Author Topic: Noloimpia tekojasi!  (Read 432 times)

elisaelisa

• Full Member
Noloimpia tekojasi!
« on: June 16, 2005, 01:53:07 am »
Kertokaas noloimmat tekonne tai sanomisenne!

Itselläni nimittäin sellaisia sattuu ihan päivittäin, kuten vähän aikaa sitten kävelin kaupungilla ja puhuin puhelimessa. Sitten olisi pitänyt kävellä rappuset alas mutta unohdin ne ja kuinkas ollakaan löysin itseni polvillani asfaltilta. Polvi auki ja housut rikki, ja tämä sattui vielä pahimpaan ruuhka- aikaan, silloin olisin voinut kaivaa sen kuopan ja hypätä ilomielin sinne  ;D
- Elämä On-

Anisliini

• Guest
Re: Noloimpia tekojasi!
« Reply #1 on: June 16, 2005, 01:57:31 am »
mulle sattuu silloin tällöin kaikenlaista. Päivittäinen ongelmani on poikaystävän auton kytkin! Aina, kun ollaan liikennevaloissa onnistun sammuttaan auton ja mikään ei ole sen nolompaa kun kaikki täällä tuppukylässä tuntee toisensa!  [Embarrassed]

Noloimpia on se, kun olimme Kanadassa uimahallissa ja menin ainoana tyttönä naisten puolelle yksin. Aloin siinä sitten vaihtamaan vaatteita ja kun oli saanut vaatteet pois ja olin pukemassa bikineitä, huomasin että taakseni oli kerääntynyt koululuokallinen nuori tyttöjä tirskumaan! Suurempia kummastelematta vedin uikkarit päälle ja painelin altaalle. noh, syy tähän tirskuntaan oli se, että Kanadassa ei ole tapana olla alasti, ei edes alusvaatteissa niin, että muut näkevät. Järjestään (kun asiaa tutkin) ihmiset menivät vessaan vaihtamaan vaatteet ja tulivat sieltä uikkareissa ja pyyhe päällä pois...outoa  ;D

elisaelisa

• Full Member
« Reply #2 on: June 16, 2005, 01:59:33 am »
Toi täytyy muistaa jos sinne Amerikan maalle joskus sitten pääsee...
- Elämä On-

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #3 on: June 16, 2005, 07:46:26 am »
Piiloblondiuteni paljastuu lähes päivittäin!!!! ;D Ai niin, tällä hetkellä paljastuukin jo ihan värin perusteella ;D
Olen siis töissä turkulaisessa baarissa.. baarimme on kaksikerroksinen, yläkerrasta löytyvät portsarit ja narikka, alakerrasta kaikki muu. Yläkerrassa sijaitsee myös kebabravintola. Meillä on tapana aina lainailla kaikkea "toisiltamme", eli jos meillä on esim. maito loppu, käymme heiltä lainaamassa :). Kerran pomoni pyysi minua viemään viisi litraa mehua yläkertaan ja minä tietenkin ajattelin, että oman baarimme yläkertaan...
Jätin mehut ihan pokkana narikan tiskin alle ja pomoni hieman ihmetteli työpäivän jälkeen, että mitä ne mehut siellä oikein tekivät!!! ;D ;D
...sinne kebabravintolaanhan ne tietenkin olisi pitänyt viedä!!! Halusin vajota maanrakoon... [Embarrassed] 

Töissä mokailen muutenkin aina välillä, jos en musiikin alta kuule, mitä asiakas baaritiskillä pyytää!!! :o Joudun monesti kysymään "että mitä?", ihan vaan siksi, etten tarjoa Virtasta kun asiakas haluaa Ville Vallattoman!!! ;D

mr.sixty

• Guest
« Reply #4 on: June 16, 2005, 10:12:05 am »
Mä nolaan itteni yleensä perusteellisesti. sen verran blondi olen mä. En kehtaa kertoa esimerkkejä [Embarrassed]

Anisliini

• Guest
« Reply #5 on: June 16, 2005, 12:15:10 pm »
annas kuulua, misteri! mä ainakin haluan kuulla!

mr.sixty

• Guest
« Reply #6 on: June 16, 2005, 12:37:29 pm »
Niin varmaan kaikki muutkin, mutta ne on vaan liian noloja

Anisliini

• Guest
« Reply #7 on: June 16, 2005, 12:39:58 pm »
höh..mä halkean uteliaisuudesta!!!

mr.sixty

• Guest
« Reply #8 on: June 16, 2005, 12:49:38 pm »
Curiosity killed the cat ;)

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #9 on: December 06, 2011, 16:35:06 pm »
Ei ole minun vikani, jos kadulla kävellessä kauhea seksipommi tulee siihen eteen kävelemään.  vihainen

Yritin olla katsomatta hänen suuntaansa, mutta eihän siitä mitään hyötyä ollut. Vähän noloa kävellä siinä kadulla vastaantulijoiden katsellessa.

http://www.youtube.com/watch?v=1VAV-o3Ld0U
We'll have some coffee flavoured kisses honey.