Author Topic: Antti Tuisku  (Read 1845 times)

Briitu

• Full Member
Re: Antti Tuisku
« Reply #15 on: July 13, 2007, 22:41:24 pm »
Ja ihan kun ne sen ikäiset ei näkis muualtakin sitä vaatteiden riisumista sun muuta... ::)

Ihan niinku Antti sano, vanhempien vastuulla päättää viekö lapsensa konserttiin vai ei. Jos artistin lavashow, lyriikat tms ei miellytä niin sitten kuunnelkoon muuta musiikkia mut antaa artistin tehä omaa juttuaan.:D

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #16 on: July 14, 2007, 12:35:30 pm »
No niimpä ja Antilla noi biisien sanat on jo sinällään sellaisia et ne jopa vaativat hieman rohkeampaa lavashowta.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #17 on: September 01, 2007, 11:55:38 am »
Luonnonsuojelujärjestö WWF on myöntänyt tämän vuoden Suomen tunnustuspalkinnon poptähti Antti Tuiskulle. Hän on toiminut WWF:n Luonnon lähettiläänä syksystä 2006. Palkintoperusteluissa korostetaan, että Antti Tuiskun avulla WWF tavoittaa ympäristöviestillään erityisesti nuoria ja nuoria aikuisia, mikä on luonnonsuojelun edistymisen kannalta tärkeää.

http://www.yle.fi/uutiset/pop/kaikki/id68737.html

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #18 on: July 27, 2008, 13:04:56 pm »
KEHARILLE KAVERI

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #19 on: July 27, 2008, 13:24:00 pm »
Katkeruutta tuntuu olevan.  naurattaa

Sagio

• THE MASTER OF BEAUTY
« Reply #20 on: July 27, 2008, 13:59:29 pm »
Ala-asteella usein kuljettiin samalla taksilla kehitysvammaisten kanssa. Muistan kyllä, että kaikki oudoksuttiin ikäisiämme lapsia, joista vaikeimmat huitoivat, kuolasivat ja mekastivat. Eihän me yhtään tajuttu, miksi he eivät ole kuten me. Pari kehitysvammaisista oli kyllä tosi kivoja ja aurinkoisiakin, mutta erilaisia silti. Jälkeenpäin olen monta kertaa miettinyt, miksei kukaan ala-asteen opettajista puuttunut asiaan sen vertaa, että olisi kertonut meille, miksi kehitysvammaiset ovat erilaisia ja esim. että heidän "sairautensa" ei tartu kuten flunssa.

IlkkaV

• Guest
« Reply #21 on: July 27, 2008, 14:00:38 pm »
mun mielestä kehitysvammaisia ei tulisi synnyttää ollenkaan.

sitäpaitsi voitaisiin siirtyä kloonaamaan kauniita ja älykkäitä ihmisiä, niin kenenkään ei tarvitsisi syntyä rumaksi ja tyhmäksi.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #22 on: July 27, 2008, 14:12:32 pm »
Menee taas offtopic mut eipä kehareista paljoa joo puhuttu myöskään mun kouluaikoina, itse sai ottaa selville kaikesta. On kai jonkinlainen tabu vieläkin.
Saisivat naiset kyllä useammin tutkia jo raskauden alkuvaiheessa onko terve lapsi vai ei, enkä myöskään ymmärrä niitä jotka väittää et keharit elää normaalia onnellista elämää kun sen nyt näkee ettei se pidä paikkaansa, ihmisiä kyllä ovat mut ei normaaleita.