Author Topic: Lempijäätelösi?  (Read 5380 times)

mummeli 1

• Guest
Re: Lempijäätelösi?
« Reply #60 on: July 05, 2005, 22:30:35 pm »
Ei onnistu. APUA!

mr.sixty

• Guest
« Reply #61 on: July 06, 2005, 08:34:03 am »
Ne kirjaimet riippuu sun windowssin kielestä. tässä on suomalainen windows ja kopiointi tapahtuu alt i  ja liittäminen alt ä
Mutta mä ainakin itse hoidan helpommin asian eli maalaan sen osoitteen klikkaan oikeella hiirennäppäimellä sitä ja valitsen kopioi. sittne tänne klikkaa viestin perään oikeella painaa liitä ja maalaa sen taas ja laittaa tuolta ne [img ]kuvan osoite[ /img] jutut eteen ja perään
Hymiöitten laitto on siis ihan samanlaista kun kuvien laitto(muistaakseni oot kuvia laittanut joskus)

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #62 on: July 07, 2005, 12:32:50 pm »
Mun uusin tuttavuus on Solerot. Se uusi appelisiinin makuinen jossa on 0% rasvaa on raikkaan makuinen ja myös se Red berries on hyvää eikä siinäkään tainnut olla montaa prosenttia rasvaa.  :-*  :1tongue:  :-*

Blue

• New Face
  • *
« Reply #63 on: July 07, 2005, 17:15:18 pm »
Maailman ihaninta jätskiä saa Lidlistä :D Siel on sellasii puikkojätskejä, joissa on sisällä aitoo vaniljajätskii, päällä suklaata ja mantelinpalasia. Ah, niitä vois syyä vaik miten paljon :P

HOV-75

• New Face
  • *
« Reply #64 on: July 07, 2005, 21:47:45 pm »
Jeps! En oo varma onko sitä enää myytävänä, mutta aikanaan lempparini oli Kuningatar jäätelö, jos sitä jostain saa, niin sitä voisi taas pitkästä aikaa ostaa ja nauttia siitä kauniissa säässä ja hyvässä seurassa!  :1tongue: [cool]

Anisliini

• Guest
« Reply #65 on: July 07, 2005, 22:21:44 pm »
Mun uusin tuttavuus on Solerot. Se uusi appelisiinin makuinen jossa on 0% rasvaa on raikkaan makuinen ja myös se Red berries on hyvää eikä siinäkään tainnut olla montaa prosenttia rasvaa.  :-*  :1tongue:  :-*

red berries on IHANAAA!!!!!!!!!!!!!!  :1tongue:  [love]

Demi

• New Face
  • *
  • Demi
« Reply #66 on: August 24, 2005, 23:40:52 pm »
Parhaita jäätelöitä ovat kinuskipähkinä ja päärynä. Pehmikset sekoitteena on hyviä ja joskus Magnum valkoinen ja suklaa, lakritsi tuutti ja joskus jopa kingis. ;D
Demi
Onnellisuuden salaisuus on
toisen ihmisen läheisyys.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #67 on: September 08, 2005, 08:16:32 am »
Suklaaunelma

Anna Hill

• V.I.P. MEMBER
« Reply #68 on: September 22, 2005, 20:33:52 pm »
Häagen-Dazs Cookies & Cream!  :1tongue:
Dressing well is the best revenge!

karin

• Full Member
« Reply #69 on: October 02, 2005, 10:12:47 am »
Häagen-Dazs Cookies & Cream! :1tongue:

haa, ajattelinpa mainostaa omaa lempparijädeä täällä mutta kerkesit ensin :1tongue:
mutta mä olen hieman "monipuolisempi" ton lempparin suhteen, mulle kelpaa lähes kaikki Häegen-Dazsit, koska se jäätelö on vaan niiiiiiin hyvää. Suomessa en juuri edes jäätelöä syö, eikä tee edes mieli mutta matkoilla tulee tuota herkkua ostettua aina :-*

Sitä ei taida Suomesta vieläkään saada?

Anna Hill

• V.I.P. MEMBER
« Reply #70 on: October 11, 2005, 23:24:19 pm »
Häagen-Dazsia ei saa Suomesta, on kai joskus saanut?

Syön sitä aina purkkikaupalla Ranskassa ollessani  [Embarrassed] mutta kun kerralla vetää jätskikiintiön tuolla lailla täyteen niin sen olemassaolon unohtaa jopa vähäksi aikaa, ja seuraavalla kerralla nauttiikin sitten taas uudestaan täysillä. :D

Häagen-Dazsin Tiramisu on hyvää, samoin se Vanilla Brownie ja Pralines & Cream.
Dressing well is the best revenge!

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #71 on: October 12, 2005, 22:01:35 pm »
Pitääpä maistaa Häagen-Dazsia. On ollut monta tilaisuutta, mutta aina on jäänyt väliin.  :1tongue:

karin

• Full Member
« Reply #72 on: October 13, 2005, 08:47:06 am »
seuraavaa tilaisuutta ei kannata jättää väliin, mutta siihen voi jäädä koukkuun [Embarrassed]

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #73 on: January 27, 2007, 03:36:50 am »
Häagen Daz strawberry & strawberry cheescake ryyditettynä maitosuklaakastikkeella vie mennessään! Onneksi niitä ei saa Suomesta, muuten olisin 500 kiloinen!

New Yorkin Bronxista lähtöisin olevaa Häagen Dazsia ei taideta tuoda edelleenkään Suomeen?