pm »
Mä oon niin hurja etta otan aurinkoa aina yläosattomissa :D

Anisliini

• Guest
« Reply #3 on: June 27, 2005, 18:52:37 pm »
Itse otan aurinkoa kotona aina yläosattomissa (en halua minkäänlaisia rajoja) ja kyllä mä voisin ulkomailla aurinkoa yläosattomissa ottaa... Suomessa en ehkä kehtaisi, mutta mua ei haittaa vaikka joku ottaisikin!  ;D

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: June 27, 2005, 19:59:32 pm »
Minä ottaisin mielelläni aurinkoa yläosattomissa, jos vaan sellaisen paikan löytäisin, missä kukaan ei näe... :o
No, onneksi solarium on keksitty.. [love]

Anisliini

• Guest
« Reply #5 on: June 27, 2005, 20:06:48 pm »
Minä ottaisin mielelläni aurinkoa yläosattomissa, jos vaan sellaisen paikan löytäisin, missä kukaan ei näe... :o
No, onneksi solarium on keksitty.. [love]

meillä maalla voi ottaa ihan rauhassa! Solarium on hyvä keksintö!!  :-*

Sininen

• Full Member
« Reply #6 on: June 27, 2005, 20:28:03 pm »
Pakko myöntää että joskus olen tissit paljaana viuhtonut etelässä, mutta en koskaan kävele rannalla/mene uimaan ilman yläosaa. Makaan hattu naaman edessä ettei kukaan tunnista (niinkuin siellä nyt muka joku tuttu olisi  :o) Suomessa en missään tilanteessa menisi yleiselle rannalle ilman yläosaa.

Shakira

• Full Member
« Reply #7 on: June 27, 2005, 21:42:59 pm »
Pakko myöntää että joskus olen tissit paljaana viuhtonut etelässä, mutta en koskaan kävele rannalla/mene uimaan ilman yläosaa. Makaan hattu naaman edessä ettei kukaan tunnista (niinkuin siellä nyt muka joku tuttu olisi :o) Suomessa en missään tilanteessa menisi yleiselle rannalle ilman yläosaa.

Samoilla linjoilla olen minäkin!

kaapo

• Guest
« Reply #8 on: June 27, 2005, 21:50:14 pm »
Kyllä mun mielestä rannalla saa pötköttää tisut näkyvillä, jos itse tahtoo. Semmoisilla rannoilla on myös kiva käydä.

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #9 on: June 27, 2005, 22:05:33 pm »
Pakko myöntää että joskus olen tissit paljaana viuhtonut etelässä, mutta en koskaan kävele rannalla/mene uimaan ilman yläosaa. Makaan hattu naaman edessä ettei kukaan tunnista (niinkuin siellä nyt muka joku tuttu olisi :o) Suomessa en missään tilanteessa menisi yleiselle rannalle ilman yläosaa.

Sama juttu täälläkin!  :o

Rantsu

• Guest
« Reply #10 on: June 28, 2005, 00:48:11 am »
Eiks Ruissalossa ole enää nakurantaa? Silloin oli vielä kun mä siellä asuin. Ja sanotaan nyt sekin, että en ole koskaan ottanut aurinkoa alaosattomissa. Paitsi solariumissa, jossa hyppäsin joskus nuorena hulluna.

Ai niin, tohon toiseen kysymykseen unohtui vastata. Samat sanat kuin Jonaylalla, mun puolesta saa ottaa yläosattomissa. Ja saa alastikin, ei haittaa minua.

Anisliini

• Guest
« Reply #11 on: June 28, 2005, 01:57:47 am »
En juu kotosuomessa ilman yläosaa kekkuloisi!Ja mielummin menen yläosassa uimaankin  ;D

Manne

• Guest
« Reply #12 on: June 28, 2005, 09:43:53 am »
Minakin viuhdoin aikoinani ylaosattomissa, varsinkin ulkomailla. Nykyaan otan aurinkoa mahdollisimman pieni tpaita paalla, koska sain palkkani vuosien ruskettamisesta solariumissa ja auringossa: saan todella helposti aurinkoihottumaa nykyaan. Voin siis kertoa, etta aurinkoihottuma ei todellakaan ole kivaa. Ottakaa opiksi - rajansa kaikella!

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #13 on: June 28, 2005, 09:50:31 am »
Eiks Ruissalossa ole enää nakurantaa?

Ei ole. Lakkautettiin jo ajat sitten. Meno meni kuulemma ihan mahdottomaksi ;D ;D ;D

mr.sixty

• Guest
« Reply #14 on: June 28, 2005, 11:17:03 am »
en oo käynyt siellä pihlajasaaren nakurannalla viellä kertaakaan enkä tiedä haluaisinko edes. ymmärrän että halutaan välttää rajoja mutta en mä halua kattoa ihmisten härveleitä silloin kun olen biitsillä. silloin pidetään kivaa muulla tavalla :D
Omalla mökillään saa ottaa aurinkoa ihan missä vaatekerrastossa ja asennossa vaan ;D