Author Topic: Minne olette menossa lomalle?  (Read 3679 times)

elisaelisa

• Full Member
Minne olette menossa lomalle?
« on: June 06, 2005, 18:14:00 pm »
Entä minne kannattaa mennä kesällä käymään ihan täällä koti suomessa?  :P
- Elämä On-

Anisliini

• Guest
Re: Minne olette menossa lomalle?
« Reply #1 on: June 06, 2005, 20:36:30 pm »
Pienenä ollaan porukoiden kanssa kierrelty jos missä, mutta mun lempparipaikka on yyteri kesäsin. Asun aika lähellä ja sinne on mukava mennä kavereiden kanssa päiväks ottaan aurinkoa ja illalla grillaileen ja telttaileen/mökkeileen.

oon lähdössä nyt kesällä Bulgariaan ja ajattelin kysyä onko kukaan käynyt?? Haluaisin kuulla millainen paikka. Kohteena on toi Varnan kultahietikko. [cool]

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #2 on: June 06, 2005, 20:44:59 pm »
Saike toivoo, että Suomen suvi tästä kaunistuisi, koska ei ainakaan vielä ole tiedossa ulkomaanmatkaa ::)... Jos ei kunnon kesää tänäkään vuonna saada, on sitä pakko varata reissu jostain auringon äärestä [love]!!!

elisaelisa

• Full Member
« Reply #3 on: June 06, 2005, 20:53:21 pm »
Pienenä ollaan porukoiden kanssa kierrelty jos missä, mutta mun lempparipaikka on yyteri kesäsin. Asun aika lähellä ja sinne on mukava mennä kavereiden kanssa päiväks ottaan aurinkoa ja illalla grillaileen ja telttaileen/mökkeileen.

oon lähdössä nyt kesällä Bulgariaan ja ajattelin kysyä onko kukaan käynyt?? Haluaisin kuulla millainen paikka. Kohteena on toi Varnan kultahietikko. [cool]

Milloin olet menossa Bulgariaan? itsekin olen menossa sinne 18. elokuuta ja samaan paikkaan myös :)
- Elämä On-

Sini

• Guest
« Reply #4 on: June 07, 2005, 09:19:22 am »
Kosovoon pitäisi lähteä häitä juhlimaan

Aulinha

• Junior Member
  • **
« Reply #5 on: June 07, 2005, 11:54:39 am »

Olin viimevuonna Sunny Beachilla ja tykkäsin hurjasti. Tuuli oli vähän kalsa ainakin iltaisin, mutta päivällä sai hikoilla senkin edestä. Mun kaverit kertoivat että Kultahietikko on eläväisempi paikka kuin Sunny Beach, mutta kyllä musta juniorit biletti ihan kiivaasti SB:lläkin. Ota mahdollisimman vähän kamaa mukaan! Hinnat on Bulgariassa niin alhaalla että shoppaholic iskee jossain vaiheessa ja sitten ottaa päähän kun laukussa ei ole tilaa. Kaikkea löytyy!!! Kenkiä eritoten! Kannattaa harkita muuten PackMax pussien hankkimista (omani ostin prismasta). Niissä kantaa enemmänkin vaatteita pienemmässä tilassa kun ilmat rusennetaan ulos pussista. Pyyhkeetkin voi pakata vähän kosteina ilman että kaikki kamat on kotiin päästyä märkiä! Kannattaa kokeilla :-*

Notbad

• Full Member
« Reply #6 on: June 07, 2005, 12:33:24 pm »
Ehtiikö joku pitämään kesällä lomaakin??? Toisaalta kun on duuni mistä pitää niin ei se edes tunnu työltä.Olen siis lomalla lähes jatkuvasti.Tässä tapauksessa vietän "lomani" ympäri Suomea risteillen,veneellä ja ilman. :1tongue:
Bensaa liekkeihin !!

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #7 on: June 07, 2005, 18:05:07 pm »
Kalajoen hiekkasärkät on ihan näkemisen arvoinen paikka kesällä, varsinkin jos sää suosii.  [cool]
Itse pidän myös Järvi-Suomesta, kuten esim. Mäntyharju, Mikkeli, Anttola, Puumala, Savonlinna...  Siellä on tullut kierreltyä aika paljon nuorena vanhempien kanssa. Toki onhan Suomi täynnä myös muita ihania ja näkemisen arvoisia kaupunkeja ja kyliä.  :P

mr.sixty

• Guest
« Reply #8 on: June 08, 2005, 11:31:29 am »
Mä meen kotiin viikoks. Sivarin ajan joudun asuu mutsin kanssa ja se on silloin muualla. siksi sen loman silloin pidänkin

Turo

• Guest
« Reply #9 on: June 08, 2005, 22:01:15 pm »
Entä minne kannattaa mennä kesällä käymään ihan täällä koti suomessa? :P

Vaan Pohjois- ja Itä-Suomeen.

Anisliini

• Guest
« Reply #10 on: June 08, 2005, 22:28:58 pm »
kiitos vastauksista!
Olen menossa heinäkuun alussa, ei satuta ihan samaan aikaan  ;D
Ensin mietimme juuri sunny bechiä, mutta matkaesitteiden mukaan kultahietikolla on enemmän nuorta väkeä ja ostosmahdollisuudet paremmat! Olen miettinyt tuota matkalaukku-ongelmaa jo valmiiksi ja totesin, että eipä täältä päin muuta voi ottaa kun passin ja hammasharjan  [cool] pitää kokeilla pyyhe- ja vaatekikkoja! Ihanaa, jos sielä paistaa kuumasti, tänään värjöttelin väkisin takapihalla  :1crazy:

Aulinha

• Junior Member
  • **
« Reply #11 on: June 09, 2005, 15:41:45 pm »
Olen miettinyt tuota matkalaukku-ongelmaa jo valmiiksi ja totesin, että eipä täältä päin muuta voi ottaa kun passin ja hammasharjan [cool]  :1crazy:

Oikea asenne! Mä itse lähdin Rioon talvella niin että matkalaukussa oli pyyhe (yksi pyyhe, jota en sitten edes olisi tarvinnut) ja reppuun käsimatkatavaroina packmax pusseissa kannoin parit paida, sukat, biksut sun muut (joista en niistäkään tarvinnut juuri mitään) tasan lentoyhtiön salliman 8kg ja olin äärimmäisen tyytyväinen että ostoksia varten tarvitsin vain yhden hervottoman jenkkikassin lisää ostaa. Bulgariasta saa myös matkalaukkuja, joten laukun roudaaminenkaan ei ole välttämätöntä. Hyvää lomaa ja antoisaa auringonpaistetta!!!!!

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #12 on: June 09, 2005, 21:26:31 pm »
Olen miettinyt jos sitä "uskaltaisi" kokeilla Bulgariaa tänä kesänä kun loma koittaa.. Eilen katselin nopeasti matkojen hintoja, näyttävät olevan hiukan edullisempia kun esim. Espanjaan. Osaatteko suositella jotain hotelleja/huoneistohotelleja ja/tai minkä matkatoimiston kautta?

Pikkuniina

• Guest
« Reply #13 on: June 09, 2005, 21:41:59 pm »
Pikkiksen mielestä Suomen suvi on parasta,vaikka rakeita tulisi.Pikkis lähtee miehen ja teinihirviöiden kanssa vuokramökille Sulkavalle.Kolme viikkoa ollaan ja maltaita maksoi,mutta so what.Koko vuoden saa olla täällä stadin metelissä,on ihanaa päästä edes vähäksi aikaa pois.On muuten jokakesäinen homma tää,ollut jo 20 vuotta.Teinit viedään vaikka raudoissa,jos muuten ei mukaan saada.Kyllä jämpti on niin.  :D

Aulinha

• Junior Member
  • **
« Reply #14 on: June 10, 2005, 11:03:07 am »
Olen miettinyt jos sitä "uskaltaisi" kokeilla Bulgariaa tänä kesänä kun loma koittaa.. Eilen katselin nopeasti matkojen hintoja, näyttävät olevan hiukan edullisempia kun esim. Espanjaan. Osaatteko suositella jotain hotelleja/huoneistohotelleja ja/tai minkä matkatoimiston kautta?

Bulgaria on reilusti edullisempi maana kuin Espanja eli pienemmällä budjetilla viettää loisto loman. Itse lähdin viimevuonna Sunny Beachille ihan extemporee. Olin Continental 2 hotellissa. Ei mikään hieno, mutta ihan asuttava ja runsas aamiainen jolla pötki pitkälle iltaan. Juhannuksen jälkeen auringon paiste on vakaampaa kuin ennen juhannusta, sillä Bulgaria on sen verran ylempänä kuin välimeri ettei säihin voi samalla lailla luottaa kuin Espanjassa tai kreikassa. Pese kädet ja katso missä syöt niin ei tule ongelmia!!! Ja eikun matkaan vaan! Saat loisto palvelua kun opettelet tervehdykset ja kiitokset paikallisittain murtaen!