Author Topic: Kaunein kaupunki  (Read 2201 times)

Notbad

• Full Member
Kaunein kaupunki
« on: June 16, 2005, 14:10:28 pm »
Mikä on mielestäsi kaunein/viihtyisin kaupunki Suomessa ja ulkomailla???
Bensaa liekkeihin !!

McKone

• Full Member
Re: Kaunein kaupunki
« Reply #1 on: June 16, 2005, 14:12:09 pm »
Ulkomailla San Francisco!
As Elvis said: "Take Care of Business".

Anna Hill

• V.I.P. MEMBER
« Reply #2 on: June 16, 2005, 14:21:37 pm »
Suomessa: ei ole erityisemmin viihtyisiä eikä kauniita kaupunkeja :D
Ulkomailla: viihdyn parhaiten Pariisissa, muotifriikki kun olen ;)
Dressing well is the best revenge!

mr.sixty

• Guest
« Reply #3 on: June 16, 2005, 14:35:45 pm »
fira ja oia on kauneimpia kaupunkeja, firassa voisin jopa asua ellen pelkäis kuolevani maanjäristyksessä/tulivuorenpurkauksessa :-\

Suomessa ei oo kauheesti kauniita kaupunkeja mutta ehkä vantaa olisi kaunein. olen tosin käynyt vaan metsävantaalla ja tikkurilassa joten en tiedä lopusta ;D

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: June 16, 2005, 16:01:44 pm »
Kyllä on pakko kotiin päin vetää ja sanoa, että Suomen kaunein kaupunki on Turku!!! [love] [love] Varsinkin kesäkaupunkina aivan vailla vertaa!!! [love]
Ulkomailla en ole käynyt muuta kuin Ruotsissa ja Kosovossa (ja Unkarissa lentokentällä)... enkä nyt osaa sanoa, ovatko Tukholma ja Pristina nyt mitään hyvin kauniita kaupunkeja... ::) Tukholmassa tosin olen kuin kotonani. Olen varmaankin asunut siellä entisessä elämässäni.. :o

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #5 on: June 16, 2005, 16:08:12 pm »
Mun mielestä Tukholma on kaunis ja viihtyisä kaupunki... tuosta toisesta Saiken hehkuttamasta en välttämättä samaa sanoisi!  [cool] :o

Australiassa on useita sellaisia kaupunkeja missä minä varmasti viihtyisin ja ovat myös modernilla tavalla kauniita: Sydney, Perth, Adelaide...

Josko sitä keksisi vielä kauneimman niistä, joissa on tullut käytyäkin...  :-\

La Dolce Vita

• Guest
« Reply #6 on: June 16, 2005, 16:19:04 pm »
Hyvinkääläiset ja riihimäkeläiset älkää nyt suuttuko, mutta asutte maamme rumimmissa kaupungeissa. Jos kaupunki ei ole minkään vesistön rannalla, niin APUA!

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #7 on: June 16, 2005, 16:22:32 pm »
...tuosta toisesta Saiken hehkuttamasta en välttämättä samaa sanoisi! [cool] :o

Etpä tietenkään :(. Kun ei herralle kelvannut edes tarjoamani upea mahdollisuus tutustua tähän Suomen upeimpaan kaupunkiin minun itseni esittelemänä :o! Oltaisiin vierailtu Turun linnassa (tää on ihan must; historian havinaa..), paistateltu auringossa Ruissalon rannalla, joutu muutamat drinksut jokilaivassa, käyty vaika Naantalikin katsastamassa ja ynnä muuta, ynnä muuta.. :P ;)

Anisliini

• Guest
« Reply #8 on: June 16, 2005, 17:23:10 pm »
mä tykkään Tampereesta ja Turusta suomessa!  [love]

elisaelisa

• Full Member
« Reply #9 on: June 16, 2005, 19:10:55 pm »
Savonlinna on aivan upea kesäkaupunki...ulkomailta taas Tukholma on taas minun mieleenkin   :o
- Elämä On-

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #10 on: June 16, 2005, 19:32:19 pm »
Kun ei herralle kelvannut edes tarjoamani upea mahdollisuus tutustua tähän Suomen upeimpaan kaupunkiin minun itseni esittelemänä :o! Oltaisiin vierailtu Turun linnassa (tää on ihan must; historian havinaa..), paistateltu auringossa Ruissalon rannalla, joutu muutamat drinksut jokilaivassa, käyty vaika Naantalikin katsastamassa ja ynnä muuta, ynnä muuta.. :P ;)
Joopa joo... meikäläinen kun olisi ilmestynyt sille ankealle (:P) Turun rautatieasemalle ja Saikelainen olisi mut nähnyt, niin sillä sekunnilla olisikin jo kaikki sightseeingit peruttu! :(

Ja mitäs se "Kosovon mafiakin" olisi moisesta tuumannut?! ::) :D
Ja entäpä jos rouva olisi sattunut juuri silloin saamaan "pikku kohtauksen"? eek:

Ai niin ja mä olen edelleenkin nähnyt sen linnan rumiluksenkin jo!  [cool] (Olikohan 1984 tai jotain...  :-\ eli ihan tarpeeksi hiljattain!  ;D )

OrdinaryGuy

• Guest
« Reply #11 on: June 16, 2005, 23:43:52 pm »
Kyllähän Venetsia on kaunis kaupunki, vaikka haiseekin paskalle  ;)

Suomen kauneus on mielestäni muualla kuin kaupungeissa, mutta sanotaan nyt vaikka että Helsinki ja tarkemmin Kallio. Se on sopivan rähjäistä seutua  :-*

La Dolce Vita

• Guest
« Reply #12 on: June 17, 2005, 09:04:51 am »
Kyllähän Venetsia on kaunis kaupunki, vaikka haiseekin *****lle ;)

Venetsiassa ei kannata käydä kun keväällä helmi-maaliskuussa jolloin siellä järjestetään Venetsian karnevaalit. Silloin kanaalit ei haise ja kaupunki on täynnä kauniita naisia.

May

• Full Member
« Reply #13 on: June 17, 2005, 19:36:13 pm »
Suomessa Helsinki on kaunis. Siellä kaikki tapahtuu. Kaikenlaista siellä on, mitä ei ole muualla Suomessa. Siellä on suurta. Kauhean suuria ja pieniä kauppoja, paljon ihmisiä, tapahtumia ja kolmikerroksisia teitä. Aivan kummallista. Miksi minä en asu Helsingissä? Asuisinpa Helsingissä.

Ulkomailla on kaikenlaisia hienoja kaupunkeja. Suomessa pikkupaikat ovat ahdistavia.

Bullitt

• Full Member
« Reply #14 on: June 20, 2005, 22:39:36 pm »
en mä tiedä mulla on monta suosikkia. suomesta ainakin Tampere
OLISI KIVAA OLLA OIKEASTI SELLAINEN JOKA NAISEN UNELMAMIES JA VIETTÄÄ LOMIA MALLORCALLA.LANZAROTELLA.JA ETELÄN AURINGOSSA