Author Topic: Missä eri maissa olet vieraillut?  (Read 3073 times)

Saike

• ELITE MEMBER
Missä eri maissa olet vieraillut?
« on: June 22, 2005, 13:49:56 pm »
Itse olen käynyt vain Ruotsissa ja Kosovossa.... Jos ei sitten piipahdusta Budapestin lentokentällä katsota myös yhdeksi paikaksi.. :o

Onko joku oikein kolunnut joka maailman kolkan?   Oletko käynyt jossain erikoisemmassa kohteessa?

kaapo

• Guest
Re: Missä eri maissa olet vieraillut?
« Reply #1 on: June 22, 2005, 13:52:23 pm »
Pitää ihan miettiä. En kyllä ole kuin Ruotsissa ja Unkarissa. Ei matkustus hirveesti ole napannut ikinä.

mr.sixty

• Guest
« Reply #2 on: June 22, 2005, 14:00:57 pm »
Pysähtynyt amsterdamissa mutta ei sitä eikä budaakaan lasketa.
Cyprus.kreikka.kenya.ruotti.viro eli viides maassa oon käyny.
Eikun hei. masai marassa mä kävin hetkellisesti serengetin puolella(tansaniassa)-n.10min ;D

Sininen

• Full Member
« Reply #3 on: June 22, 2005, 14:04:47 pm »
ruotsi(x?), norja(x?), eesti(x?), alankomaat(x3), belgia(x2), luxembourg, ranska(x2), irlanti, englanti (x4), espanja(x2), italia, monaco, unkari, bulgaria, kreikka(x4), kypros(x3) turkki(x5), israel, jenkit(x2), saksa

En muista äkkiseltään onko tuossa kaikki..  :confused: Nyt harmittaa että on tullut käytyä samoissa paikoissa niin monta kertaa, on vielä niin monta paikkaa jotka pitäisi nähdä!  :-\

Manne

• Guest
« Reply #4 on: June 22, 2005, 14:16:48 pm »
Ruotsi, Norja, Viro, Tanska, Saksa, Englanti, Ranska, Monaco, Luxembourg, Belgia, Hollanti, Espanja (seka manner etta 4 Kanarian saarta), Italia, Kypros, Turkki, Egypti, Malesia, Singapore. Unohtuikohan jotain?

Nykyisin lomailen melkeinpa pelkastaan Suomessa!

Anisliini

• Guest
« Reply #5 on: June 22, 2005, 15:47:35 pm »
Ruotsi, Norja, Viro, Espanja:manner-espanja, Lanzarote, Gran Canaria ja Teneriffa, Turkki, Italia, Kanada    ja ihan pian BULGARIA!

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #6 on: June 22, 2005, 20:43:48 pm »
Ruotsi, Tanska, Norja, Viro, Englanti, Espanja, Kreikka, Kypros, Turkki, Sveitsi, Alankomaat...
Voi olla, että unohdin jotain..  :o

Cathrine

• Full Member
« Reply #7 on: June 22, 2005, 22:20:13 pm »
Yhdysvallat, Gran Canaria, Teneriffa, Malta, Kypros, Bulgaria, Ruotsi, Saksa, Viro, Norja jne... Viikon päästä Latviaan.

kaapo

• Guest
« Reply #8 on: June 22, 2005, 22:22:46 pm »
Mä unohdin ihan. Olenhan mä käynyt myös Turussa.

elisaelisa

• Full Member
« Reply #9 on: June 22, 2005, 23:14:23 pm »
Minun listani on minimaallisen pieni noihin edellisiin verrattuna mutta....käytyä on tullut ruotsissa, norjassa, virossa, teneriffalla ja kohta pääsee bulgariaan  :nanner: :nanner: :nanner:
- Elämä On-

Bullitt

• Full Member
« Reply #10 on: June 22, 2005, 23:52:05 pm »
mulla Kypros.Ranska.Italia. Ruotsi. Unkari. espanja. viro. Tanskassa piipahdus Kööpenhaminan lentokentällä. Ulkomailta olisi kivaa kokea vielä etelä-amerikka
OLISI KIVAA OLLA OIKEASTI SELLAINEN JOKA NAISEN UNELMAMIES JA VIETTÄÄ LOMIA MALLORCALLA.LANZAROTELLA.JA ETELÄN AURINGOSSA

Bullitt

• Full Member
« Reply #11 on: June 22, 2005, 23:53:18 pm »
ja kotimaa < turku.tampere.oulu.kolari.rovaniemi.mikkeli.kotka.seinäjoki.porin läpi menin merikarvialle.
mutta Rauma. Kokkola. Pori olisi kivaa nähdä. Itä-suomesta < savonlinna.mikkeli.lranta on nähty
OLISI KIVAA OLLA OIKEASTI SELLAINEN JOKA NAISEN UNELMAMIES JA VIETTÄÄ LOMIA MALLORCALLA.LANZAROTELLA.JA ETELÄN AURINGOSSA

Bullitt

• Full Member
« Reply #12 on: June 22, 2005, 23:54:13 pm »
haluaisin nähdä kuuskajaskarin. yyterin ja kokkolan edustan saaret sekä kalajoen hiekkasärkät viim vierailu pienenä 80-luvulla.

Sagio

• THE MASTER OF BEAUTY
« Reply #13 on: June 23, 2005, 00:18:22 am »
Pirullinen topic, oli pakko käydä hakemassa karttakirja! ;)
Suomi (ainoa näistä, joissa käymistä en itse valinnut ;) ), Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Belgia, Ranska, Iso-Britannia, Luxemburg, Tsekki, Itävalta, Espanja, Portugali, Italia, Vatikaani, Kroatia, (Serbia-)Montenegro, Kreikka, Turkki, Israel, Egypti, Marokko, USA, Arabiemiraatit... Jos unohdin jonkun, niin toivottavasti sen maan suurin fani ei lue tätä..
Pari noista on vain päiväretkiä (lentokentällä käymistä ei sentään lasketa vierailuksi jossain valtiossa...), mutta useissa olen käynyt lukemattomia kertoja. Yritän saada 30 täyteen vielä tän vuoden puolella ja elämän aikana mielellään satanen rikki. Voi tosin olla hankalaa, kun joihinkin maihin kertakaikkisesti rakastuu...
Tapasin muuten yhdellä työkeikalla suomalaisen, keski-ikäisen miehen, joka oli käynyt kaikissa maailman vapaissa valtioissa, paitsi Somaliassa ja Afganistanissa, ja Somaliaan oli matkalla. R-E-S-P-E-C-T!

Turo

• Guest
« Reply #14 on: June 23, 2005, 00:37:52 am »
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Neuvostoliitto, Venäjä, Viro, Latvia, Saksa, Ranska, Englanti, Sveitsi, Italia, Vatikaani, Itävalta, Kreikan saaret, Turkki, USA, Kanada, Espanja, Tsekki, Kypros ja Australia.
Pikakäynnissä Thaimaa, Singapore :D

Tavoitteena on Meksiko, tapaamaan Lauraa.  [love] [love]