Author Topic: Oletko kokeillut extreme-lajeja?  (Read 1792 times)

Saike

• ELITE MEMBER
Oletko kokeillut extreme-lajeja?
« on: June 22, 2005, 14:26:44 pm »
Oletko hypännyt laskuvarjohypyn, liidellyt yläilmoissa kuumailmapallon kyydissä, ajanut Formula-autoa tai vaikka ratsastanut rodeota!?

Olen niin nynny, etten ole vielä uskaltautunut laskuvarjokurssille. Se olisi kyllä ihanaa. Haluaisin tulla alas tandemina, että ainakin joku muistaisi sen varjon laukaista, kun minä kuitenkin olisin ihan lamaantunut kauhusta!!! ;D :eek: ;D

kaapo

• Guest
Re: Oletko kokeillut extreme-lajeja?
« Reply #1 on: June 22, 2005, 14:35:45 pm »
Oon kait joskus ajanut fillarilla Stadin keskustassa ja käynyt ase kädessä Herttoniemessä keskellä yötä. Ei sen ihmeempiä.

mr.sixty

• Guest
« Reply #2 on: June 22, 2005, 14:46:35 pm »
Oon liian nynny noihin. Toisaalta oon tehnyt monia extreme juttuja joita ei tässä viitti kertoo ;D

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #3 on: June 22, 2005, 14:54:50 pm »

Anisliini

• Guest
« Reply #4 on: June 22, 2005, 14:59:25 pm »
Mä haluan vielä kokeilla liitovarjoilua ja laskuvarjohyppyä!!! En tiedä onko se niin extremeä, mutta oon ollut mönkijä ja kelkkasafareilla vaikeeessa maastossa, ratsastanu dromedaarilla ja ollut saunalahden (kuulemma maailman nopeimman) kumiveneen kyydissä ja samalla reissulla killunut sen veneen perässä donitsissa  ;D

mr.sixty

• Guest
« Reply #5 on: June 22, 2005, 15:00:11 pm »
määkin oon ratsastanut dromelilla :)

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #6 on: June 22, 2005, 15:13:57 pm »
saunalahden (kuulemma maailman nopeimman) kumiveneen kyydissä

Hei!! Mäkin olen ollut näiden kyydissä :nanner:!!! JA SE OLI IIIIIHHAAAAANAAAAAA [love] [love]! Eli olenhan minäkin jotain äärimmäistä kokeillut!!!! :nanner:

Anisliini

• Guest
« Reply #7 on: June 22, 2005, 15:15:49 pm »
Se oli kyllä ehkä maailman kivoin reissu! Ne tuulipuvut oli TOSi seksikkäät ku meitä haastateltiin sen jälkeen heti turun tv:seen ja ne samat vaatteet päällä  ;D

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #8 on: June 22, 2005, 15:16:10 pm »
Oon kait joskus ajanut fillarilla Stadin keskustassa ja käynyt ase kädessä Herttoniemessä keskellä yötä. Ei sen ihmeempiä.

Ops! Sulla on kovat lajit! Täytyy kyllä myöntää, että aikamoista extreme-henkeä täytyy löytyä, jos tuollaista uskaltaa tehdä!!! Ase kädessä, no siinähän minulle bodyguard!!!!!? :-*

Se oli kyllä ehkä maailman kivoin reissu! Ne tuulipuvut oli TOSi seksikkäät ku meitä haastateltiin sen jälkeen heti turun tv:seen ja ne samat vaatteet päällä ;D

Joo! Ja aina kun tuli isompi aalto, vene oikein lensi (IHANAAAA!!!!) ja tuntui kivalta vatsanpohjassa... Ja kun vene laskeutui takaisin veden pintaan, piti joustaa jaloilla tai muuten tuntui pepussa ja niskassa aika ikävältä!!! :) :)

Anisliini

• Guest
« Reply #9 on: June 22, 2005, 15:29:38 pm »

Joo! Ja aina kun tuli isompi aalto, vene oikein lensi (IHANAAAA!!!!) ja tuntui kivalta vatsanpohjassa... Ja kun vene laskeutui takaisin veden pintaan, piti joustaa jaloilla tai muuten tuntui pepussa ja niskassa aika ikävältä!!! :) :)

Menitkö siihen rinkulaan veneen perään??

kaapo

• Guest
« Reply #10 on: June 22, 2005, 22:51:32 pm »
Ase kädessä, no siinähän minulle bodyguard!!!!!?

Mihin sä semmoista tarvitset? Eikö sun mies osaa pitää tarpeeksi huolta susta? Saike on Whitney Houston ja Kaapo on Kevin Costner [cool] Mitä jos tehtäis vaan se reppari ensin ja katsotaan tätä sen jälkeen. ;)

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #11 on: June 22, 2005, 22:54:20 pm »
En ole kokeillut mitään extreme-lajia.. Haluaisin kyllä! Tuskinpa "ringoilla" tai "banaanilla" menoa voi kovin extremiksi sanoa..  :o Laskuvarjohyppyä haluaisin kokeilla ja kuumailmapallonkin kyydissä vois olla ihan kiva käydä..

Maana

• Full Member
« Reply #12 on: June 23, 2005, 09:15:30 am »
Lasketaanko syvänmerensukellus extremeksi? se on mulla haaveissa.. Kuin myös laskuvarjohyppykin. Kerran olisi ollut elämäni tilaisuus hypätä benji-hyppy mutta olin niin tyhmä että annoin pelon voittaa  >:( 
määkin oon ratsastanut dromelilla :)
Kuin myös!!  :-*   ;D

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #13 on: June 23, 2005, 10:04:26 am »
Menitkö siihen rinkulaan veneen perään??

En. En muista, että sellaista oltaisiin edes ehdotettu ::) Oli varmaan kivaa :-*
Ne "tuulipuvut", tai "avaruuspuvut" niin kuin minä niitä kutsun, olivat aikas kömpelönnäköiset, mutta ah, niin lämpimät!!!!! [love]

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #14 on: June 23, 2005, 10:06:28 am »
Mihin sä semmoista tarvitset? Eikö sun mies osaa pitää tarpeeksi huolta susta? Saike on Whitney Houston ja Kaapo on Kevin Costner [cool] Mitä jos tehtäis vaan se reppari ensin ja katsotaan tätä sen jälkeen. ;)

Mutta kun mun miehellä ei ole asetta, pyssyä tai mitä Kalashnikovia  siellä Herttoniemessä sitten olitkaan kanniskellut!!