Author Topic: MISS BIKINI SEMIFINAALI I Jyväskylän Gigling Marlinissa keskiviikkona 27.7.2005  (Read 8362 times)

Saana.A

• Guest
valaiskaapa vahan mika tama teepussiryhtisen corinnan juttu on. siis joku \\\"miehen siivella ohossa\\\" juttu. onko siis jonkun tyttis?
saanan jalkeen saattaisi olla naista kaunein mutta nuo hartiat kylla tarttisi rautahenkaria tuekseen!
nyt taytyisi heti sananmukaisesti ryhdistaytya silla tama on ihan hassu syy jaada ilman sijoitusta.

minka mittainen napsakka kroppainen maiju on? nayttaa metriheikilta naiden pitkuloiden rinnalla! entas tama \\\"pitka\\\"jonna? taitaa menna jotain 183cm rikki....

Kieltämättä Corinnan ryhti näyttää huonolta. Maiju Hill on alle 165cm...En tiedä tarkkaa pituutta, mutta tuon alle varmasti. Jonna kertoi olevansa 184cm. Taidan itse olla sitten 182cm koska Jonna ei mua niin kovasti pidempi ollut.

mummeli 1

• Guest
Olen nähnyt tämän Törrösen monta kertaa lavalla ja hän on oikein nättikroppainen sopusuhtainen tavallisenpituinen tyttö mutta jostakin syystä hän on aivan Oskari Olematon. Varmaankin kauhean ujo tai jotain. Eikä olisi mitään syytä.

vanhaluumu

• Global Moderator
juu mummeli armas, torrosen naama/tukka kaipaisi jotain oskarin karkoittajaa kylla. ei ole ihan synkrossa tuon todella upean kropan kanssa!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

mummeli 1

• Guest
Virkistäkää vanhan muistia, ketkä ovat seuraavissa semeissä? En muista muita kuin sen vaalean suosikkini.
Luumu, ei Törrösen  naamassakan ole mitään vikaa eikä oikein tukassakaan, mutta hänen esiintymisensä on niin vaatimattoman hillittyä ja hienostunutta että se jää huomaamatta. Sitten hänellä on paha tapa nyökkäillä aina pysähtyessään kuin pulu kuralammikolla. Muuten hän on ehdottomasti kärkikolmikkoainesta. Miten häneen saataisiin vähän vauhtia ja särmää?

jhv

• Guest
kaunis tämä tummahiuksinen tyttö jolla musta ylä-ja alaosa!!!  [love]