Author Topic: Kesälomasi?  (Read 3691 times)

Mansen Miäs

• Guest
Kesälomasi?
« on: May 10, 2005, 15:20:36 pm »
Pidätkö laisinkaan kesälomaa? Jos pidät, niin mihin aikaan ja onko se juuri se aika jolloin haluatkin pitää? Kuinka pitkään lomasi kestää? Jos et pidä lomaa, niin miksi et pidä? jne.

Mun loma alkoi just ja kestää kuukauden!   :nanner:

Saike

• ELITE MEMBER
Re: Kesälomasi?
« Reply #1 on: May 10, 2005, 15:24:49 pm »
Työni koostuvat lähinnä keikoista ja yötyöstä (ke-la)... Mulla niin kevyt duuni, etten lomaa pitele. Päivät ehdin kuitenkin lojua rantsulla. [love] [love]
Onko Miähellä lomasuunnitelmia!? :o Tuletko Turkuun? ;) Voin esitellä kaikki nähtävyydet!

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #2 on: May 10, 2005, 15:34:39 pm »
Ei mitään lomia tänä vuonna. Opiskelija tekee täyspäiväisesti töitä koko kesän viimeiseen päivään asti kunnes opiskelut jatkuu syksyllä... Lisäksi tietysti käyn kesätenteissä eli kesällä se kovin pakerrus taitaa olla...

Hauskaa lomaa Miähelle  :police:
Niin makaa kuin petaa.

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #3 on: May 10, 2005, 15:36:30 pm »
Tuletko Turkuun? ;) Voin esitellä kaikki nähtävyydet!
Hmmm... kuulostaa siltä, että kannattaisi harkita Turussakin käymistä! :D

Oonhan mä ne linnan ja tuomiokirkon rumilukset( ;) ) nähnyt jopa useampaankin kertaan, mutta onhan siellä tietysti inhimillisempiäkin nähtävyyksiä! :D ;)

Lisäys: Kiitos Hanni ja koita kestää mun tämänhetkinen provo-kauteni!  :o [Embarrassed]

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: May 10, 2005, 15:44:06 pm »
Unohdin muuten toivotella hyviä lomia Miähelle!! :D Toivotaan, että ehdit nauttia auringostakin!!!! [cool]

Turun Tuomikirkko on kylläkin vaikuttavan näköinen, upea rakennus, eikä mikään rumilus!!! Turun linna taas on kiehtova nähtävyys, jonka mieleenpainuvinta antia ovat linnan vessa ja vankila!!!

Jonayla

• Guest
« Reply #5 on: May 10, 2005, 16:34:18 pm »
Manseen mukavaa lomaa! Omani alkaa 30.5 ja loppuu juhannusviikolla. Näillä näkymin pukkaa matkaa heti tuohon kärkeen 30.5-9.6. Joten taitaa jäädä Mu-kisat katsomatta, jos ei paikallinen tv näytä, silloin istun kuin "tatti" telkkarin edessä.  :) Lomalla pyrin ottamaan mahdollisimman rennosti eli vain löhöillä, lueskella ja unohtaa kaikki työasiat, mikä tahtoo olla välillä vaikeaa ammattini takia, mutta pitää luottaa, että muut osaavat hoitaa hommat sillä aikaa, kun olen pois.

Maana

• Full Member
« Reply #6 on: May 10, 2005, 16:38:33 pm »
Ei mitään lomia tänä vuonna. Opiskelija tekee täyspäiväisesti töitä koko kesän viimeiseen päivään asti kunnes opiskelut jatkuu syksyllä...
Näin täälläkin. Suunnitelmissa siintää kyllä palkaton viikko vapaata kesän loppupuolella, koska pakkohan sitä on vähäsen päästä rentoutumaankin! Ja koska mulla on matkakuumetta!!!   :1tongue:

karin

• Full Member
« Reply #7 on: May 10, 2005, 16:52:35 pm »
lomalla ollaan :nanner: :nanner:

vuosiloma oli pakko pitää toukokuussa, sillä vaihdan kohta uuteen työpaikaan.
Varsinainen kesäloma jää siis tältä vuodelta, mutta eipä sitä opiskelujen takia ole koskaan muulloinkaan varsinaisesti ollut :P

giselle

• Full Member
« Reply #8 on: May 10, 2005, 18:21:46 pm »
Elokuun alussa saan toivon mukaan pitää 3-5 päivän loman!!!! Muuten töissä koko kesän ja elokuussa sesonki vasta alkaakin varsinaisesti, kun ulkomaalaiset ryntäävät Suomeen lomillaan :D

McKone

• Full Member
« Reply #9 on: May 10, 2005, 18:24:44 pm »
Työni koostuvat lähinnä keikoista ja yötyöstä (ke-la)...

Mutta tarkkaan ottaenhan teet työtä KE-skiviikkona, TO-rstaina ja LA-uantaina???  ;D

PE-rjantaithan ovat bilettämistä varten Sinulla!!! :king:
As Elvis said: "Take Care of Business".

Starfish

• New Face
  • *
« Reply #10 on: May 10, 2005, 19:04:29 pm »
Jaa, koskahan sitä on viimeksi ollut kesälomaa. Tälläkin kertaa kesä menee töitä tehdessä kokonaan, mutta eipä tuo haittaa kun ahkera muurahainen olen  :)

mummeli

• Guest
« Reply #11 on: May 10, 2005, 21:27:30 pm »
Tässä iässä elämä on pelkkää lomaa!

Jonayla

• Guest
« Reply #12 on: May 10, 2005, 22:01:40 pm »
Tässä iässä elämä on pelkkää lomaa!

Mummoni sanoo aina, että nyt kun hänellä olisi aikaa teille, teillä ei ole ikinä aikaa minulle. Sellaista se on eläkkeellä olo.

Mikke

• Guest
« Reply #13 on: May 11, 2005, 08:40:52 am »
Heinäkuun puolivälissä pidän pari viikkoa kesälomaa.
Mulla on vielä viime kesän lomasta viikko pitämättä ja tämän vuoden talvilomakin on koskematon.
Aloitin jokin aika sitten työnohessa opiskelun ja syksyllä on auskultointi, niin olen sitä varten joutunut säästämään noita lomia.

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #14 on: May 11, 2005, 10:33:56 am »
Kesä menee töissä lähes kokonaan. Tosin elokuussa on viikko (tai mahdollisesti jopa kaksi, riippuu milloin opiskelut alkavat) lomaa. Silloin olisi mukava päästä matkalle rentoutumaan ennen kun opiskelut alkavat...  [cool]