Author Topic: MISS BIKINI 2005-osakilpailukeskustelu  (Read 16150 times)

Tiimi

• Global Moderator

Osakilpailun voittaja.

Klaus

• Full Member
Näyttää todella kauniilta! Kuinka pitkä hän on? Keitä muita oli mukana?

giselle

• Full Member
aika kolkon oloinen...varmasti livenä paljon kauniinpi! suu on jotenkin oudosti kuvassa...? Ketkä olivat 2 muuta voittajaa?

mummeli

• Guest
Pitää käsiään hirveällä tavalla... verikokeen voisi milloin vain nappaista ohimennen kyynärtaipeesta. Ja mikä navan näköinen pingottaa hameen alta?

Satu_Pulkkinen

• Junior Member
  • **
Itse olin mukana kilpailussa.Kuten myös tietenkin voittajat alla mainittuna, Petra ja en nytten sitten muita enään muistakkaan nimiltä..

Voitto kolmikko oli 2pp. tuija (tanssinut joskus lamoretteissa) 1pp. Tanja Wilkots
 (Sukunimi väärin kirjoitettu)  ja VOITTAJA: Olja  :)

Satu_Pulkkinen

• Junior Member
  • **
Ainiin ja onko teamilla enemmänkin kuvia kilpailusta :)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
On joo muutama. Musta ennen kilpailua olisi fiksua tästä lähtien ottaa ryhmäkuva kilpailijoista.

Klaus

• Full Member
Itse olin mukana kilpailussa.Kuten myös tietenkin voittajat alla mainittuna, Petra ja en nytten sitten muita enään muistakkaan nimiltä..

Voitto kolmikko oli 2pp. tuija (tanssinut joskus lamoretteissa) 1pp. Tanja Wilkots
 (Sukunimi väärin kirjoitettu) ja VOITTAJA: Olja :)

Minkäpituisia osallistujat olivat noin suurinpiirtein? Satu, olet itsekin todella varteenotettavannäköinen kuvassasi!Ssaako tiedustella pituuttasi? Oletko osallistunut muihin kisoihin?

Mary

• Full Member
Aika vanhan näköinen tuo osakilpailun voittaja. ???

Julkkikset Team

• Administrator
Itse asiassa livenä nuoren näköinen. Ton kuvan perusteella on vaikeaa arvioida, koska kuva on otettu pitkältä ja valaistus on erittäin heikko.

Mary

• Full Member
Juu, ajattelinkin että livenä varmasti paremman näköinen.

Satu_Pulkkinen

• Junior Member
  • **
Minkäpituisia osallistujat olivat noin suurinpiirtein? Satu, olet itsekin todella varteenotettavannäköinen kuvassasi!Ssaako tiedustella pituuttasi? Oletko osallistunut muihin kisoihin?

Kiitos :) Pisin oli tuo 2pp. eli noin 177cm kun taas itse olen  176cm ja muut olivat sitten 165cm ylös päin. :) Olen osallistunut aikas moniin kilpailuihin mutta kokemustahan tässä haetaankin ei niinkään palkintoja..!

Ja Oljahan oli 19 vuotta.. Ja kuvassa näyttää ihan eriltä kun luonnossa..  :)

Klaus

• Full Member
Musta on erittäinen potentiaalisen näköinen voittaja. Luusto on kohdillaan (jos on vain tarpeeksi pitkä) mikä tärkeintä, sen varmaan on hyvä rakentaa pintasilaus meikeillä, rusketuksella ja hiuksilla jne. Millaista oli esiintyminen?

Valokuvia arvioitaessa kannattaa muistaa, että kysessä on vain näppäisyotos pimeässä baarissa. Photoshopatut studiokuvat, joihin silmä  tottuu  foorumia selaillessa, ovat usein tuntien työn takana.

Julkkikset Team

• Administrator
Voittajan pituutta en muista, mutta lähellä 170 cm:ä arvioisin. Kroppa oli sopusuhtainen ja liikkuminen hyvää. Hän ei vielä selkeästi nauti esiintymisestä tai sitten ei uskalla näyttää nauttivansa. Hymyä ja salamia pitää saada mukaan lavalle, mutta niitä tulee harjoittelun kautta. I pp oli hyvä esiintymään.

Sanna Kankaanpää

• Junior Member
  • **
  • Usko unelmiisi
Ihmettelin hieman kun voittaja ei näyttänyt kovin innostuneelta voitostaan!!! eek:
Usko itseesi