Author Topic: Suurin pudottaja  (Read 3040 times)

kr

• Full Member
Re: Suurin pudottaja
« Reply #30 on: June 04, 2005, 08:38:26 am »
Taisi pudota mr.sixtyn suosikki eilen... Ei muuten tunnu yhtään niin pitkältä ohjelmalta kuin mitä se on. Sehän kestää yli tunnin!
Potius sero quam numquam.

mr.sixty

• Guest
« Reply #31 on: June 04, 2005, 12:01:17 pm »
Ei se mun suosikki ollut. Ei mulla oo ees suosikkia. Mä en ole edes kattonut joka kerta tota sarjaa.

Briitu

• Full Member
« Reply #32 on: June 29, 2005, 18:28:00 pm »
Mä satuin ihan mielenkiinnosta vilkasemaan ekan jakson et mitä ne siellä Jenkkilässä taas on alkanu hommaa ja olishan se pitäny arvata että koukkuun jäin.Mä en tiedä mikä siinä ohjelmassa vaan on niin koukuttavaa,kai se on se ku haluu nähä kui paljon ne on laihtunu vielä sen tippumisen jälkeenki. :D Mut mistäs sitä koskaan tietää pysyykö ne kuosissa sitte pitemmän päälle et alkaako jotku lihomaan ja siirtyy takas entisiin elämäntapoihin.. ::) Kun ne kerta on sinne menny laihtuakseen niin miks lihoa sitte kotona takas entisiin mittoihin.

Mut kyllä suu loksahti kun näin mainoksen et tulee Suomenki Suurin Pudottaja. eek: Kuka sinne edes uskaltaa mennä kun heti alkaa kuhista lähipiirin keskuudessa et "juu se meni sinne nolaamaan ittensä läskiensä kanssa!!!!111" Kaipa se ihan hyödykski tulee pitemmän päälle.Samantienhän sitä vois hankkii itellensä personal trainerin kun mennä tohon ohjelmaan mut kenellä tavallisella pulliaisella on varaa täällä Suomen maalla semmoseen...

Anisliini

• Guest
« Reply #33 on: June 29, 2005, 19:02:48 pm »

Mut kyllä suu loksahti kun näin mainoksen et tulee Suomenki Suurin Pudottaja. eek: Kuka sinne edes uskaltaa mennä kun heti alkaa kuhista lähipiirin keskuudessa et "juu se meni sinne nolaamaan ittensä läskiensä kanssa!!!!111" Kaipa se ihan hyödykski tulee pitemmän päälle.Samantienhän sitä vois hankkii itellensä personal trainerin kun mennä tohon ohjelmaan mut kenellä tavallisella pulliaisella on varaa täällä Suomen maalla semmoseen...

Luulen kans et on harvassa rempseät lihavat suomalaiset jotka haluaisivat laihtua ja mennä telkkariin pällisteltäväksi  ::)

mr.sixty

• Guest
« Reply #34 on: June 30, 2005, 09:58:50 am »
Hitto. katoin sen jakson missä andrea pudotettiin. olisin niin toivonut että lisa lentää tai sitten mo joka ei edes yritä.
Se vaan pällistelee siinä ei urheile ja ahmii. Kamalinta on että mo varmaan tulee kakkoiseksi koska kukaan ei voi hävitä sille :(

ewa

• Junior Member
  • **
« Reply #35 on: July 04, 2005, 02:16:45 am »
Mo on kyl tosi raivostuttava ku se ei yritä ollenkaan...  :1crazy: sil olis aivan loistava tilaisuus yrittää laihduttaa ja muuttaa elämäntapoja, mut ei... :confused:

Vähän haluisin mennä siihen Suomen versioon...  ;D mut ei ne kyl varmaan kelpuuttais mua, ku oon kuitenki ihan normaalipainonen... mut siel ois hyvä ku joku tekis treeniohjelman ja kertois mitä syödä, ilmaiseksi!  [cool] no joo, ehkä mä ihan vaan teen sen ite... ei oo kuitenkaan varaa personal traineriin...  ::)
Hi, I'm ewa. How u like me so far? ;)

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #36 on: June 24, 2009, 21:33:16 pm »
huvittava ohjelma. ihankuin painonpudotuksen pitäisi olla jotain kauheaa rehkintää ja sirkusta.
We'll have some coffee flavoured kisses honey.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #37 on: June 24, 2009, 21:35:53 pm »
Mä satuin ihan mielenkiinnosta vilkasemaan ekan jakson et mitä ne siellä Jenkkilässä taas on alkanu hommaa ja olishan se pitäny arvata että koukkuun jäin.Mä en tiedä mikä siinä ohjelmassa vaan on niin koukuttavaa,kai se on se ku haluu nähä kui paljon ne on laihtunu vielä sen tippumisen jälkeenki. :D Mut mistäs sitä koskaan tietää pysyykö ne kuosissa sitte pitemmän päälle et alkaako jotku lihomaan ja siirtyy takas entisiin elämäntapoihin.. ::) Kun ne kerta on sinne menny laihtuakseen niin miks lihoa sitte kotona takas entisiin mittoihin.

joko niitten loppuelämä on samanlaista sirkusta tai sitten ne lihoo takaisin. kumpikohan on todennäköisempää.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #38 on: June 24, 2009, 21:37:52 pm »
Samantienhän sitä vois hankkii itellensä personal trainerin kun mennä tohon ohjelmaan mut kenellä tavallisella pulliaisella on varaa täällä Suomen maalla semmoseen...

sulla on kuvan perusteella varaa helposti.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #39 on: June 11, 2010, 20:59:40 pm »
Mielenkiintoista. Ohjelmassa markkinoidaan stevia-nimistä makeuttajaa, jonka myyminen makeutusaineena on laissa kiellettyä.