Author Topic: lapset  (Read 3524 times)

mr.sixty

• Guest
lapset
« on: June 20, 2005, 15:43:40 pm »
Onko teillä lapsia ja jos on kuinka monta. haluatteko edes lapsia

Saike

• ELITE MEMBER
Re: laspet
« Reply #1 on: June 20, 2005, 16:10:33 pm »
Mitkä laspet?
Lapsia Saija haluaa kaksi, tytön ja pojan. Yllätys?

kaapo

• Guest
« Reply #2 on: June 20, 2005, 16:42:37 pm »
Laspet ja lähtökähta. ;D

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #3 on: June 20, 2005, 17:20:26 pm »
Ei ole lapsia, -vielä.  :o
Haluaisin kaksi lasta. :smlove:

mr.sixty

• Guest
« Reply #4 on: June 20, 2005, 19:33:47 pm »
Mä en kuvittelisikaan hankkivani. Tuntuu jotenkin väärältä hankkia lapsi jos itse haluaa lähteä matkustelemaan ja muuttaa muualle. Lapsen takia jäisi kuitnekin paikallee ja sitten katkeroituisi siitä miten se lapsi varasti mun elämän mikä ei tietenkään ole totta, mutta ei lasta eikä aikuista voi päästää siihen tilanteeseen.

mr.sixty

• Guest
« Reply #5 on: June 20, 2005, 19:34:43 pm »
Laspet on uusi lapsilaji. lapset kiljuu ja valittaa kokoajan mutta laspet on kilttejä jokeltajia :o

Jonayla

• Guest
« Reply #6 on: June 20, 2005, 20:54:32 pm »
Lapset... Vahva EI kiitos::)

giselle

• Full Member
« Reply #7 on: June 20, 2005, 21:25:18 pm »
Lapset on ihania...!!!! 1-3 saisi tulla...yksikin olisi ihanaa saada!  :smlove:
Mieluiten 2, ensin poika sitten tyttö hih hiii... [Embarrassed]  :o Ja haluan lapsia mieluiten ennen kuin täytän 30... :o

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #8 on: June 21, 2005, 07:27:47 am »
Lapset on ihania...!!!! 1-3 saisi tulla...yksikin olisi ihanaa saada! :smlove:
Mieluiten 2, ensin poika sitten tyttö hih hiii... [Embarrassed] :o Ja haluan lapsia mieluiten ennen kuin täytän 30... :o

Minäkin haluan ensin pojan ja sitten tytön. Ei tulisi tytöstä nynnyä ;) Ikäeroa vähintään 5 vuotta ja lapsia haluan vasta 30 vuotta täytettyäni :) Mahdollista on, että adoptoin toisen, ekan hankin ihan "itse".

Makeup Artist

• Guest
« Reply #9 on: June 21, 2005, 09:26:31 am »
IMO lapsia ei hankita vaan saadaan.

Sininen

• Full Member
« Reply #10 on: June 21, 2005, 09:36:09 am »
Mulla ei ole koskaan ollut ns vauvakuumetta joka on tuntunut vaivaavan jokaista kaveriani jossain vaiheessa. Mulla on oikeastaan ihan järkyttävä synnytyspelko ja voipi olla että sen takia jätän lapset tekemättä/saamatta. Voisin adoptoida lapsen, mutta en vielä muutamaan vuoteen koska haluan elää itsekkäästi vielä jonkin aikaa.  [Embarrassed]

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #11 on: June 21, 2005, 09:39:11 am »
Jaa-a. Olen varmaan aika kova sanoissani. Mutta minun mielestäni lapset hankitaan, niitä ei siis mielestäni saada mitenkään "lahjana". Lisääntyminen on normaalia, ei siinä ole mitään "mystiikkaa" :o

Makeup Artist

• Guest
« Reply #12 on: June 21, 2005, 09:42:07 am »
No siinä vaiheessa kun sinut tuomitaan lapsettomuuteen sitä alkaa pitää suurenmoisena lahjana.

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #13 on: June 21, 2005, 09:57:27 am »
No siinä vaiheessa kun sinut tuomitaan lapsettomuuteen sitä alkaa pitää suurenmoisena lahjana.

Vaikea kuvitella tuota tilannetta. En tiedä, tuskin olen niin itsekäs, että haluaisin väkisin
omat geenini kiertämään... ::)
Adoptio on varteenotettava vaihtoehto, koska omaa vertani oleva jälkeläinen ei ole mulle mikään pakkomielle. 
Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi MakeupArtist. Mutta tässä elämäntilanteessani lapsettomuus ei olisi mikään katastrofi. Myöhemmin ehkä. Uskon, että on kova paikka, jos todellakin toivoo "ihan omaa" lasta.

mr.sixty

• Guest
« Reply #14 on: June 21, 2005, 10:15:24 am »
Jaa-a. Olen varmaan aika kova sanoissani. Mutta minun mielestäni lapset hankitaan, niitä ei siis mielestäni saada mitenkään "lahjana". Lisääntyminen on normaalia, ei siinä ole mitään "mystiikkaa"

Nimenomaan. Lapsia hankitaan kuin niitä halutaan ja joskus niitä saadaan vaikkei halutakkaan ;D
Harmillista on että jotkut eivät saa omaa vaikka kuinka yrittäisi mutta lastenkodeissa on paljon vanhempiatarvitsevia joten itse menisin sinne mieluummin kuin pakottaisin lisääntymisen keinotekoisesti.

Tosin mielipiteet muuttuu joten ehkä mäkin sitten yritän pakottaa sen jos joskus tulee ajankohtaiseksi