Author Topic: Miss Teen Finland -kilpailusta  (Read 3003 times)

MettuMaari

• Junior Member
  • **
Miss Teen Finland -kilpailusta
« on: June 08, 2005, 14:35:36 pm »

Heii!
Tuliko tää mainosviesti kaikille, vai katsottiinko minut tuohon ikähaarukkaan sopivaksi? ;D
"Miss Teen Finland on 15-18 -vuotiaille suunnattu teinimissikilpailu, jossa haetaan nuorisomuodin keulakuvaa Suomen kansalle."
Hih..-en kyllä mitenkään voisi tuohon osallistua, paitsi jos antaisin vuosistani *öhöm* jonkin verran pois.
Täähän on jopa imartelevaa :-*

"Miss Teen Finland on 15-18 -vuotiaille suunnattu teinimissikilpailu, jossa haetaan nuorisomuodin keulakuvaa Suomen kansalle.

Miss Teen Finland voittajaksi haemme tyttöä, joka on esikuva lapsille ja nuorille. Henkilöä joka on hyvämaineinen ja arvostaa vanhoja hyviä arvoja, jolla ei ole rikosrekisteriä eikä alastonkuvia ja joka on Suomen kansalainen.

Miss Teen Finland tulee toimimaan yritysten erilaisissa tilaisuuksissa ja tapahtumissa pr-henkilönä sekä mallina muotinäytöksissä ja kuvauksissa esittelemässä nuorisotrendejä.

Nuoret ovat kaikkein innokkaimpia missien ihailijoita ja nuoret haluavat kaikkein eniten misseiksi. Tämän vuoksi yleisöä on varmasti paikalla, sillä he voivat samaistua misseihin. USA:ssa vastaava kilpailu on saavuttanut suuren suosion ja näin tulee tapahtumaan varmasti Suomessakin.

Kilpailijoille on luvassa hyvät palkinnot.

Jos tunnet olevasi oikea henkilö tulevaksi nuorisomuodin keulakuvaksi tai tunnet oikean henkilön, ilmoittaudu: http://www.fashion.fi/ilmoittaudu.htm"

Anisliini

• Guest
Re: Miss Teen Finland-kilpailusta
« Reply #1 on: June 08, 2005, 14:53:34 pm »
mulle tuli myös, mutta sovin kyllä ikähaarukkaan  ;D Millainen kisa tuo on ja kuka on voittanut edellisinä vuosina?

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #2 on: June 08, 2005, 15:17:55 pm »
Millainen kisa tuo on ja kuka on voittanut edellisinä vuosina?

Olen saanut käsityksen, että tulee olemaan arvostetuin alle 18-vuotiaille järjestettävä kilpailu.

Kilpailua ei ole järjestetty kertaakaan, joten nyt on mahdollisuus jäädä historiaan ensimmäisenä Miss Teen Finlandina, kuten Elina Hurve jäi aikoinaan ensimmäisenä Miss Bikininä.

Miss Teen USA on kohderyhmässään uskomattoman arvostettu USA:ssa ja sama tavoite on Miss Teen Finlandilla Suomessa. Miss Teen Finland on takuuvarmasti tuleva nuorisobrändi.

http://www.fashion.fi/ilmoittaudu.htm

Manne

• Guest
« Reply #3 on: June 08, 2005, 15:17:56 pm »
Meilissahan sanottiin, etta tunnetko jonkun, joka voisi olla oikea henkilo.

Mina tunnen jonkun, joka voisi osallistua. MUTTA han on vasta 15, ja esiintyminen on taatusti epavarmaa. Kasvot erittain kauniit ja kuvaukselliset...pituutta taitaa olla liian vahan, joku 165 cm....eikohan tassakin tapauksessa olisi parempi vahan odottaa, jotta oppii kavelemaan ja esiintymaan kauniisti ja ehka pituuttakin voisi viela tulla lisaa.

Miten naita teineja arvioidaan? Samoin kuin aikuismissikilpailuissa?

Julkkikset Team

• Administrator
Re: Miss Teen Finland -kilpailusta
« Reply #4 on: June 08, 2005, 15:23:01 pm »
Sä olet varmaan nähnyt Manne Miss Teen USA -kilpailuita? Uskon että tulee hakemaan vaikutteita siitä.

http://www.missteenusa.com

Manne

• Guest
« Reply #5 on: June 09, 2005, 13:46:58 pm »
Nuo Teen USA:than ovat melkein valmiita misseja. Joten rima on aika korkealla, jos sielta vaikutteita haetaan. Ja mikas siina!

Anisliini

• Guest
« Reply #6 on: June 09, 2005, 16:58:45 pm »
niin, onko noita pituusvaatimuksia??  :-\

Aulinha

• Junior Member
  • **
« Reply #7 on: June 10, 2005, 11:27:15 am »
Nuo Teen USA:than ovat melkein valmiita misseja.

Mun mielestä noi teinit on paljon kauniimpia kuin Miss USA kandidaatit konsanaan! Taidettu treenata tyttöjä vauvasta lähtien. Uskomattoman näköisiä!!!

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #8 on: June 10, 2005, 11:44:52 am »
niin, onko noita pituusvaatimuksia?? :-\

Ei ole mitään pituusvaatimuksia.

mr.sixty

• Guest
« Reply #9 on: June 10, 2005, 11:49:45 am »
Teineillä on myös hehkeämpi iho ja loistavammat silmät useimmin. Se varmaan vaikuttaa. Vanheneminen alkaa 20vuotiaana joten sen jälkeen voi jo odottaakkin että kauneus muutu hieman.

Misseiltä taidetaan muutenkin vaatia hieman pyöreämpiä kasvoja ja teineillä se "klassinen kauneus" löytyy helpommin ennenkuin luut tulee esiin.

Nuo oli tosin mun omia mielipiteitä vain. Kadulla kun kattoo jotain yli 20vuotiasta muijaa sen näkee että se on aikuinen sen ihosta, ilmeistä, hiuksista ja olemuksesta vaikka se pukeutuisikin nuorekkaasti

Coco

• Guest
« Reply #10 on: June 11, 2005, 21:11:45 pm »
Vanheneminen alkaa 20-vuotiaana ja kauneus muuttuu sen jälkeen? Kyllä, varmasti parempaan suuntaan... Mr sixty taas vauhdissa..

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #11 on: June 13, 2005, 01:53:51 am »
Vanheneminen alkaa 20-vuotiaana ja kauneus muuttuu sen jälkeen? Kyllä, varmasti parempaan suuntaan... Mr sixty taas vauhdissa..

Minä olen ainakin sitä mieltä, että nainen on kauneimmillaan n. 20-vuotiaana ja tuosta ylöspäin :)... Alle 20-vuotiaana monet ovat vasta kehittymässä naiseksi ja minä ainakin olin aikas rääpäle :o...

ewa

• Junior Member
  • **
« Reply #12 on: June 13, 2005, 02:04:06 am »
onks tossa Miss Teen Finland-kilpailussa samat vaatimukset kuin muissakin kilpailuissa, eli pitää olla yli tietyn pituusrajan yms.? Oon ite pikkasen lyhyt, joten en voi varmaan osallistuu... :(
Hi, I'm ewa. How u like me so far? ;)

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #13 on: June 13, 2005, 02:10:12 am »
onks tossa Miss Teen Finland-kilpailussa samat vaatimukset kuin muissakin kilpailuissa, eli pitää olla yli tietyn pituusrajan yms.? Oon ite pikkasen lyhyt, joten en voi varmaan osallistuu... :(

Musta tässä ei ollut pituusrajoja. Se on vain hyvä, kun monet tuossa iässä (15-18 v.) vielä kasvavat suuntaan jos toiseenkin... :o

ewa

• Junior Member
  • **
« Reply #14 on: June 13, 2005, 02:12:44 am »
joo no, oon 164cm pitkä... eiks se ikähaarukka ollu 15-19, eikä 15-18? oon nimittäin 18 ja jos se onkin alle 18-vuotiaille, ni sit en kyl voi osallistuu. mun mielestä siel kilpailun sivuilla luki 15-19... :-\
Hi, I'm ewa. How u like me so far? ;)