Author Topic: Pelimiesten pelimies  (Read 1423 times)

Hanni

• V.I.P. MEMBER
Pelimiesten pelimies
« on: May 11, 2005, 09:11:33 am »
Nelonen tiistaisin klo 19:00

Luvassa loistoa, glamouria ja todellista teerenpeliä. Miamissa asuva mallikaunotar Dawn valitsee kahden ystävättärensä avulla seurustelukumppania 13 miehen joukosta. Mielenkiintoiseksi tilanteen tekee se, että miehet pitävät itseään naisia pyörittelevinä pelimiehinä, mutta saavatkin vastaansa todelliset pelinaiset. Amerikkalainen realitysarja.

Katsoiko kukaan tätä eilen? Oli mielestäni aivan kamala, varsinkin aluksi. Miehet oikeita slaimisikoja  >:(
Niin makaa kuin petaa.

Janskuliini

• Full Member
Re: Pelimiesten pelimies
« Reply #1 on: May 11, 2005, 10:02:28 am »
Eipä tuo nainenkaan säväyttänyt  ??? . Kaunis hän oli, mutta liian ylimielinen/itsevarma minun makuuni.

mr.sixty

• Guest
« Reply #2 on: May 11, 2005, 10:13:50 am »
Mä unohdin kattoa(hitto). Olisin halunnu nähä söpöjä jätkiä kun omaani en saa kattoo :(

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #3 on: May 11, 2005, 23:46:25 pm »
Helvettiin tällainen p a s k a televisiosta.  >:( Että pistää vihaksi, että Nelonen laittaa tämän tulemaan prime timeen ja samalla eräs televisiohistorian parhaista sarjoista West Wing alkaa klo 23.30...  >:( Perkele, että tekisi melkein mieli nirhata jokainen, joka edes tunnustaa katsovansa tällaista...  >:(

No joo, ei se televisio kuitenkaan niin tärkeä juttu ole...  ;)

Rantsu

• Guest
« Reply #4 on: May 12, 2005, 00:08:14 am »
Mä en yleensäkään ymmärrä miks joku katselee nelosta. ::) Onneks sieltä ei tule mitään mitä mun pitäis välttämättä nähdä. En katsele ollenkaan sitä, enkä kolmostakaan (paitsi missikisat ;)). Samanlaisia roskakanavia molemmat.  ???

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #5 on: May 12, 2005, 00:36:56 am »
Huvittavinta tässä on se, että vasemmiston oma sanomalehti Helsingin Sanomat julkaisi viime viikolla artikkelin, jossa verrattiin Subtv:tä Seiskakulttuuriin. Nyt voidaan miettiä tarjoaako Helsingin Sanomia julkaiseva Sanoma WSOY Neloskanavallaan sen korkeampaa kultuuria katsojilleen? ;)

Rantsu

• Guest
« Reply #6 on: May 12, 2005, 00:57:17 am »
No ei tarjoa todellakaan. Ja koko Helsingin Sanomatkin on TODELLA yliarvostettu. ???

Mun mielestä muuten Sub tv ei ole juuri pahempaa roskaa kuin kolmonen tai nelonen. Siellä ei ole tosin uutisia, mutta pidänkin noiden kahden kanavan uutisia aika leikki-uutisina. :1crazy:

mr.sixty

• Guest
« Reply #7 on: May 12, 2005, 10:23:04 am »
ykköseltä tulee parhaat uutiset 3 ja 4 panostaa liikaa kuva aineistoon, 1 taas enenmän artikkeliin

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #8 on: May 13, 2005, 09:42:11 am »
ykköseltä tulee parhaat uutiset 3 ja 4 panostaa liikaa kuva aineistoon, 1 taas enenmän artikkeliin

Sixtyhän on tehnyt syvällisen empiirisen tutkimuksen! :D Kaupallisten kanavien konsernikytkennöt näkyvät luonnollisesti tv-uutisoinnissa.
Niin makaa kuin petaa.

mummeli

• Guest
« Reply #9 on: May 25, 2005, 11:55:24 am »
Katsoin ensimmäistä kertaa tätä ohjelmaa ja olin aika järkyttynyt. Hirveitä äijiä siellä, Alex aivan kaamea ja samoin JJ, joka muuten taisi olla tuttu jostakin muusta tosi-tv-sarjasta, liekö yrittänyt joskus bachelorettea? Parhaat olivat Ben ja se italiaano, mutta heistä ei kukaan välittänyt. Pakko katsoa kun on niin hirveä sarja. Dawnkin on varsinainen tyhjäpää.

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #10 on: May 25, 2005, 11:58:17 am »
Meillä sanotaan Beniä "prince of denmarkiksi". On nimittäin samaa näköä prinssi Frederikin kanssa.
Niin makaa kuin petaa.

giselle

• Full Member
« Reply #11 on: May 25, 2005, 12:18:49 pm »
joo, eipä Dawn mistään kypsimmästä päästä taida...luulisi 20-22 vuotiaaksi... Sitäpaitsi hänen ystävänsä, se vaalea on paljon upeampi (vaikkakin aika pönäkkä), tosi kauniit kasvot! Mun mielestä melkein kaikki ohjelmassa on sietämättömiä tyyppejä, kuvottaa tuollaiset jotka luulee itsestään vähän liian suuria.

mr.sixty

• Guest
« Reply #12 on: May 25, 2005, 12:52:15 pm »
Järkyttäviä miehiä, ei edes erityisen hyvännäkösiä(väärää mainontaakin siis suoritettiin tuota ohjelmaa mainostaessa)
Alkaisi jo paratiisihotelli.

Mun mielestä on ihan hyvä kierrättää vanhoja tositvtähtiä. Saa jotain valmiiksi rakastettuja ihmisiä. Ne voisikinottaa esim bachelorit ja bacheloretet aina edellisistä jaksoista.

Mutta ne itse uudet tytöt ja pojat jotka tulee kilpailemaan siitä sormuksesta vois olla ihan uusia.
paratiisihotellissahan olis se yks lehmä joka oli ollut muistaakseni jollain unelmajahti nimisessä ohjelmassa ;D

giselle

• Full Member
« Reply #13 on: May 25, 2005, 12:56:22 pm »
Joo, se skitso nainen, Toni tai joku. Kamala kun se suuttu...hui  :eek:

Unohtu sanoa että The Playerissä se tumma mies...Chyno tai joku...se on kyllä hot!!!!  :1tongue:
Taitaa olla Dawninkin valinta lopussa...

mr.sixty

• Guest
« Reply #14 on: May 25, 2005, 14:21:50 pm »
toni se oli. Sen silmät oikeen pullistu kun se suuttu ;D