Author Topic: Kulmien ja ripsien kestovärjäys  (Read 3099 times)

kr

• Full Member
Kulmien ja ripsien kestovärjäys
« on: June 02, 2005, 23:03:37 pm »
Minulla on auttamattoman vaaleat kulmakarvat ja ripset, tällainen blondi kuin olen. Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti värjäyttämässä kulmat ja ripset, ettei tarvitsisi pahemmin meikkailla. Tulee vain melkoisen kalliiksi, kun pitää melkein kerran kuussa käydä. Ei sovi opiskelijabudjettiini. Kysyisinkin siis, onko olemassa jotain kotivärjäyksiä JA voiko niihin luottaa? Kerro kaikki, jos sinulla kokemuksia kotona värjäämisestä.
Potius sero quam numquam.

kirck

• Guest
Re: Kulmien ja ripsien kestovärjäys
« Reply #1 on: June 02, 2005, 23:29:55 pm »
Kaupasta saa refectocil nimistä väriä , ja hapetetta.   Ostat hapetteen ja ruskean värin ,  ei mustaa.
Sekoitat lasikupissa  ( sarjaan kuuluu kupit tikut yms.  )   Ohje paketissa. Vaseliinia sitten kulmien ympärille, että et värjää niitä.
Sitten aika reilukerron siveltimellä kulmiin, 10-15 min vaikutusaika ja pumpulilla pois.
Väri on samaa mitä suuri osa kosmetologeistakin käyttää se on aivan turvallista ja lopputulos on hyvä.
Pidä ensin vähän aikaa ja sitten suraavalla kerralla pidempään. Tiedät sitten kuinka tummat haluat :o

kr

• Full Member
« Reply #2 on: June 02, 2005, 23:33:28 pm »
Kiitos kirck. Osaatko sanoa, minä hintaista se aine on?

kirck

• Guest
« Reply #3 on: June 02, 2005, 23:36:28 pm »
väri on non 5 e

kr

• Full Member
« Reply #4 on: June 02, 2005, 23:40:16 pm »
Kiitos vielä tuhannesti!

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #5 on: June 02, 2005, 23:41:29 pm »
Väri on samaa mitä suuri osa kosmetologeistakin käyttää se on aivan turvallista ja lopputulos on hyvä.

Onko täsmälleen samaa? Aiemmin muistelisin ammattilaisten hapetteen olleen vahvempaa kuin kaupan aineet, koska joku syy naisilla oli hankkia ne mieluummin messuilta kuin kaupasta.

kirck

• Guest
« Reply #6 on: June 02, 2005, 23:51:12 pm »
Eli kauneusalan tukut myyvät samaa merkkiä halvemmalla ammattilaisille.   
Apteekistakin saa vahvempaa hapetetta kuin tuo kaupan 3 % , Vahvempi hapete on harmaille kulmille tarkoitettua :)
Tummemmaksi värjäys tehdään aina 3% hapetteella, paitsi tietty harmaat joiden pinta täytyy aukaista vahvemmalla aineella.
Naiset maksavat tekijän ajasta :)

mr.sixty

• Guest
« Reply #7 on: June 03, 2005, 08:28:24 am »
Itte värjään kulmani hieman tummemiksi tuolla aineella ja vaikka en vaseliinejä levittelekkään ei ne ole mulla ihoon tarttunut.
Ripsiä en yksin uskalla värjää

kr

• Full Member
« Reply #8 on: June 03, 2005, 09:17:46 am »
Nyt on kulmat värjätty taas :nanner: - tosin tällä kertaa vielä ammattilaisen avustuksella!

mr.sixty

• Guest
« Reply #9 on: June 03, 2005, 10:20:59 am »
ilmeisesti olet tyytyväinen lopputulokseen?
Värjäsitkö ripsetkin?
Saako pelkän ripsien värjäyksen ja kuinka paljon se maksaisi(ilmeisesti molemmat saa 14 eurolla tuosta yhdestä liikkeestä ainakin)

kr

• Full Member
« Reply #10 on: June 03, 2005, 10:27:55 am »
Värjäsin juu sekä ripset että kulmat. Ei ole enää läpinäkyvät ripset ;D Ihan tyytyväinen olen, vaikka näistä aika tummat tulivatkin. Pyysinkin kosmetologia laittamaan ihan kunnolla, sillä väri kuitenkin haalistuu muuten niin nopeasti.

mr.sixty

• Guest
« Reply #11 on: June 03, 2005, 10:35:56 am »
Paripäivää kestää liian tummia ja sitten ne onkin jo luonnolliset. Harmi vaan että miehenä en voi liian tummia kestää päivääkään. Valitettavan usein näkee miehiä jotka luulee ettei kukana huomaa mitä kaikkea ne on värjäillyt mutta lopputulos on selvästi luonnoton

kr

• Full Member
« Reply #12 on: June 03, 2005, 10:39:28 am »
Aivan. En kyllä tykkää luonnottomasta olemuksesta kummallakaan sukupuolella. Lukiossa oli yksi poika, jolla oli kamala kerros liian tummaa meikkivoidetta joka päivä.

mr.sixty

• Guest
« Reply #13 on: June 03, 2005, 10:50:58 am »
Mulla oli myös yksi tuttu joka käytti liian tummaa blascoa kokoajan. No sille tuli tietenkin kammoittava akneongelma ja idiootti käytti edelleen samaa voidetta peittääkseen finninsä. Sitten se ilmeisesti lopetti kun tajusi mistä on kyse ja nyt sillä on kammoittavat arvet ja finnitön ja meikkivoiteeton hirveän kauniin värinen iho. Ei olis kannattanut aloittaa käyttöä

Sillä siis finnit tuli vasta 19vuotiaana juuri tuon rasvan naamaan levittämisen takia

kr

• Full Member
« Reply #14 on: June 03, 2005, 10:53:27 am »
Akne ei tule mistään rasvoista tai meikeistä, perinnöllistähän se on (näin olen ymmärtänyt). Näppyjä muuten saattaa kyllä tulla, kun iho tukkeutuu.

Täällä taisi olla ihan joku aknekeskustelukin jossain.