Author Topic: Yleisurheilun MM-kilpailut - Yleisurheilun MM-kisat Helsingissä 6.-14. elokuuta  (Read 4195 times)

kr

• Full Member
Kuinka moni täällä on innostunut yleisurheilusta? Aiotko seurata kisoja paikanpäältä, kotikatsomosta vai ei ollenkaan?

Itse ajattelin käydä paikanpäällä, jos vapaalippuja heltiää jostain... Muutenkin joudun varmaan osalliseksi kisahumusta, sillä kotimatkani kulkee stadionin ohi. Tv:stä tulee varmaan myös seurattua! Olen lähes kaikkiruokainen penkkiurheilun suhteen  :king:
Potius sero quam numquam.

Mansen Miäs

• Guest
Re: Yleisurheilun MM-kisat Helsingissä 6.-14. elokuuta
« Reply #1 on: June 02, 2005, 14:58:15 pm »
Minä seuraan tiiviisti tapahtumat töllöstä! Paikan päällekin olisi ollut hieman kiinnostusta tulla, mutta kyllä ne liput on sikakalliita!  :1shock: (Varsinkin kun täältä "kaukaa maalta" ei viitsisi ihan yhden kisaillan takia paikalle vaivautua!  :o )

kaapo

• Guest
« Reply #2 on: June 02, 2005, 15:38:52 pm »
En mä enää, koska Heli lopetti.

Turo

• Guest
« Reply #3 on: June 02, 2005, 18:02:45 pm »
En mä enää, koska Heli lopetti.

Onhan lisää upeita naisurheilijoita, esim Hanna Mikkonen.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #4 on: June 02, 2005, 18:04:25 pm »
Kisatyttöjen hankinta on kuulemma ollut Ikelle hyvä vonkauskeino.

kr

• Full Member
« Reply #5 on: June 02, 2005, 21:26:58 pm »
Jipii, taidan päästä ainakin lauantaiksi.

sweet6teen

• New Face
  • *
« Reply #6 on: June 02, 2005, 22:28:19 pm »
Ite harrastan yleisurheilua ja myös valmennan. Kiva laji täytyy myöntää! Oon menossa myös töihin tuonne kisoihin, jee jee!:D

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #7 on: June 02, 2005, 22:31:30 pm »
Olen aivan hullu yleisurheilufani!!! Ihanaa kun kisat tulevat oikein koti-Suomeen!! [love] [love]
En taida päästä paikan päälle katsomaan, ihan töllöttimestä kotisohvalta sitten seuraan!!! :)

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #8 on: June 03, 2005, 09:22:13 am »
Kisatyttöjen hankinta on kuulemma ollut Ikelle hyvä vonkauskeino.

Marika Fingerroos on esitellyt Ilkka Kanervan kännykkänumerosta tulleita tekstiviestejä. Osa viesteistä oli sävyltään niin rohkeita ja suorasukaisia, etteivät ne sovellu perhelehteen painettaviksi.

Marika Fingerroosin lisäksi Ilkka Kanerva on lähettänyt tekstiviestejä myös Anne-Mari Bergille. Anne-Mari tutustui varapuhemieheen pari viikkoa sitten Helsingin yössä. Kaksikko keskusteli ravintolassa kahden ja vaihtoi puhelinnumeroita sen jälkeen.

- Puhuimme työasioista. Hän kysyi, olisinko kiinnostunut työskentelemään elokuisten yleisurheilun MM-kilpailujen palkintojenjaossa. Olin kiinnostunut ja siksi annoin numeroni hänelle. Anne-Mari oli todella yllättynyt, kun Kanerva alkoi pommittaa häntä tekstiviestein vielä samana iltana.

- Hän on lähetellyt minulle viestejä ja soitellut jopa yötä myöten.

Kanervan lista jatkuu useilla muillakin tytöillä ja tämä nyt vasta paljastunut on vain jäävuoren huippu. Odotan mielenkiinnolla millainen Kanervan "hoitorivistö" kisoihin lopulta ilmestyy. Ehkä nämä Yleisurheilun MM-kilpailujen järjestelytoimikunnan puheenjohtajan Ilkka Kanervan kisatytöt hoitavatkin tehtävänsä paremmin kilpailuissa kuin urheilijat.. ;)

Äksy Ämmä

• Guest
Totta kai menen kisakatsomoon.
Varasin lippuni F-katsomoon heti ensimmäisenä päivänä, kun ne myyntiin tulivat. Värväsin kännykkäni hyvissä ajoin soittamaan tuona viime elokuun sunnuntaiaamuna ilmoituksissa annettuun Lippupalvelun numeroon. H-hetki koitti - ja numero tyyttäsi varattua. Valitsin mobiilitelehvoonini valikosta numeron toiston mutta sekin väsähti pian, ja automaattinen soittoyrittely lopahti siihen. Täytyi vain tyytyä työllistämään etusormea ja  painaa numerovalinnan toistoa. Kului lähes tunti, ennen kuin sain yhteyden Lippupalveluun. Kyllä myyjää huvitti, kun latelin hänelle toivomani katsomonosan paikannumeroa myöten. En vain saanut kyseistä sijaa haltuuni - kaikki E-katsomon paikat oli kuulemma jo myyty loppuun!!! Minun täytyi siis tyytyä noihin F-katsomon paikkoihin, jotka olivat lähes puolta halvempia kuin E-katsomon. Ihmettelen kovasti, miten E-katsomon liput voivat olla loppu ensimmäisen myyntitunnin aikana. Oliko niitä varattu heti tukuittain seuroille tmv. vai oliko ne kähmitty jo etukäteen? Kiinnostaisi tietää. Osaisikohan urheilun keskustelupalstoilla kukaan valaista asiaa?

Saike

• ELITE MEMBER
Kanervan lista jatkuu useilla muillakin tytöillä ja tämä nyt vasta paljastunut on vain jäävuoren huippu. Odotan mielenkiinnolla millainen Kanervan "hoitorivistö" kisoihin lopulta ilmestyy. Ehkä nämä Yleisurheilun MM-kilpailujen järjestelytoimikunnan puheenjohtajan Ilkka Kanervan kisatytöt hoitavatkin tehtävänsä paremmin kilpailuissa kuin urheilijat.. ;)

Mikä ihme sitä Ilkkaa oikein vaivaa :eek:? Ajattelisi nyt vähän. Huh huh ???! Ja kaikki syyttivät silloin joskus Jasminia, taisi vika olla ihan herrassa itsessään ;D!

Maana

• Full Member
Olisi tosi kiva mennä paikan päälle tunnustelemaan kisafiilistä, mutta ainakin kotisohvalta aion kisoja katsella. Ja kannustaa suomalaisia!!!  :nanner:  :nanner:

Mikä ihme sitä Ilkkaa oikein vaivaa :eek:? Ajattelisi nyt vähän. Huh huh ???!
Uskomaton äijä   :eek:  :1crazy:

kr

• Full Member
:nanner: Jipii, en olekaan yksin yleisurheiluinnostukseni kanssa. Luulin, että muiden nuorten mielestä yleisurheilu tylsää... tai ainakin kaikkien kavereideni mielestä on.

Mansen Miäs

• Guest
Et toki ole yksin KR ja olihan täällä viime kesänäkin Olympialais-topic, johon minun lisäkseni ainakin Milka, Jonayla ja Rumamies kirjoitteli useitakin kommentteja!  :o Jostakin merkillisestä syystä jutut vaan hiipui siinä kisojen loppua kohti mentäessä... (mistähän ihmeestä johtui!?  ::) :D )
Ihan toinen asia on, että voiko ketään tuosta nelikosta sanoa "nuoreksi"!  :-\ (Ei mua ainakaan!)

Eiköhän sieltä kisoista löydy Kaapollekin ihasteltavaa, vaikka Heli lopettikin! Ja millainen nurkka-patriootti nyt pelkkiä Suomen tyttöjä tiirailee -onhan siellä vaikkapa maailman paras ja suloisin naisurheilija Yelena Isinbayeva mukana!  [love] [love] (Joka sitäpaitsi tekee varmaan taas uuden maailmanennätyksen naisten seiväshypyssä!  :D )

Julkkikset Team

• Administrator
Kanervalla on eduskunnan suurin kännykkälasku. Ei ole enää epäselvää minne veronmaksajien rahaa käytetään.