Author Topic: Kansainvälisten vaatemittojen eroja  (Read 1246 times)

Tori

• Guest
Kansainvälisten vaatemittojen eroja
« on: June 08, 2005, 12:23:40 pm »
Jos tuumien kääntäminen senteiksi ei suju vauhdissa, kannattaa kääntyä googlen puoleen ja hakea valmis conversion -laskuri tai tiirailla mitat suoraan taulukosta. Tässä hyväksi kokemani mittataulukko, joka on tarpeeksi kompakti ja selkeä nopeaankin vilkaisuun.  Jos olette löytäneet parempia mittataulukoita niin jakakaa apajanne!

http://www.rei.com/shared/help/intsize.html?storeId=8000

mr.sixty

• Guest
Re: Kansainvälisten vaatemittojen eroja
« Reply #1 on: June 09, 2005, 09:19:51 am »
Aika kätevä. Nyt kun löytäisi viellä semmoisen jossa kerrottaisiin mikä mun kokoni on erimerkkien tuumissa(kummasti leviksen mielestä oon jättiperse kun monen muun merkin mielestä hoikka)

Anisliini

• Guest
« Reply #2 on: June 09, 2005, 10:12:27 am »
(kummasti leviksen mielestä oon jättiperse kun monen muun merkin mielestä hoikka)

Ihanaa jos tämä on totta!Mulle on käynyt samoin ja ajattelin vaan oonko paisunut niin kamalasti!  :eek:

mr.sixty

• Guest
« Reply #3 on: June 09, 2005, 10:33:28 am »
 ;D
No tuntuu että leviksellä mä oon 2 tuumaa isompi kuin kaikilla muilla. Mun jalat on mm 32 lähes kaikilla muilla mutta leviksellä olen juuri tasan 34 tuumaa :1shock:

Maana

• Full Member
« Reply #4 on: June 09, 2005, 19:45:38 pm »
Kokojen vaihtelu on inhottavaa, en voi enää yhtään luottaa merkintöihin vaan aina on testattava ja haettava "uusi" oikea koko, ja varsinkin housuissa, mutta kyllä vaihtelevat paidatkin.. Työlästä puuhaa, mutta muuta huonoa shoppailussa ei sitten olekaan, eihän?  ;D

mr.sixty

• Guest
« Reply #5 on: June 10, 2005, 08:42:07 am »
Rahan puute on se ainoa huono puoli. Mua ei yhtään haittaa pyytää jotain hakemaan mulle isompia tai pienempiä kokoja, mutta se ettei oo varaa ostaa mitään on kamala :-\

MettuMaari

• Junior Member
  • **
« Reply #6 on: June 10, 2005, 12:30:43 pm »
Kokojen vaihtelu on inhottavaa, en voi enää yhtään luottaa merkintöihin vaan aina on testattava ja haettava "uusi" oikea koko, ja varsinkin housuissa, mutta kyllä vaihtelevat paidatkin.. Työlästä puuhaa, mutta muuta huonoa shoppailussa ei sitten olekaan, eihän? ;D

Joo ei ole  [cool]