Author Topic: MISS EARTH 2005 -kilpailijoita  (Read 13505 times)

Emppu

• Guest
Re: MISS EARTH 2005 -kilpailijoita
« Reply #15 on: June 19, 2005, 01:33:15 am »
Tuossa alkaakin ollakin sitä intialaista kauneutta,
jota ennen muinoin tarjottiin joka kisaan loistavalla menestyksellä  :-*!
Miäs voi saada jo sätkyjä myönteisellä mielellä,
ainakin jos verrataan siihen Worldeihin menijään  [cool]

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #16 on: June 19, 2005, 11:12:58 am »
Miäs voi saada jo sätkyjä myönteisellä mielellä,
ainakin jos verrataan siihen Worldeihin menijään  [cool]

...tai Universeihin lähetettyyn.. ??? :eek: ??? :eek: ???

Margot

• Guest
« Reply #17 on: June 19, 2005, 12:34:17 pm »
Mitä eroa näillä kolmella kisalla oikein on? Liikaa kisoja, Margot menee sekaisin. :o Edit: Joo, isoja kisojahan onkin neljä. Ei se ehkä ole paljon, mutta mulle se on. ;D

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #18 on: June 19, 2005, 13:33:38 pm »
Kannattaa varmaan sit käyttää Googlea ja tutustua.

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #19 on: June 19, 2005, 13:34:13 pm »
Hui hui, kun on peräti neljät merkittävät kv. kisat!  :D  ::) :o (Ylläpidon porukat on varmaan tosi ihastuksissaan tuosta Margotin 'Miss Bikini'-kommentista!  ::) )
Mä seurasin viime vuonna ensimmäisen kerran 'Miss Earth'-kisoja ja taso sekä tuomarointi olivat positiivisia yllätyksiä! (Selvästi parhaiten onnistunut semistiporukka ja ehdottomasti oikea tyttö voitti  :) )
Intiassa arvostetaan Eartheja enemmän kuin Miss Internationalia ja siksi lähettävät nykyään Miss Intia-kisan kolmosen, Venezuelasta lähettävät tänä vuonna MV:n 5. sijoittuneen -sen sijaan USA:sta lähetetään varmaan taas joku samanlainen joidenkin irvileuka äijien valitsema karjakko kuin viime vuonna!  :eek: ??? ;D

Lisäys: Ai Team ehtikin jo "ihastua"!  :o

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #20 on: June 19, 2005, 13:49:29 pm »
Lisäys: Ai Team ehtikin jo "ihastua"!  :o

Musta on kumma jos on saanut yli 300 viestiä kasaan ja ei tunne kilpailua. No enhän mäkään ole kuullut McLarenista, vaikka olen formuloita seurannut jo useita vuosia.. ;) Täytyy vaan vetää johtopäätös, että Miss Bikiniä tarvitsee mainostaa täällä enemmän. Olisin luullut että moinen määrä olisi riittänyt.  [cool]

Margot

• Guest
« Reply #21 on: June 19, 2005, 17:56:21 pm »
Oho, en tajunnut, että loukkasin. Anteeksi. :( Kyllä teidän kilpailu on varmasti noin muutoin ihan tunnettu, mutta minä tulin tänne Miss Universum -keskustelujen vuoksi ja niissä keskusteluissa olenkin lähinnä pyörinyt. Siksi en siis tunne kauhean hyvin suomalaisia kisoja. Ja itse asiassa tarkoitinkin enemmän sitä, että tuosta kisasta ei ole samalla tavalla kirjoituksia lehdissä kuin esim. Miss Suomesta eli siis "tavalliset" ihmiset ei tiedä asiasta.

Ei todellakaan ollut tarkoitus masentaa tai olla ilkeä.

Muoks: Poistin ajattelemattoman kommenttini tuolta ylempää, ettei kenellekään tulee lisää pahaa mieltä. :)

Muoks 2: Miehelle kiitos Earth-tiedoista.

Margot

• Guest
« Reply #22 on: June 19, 2005, 18:04:21 pm »
Musta on kumma jos on saanut yli 300 viestiä kasaan ja ei tunne kilpailua.

No, normaali en ole koskaan ollutkaan. Selitinkin jo tuolla, miten olen keskittynyt lähinnä tiettyihin keskusteluihin. Ilmeisesti muut sitten lukee täällä kaikkia aihealueita, mutta itse olen saanut hyvin yli 300 viestiä kasaan yhden aiheen parissa. :) Kommenttini oli ihan oikeasti pelkkää tietämättömyyttä, ei tosiaankaan mikään piikki ylläpidolle. Foorumi on mielestäni hyvä.

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #23 on: June 19, 2005, 19:28:35 pm »
Musta on ihanaa, kun näitä kisoja on niin paljon!!! :nanner: Universe, Earth, International Beauty, World, Europe... [love] Missien arvostelu on lempipuuhaani! :o

Margot

• Guest
« Reply #24 on: June 19, 2005, 19:31:36 pm »
Musta on ihanaa, kun näitä kisoja on niin paljon!!! :nanner: Universe, Earth, International Beauty, World, Europe... [love] Missien arvostelu on lempipuuhaani! :o

Joo, toi on kyllä oikea asenne! :) Onhan arvosteleminen tosi hauskaa puuhaa. Miäs tuossa ihmettelikin, miten neljät kisat voi olla liikaa. Mulla vaan menee kilpailijat sekaisin, jos kovin montaa yritän seurata yhtä aikaa. Mutta kiva tietysti, kun on paljon kisoja meidän missihullujen iloksi! :)

Margot

• Guest
« Reply #25 on: June 19, 2005, 21:47:48 pm »
No enhän mäkään ole kuullut McLarenista, vaikka olen formuloita seurannut jo useita vuosia.. ;)

Tää oli kai kettuilua... :-\

Ja siis olen kyllä kuullut Miss Bikinistä, en vaan ole koskaan esim. nähnyt kisaa.

------

Jottei menis vallan OT:ksi, kommentoin välillä noita kuvia. Martinique ei ollut yhtään mieleeni, aika pelottavan näköinen. :eek: Venezuela näytti suloiselta kasvoistaan mutta aika tikulta vartaloltaan. Intia oli söpö (kuten useat Intiat), toi jotenkin vähän mieleen Sushmita Senistä näkemäni kuvat. T&T:llä melkoinen moppitukka.

Annami

• Guest
« Reply #26 on: June 19, 2005, 23:13:20 pm »
Miss Paraguay Tania Domaniczky, joka on jo voittanut Miss Etelä-Amerikka-kisan ja oli mukana Miss Wordissä (mutta kun siellä oli se typerä äänestyssysteemi!  >:( )
Tämä Taniahan on Rantsun suosikki! Ja minustakin Tania on upea! :)

Täällä klikattavaksi upeita kuvia Taniasta:
http://www.cristiancabrera.com/books/taniadomaniczky/menu.htm

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #27 on: June 20, 2005, 08:56:57 am »
UUUUUPEAAAA vartalo tällä Tanialla :-*!!!! Juuri tuollainen vartalo on makuuni... [love] [love]
Ienhymy ei ole hyvä, jos nyt jotain negatiivista täytyy löytää... :o
Mahtavia kuvia Annamin laittaman linkin takaa löytyykin, niissä ei edes ienhymy häiritse [love]...
Ihan ykkönen mulla tämä Paraguay!! :) (mistä ihmeestä ne olivat sen Universe-ehdokkaan tonkineet? :eek:)

Annami

• Guest
« Reply #28 on: June 21, 2005, 14:24:44 pm »
Ja Miss Wordista tuttu Miss Puola Katarzyna Borowicz mukana.

mr.sixty

• Guest
« Reply #29 on: June 21, 2005, 14:47:08 pm »
Onko poloniallakin oma ehdokas :1shock:
Tossa on pakko olla virhe

intia oli ehottomasti kaunein noista mitä näytitte. poland oli kanssa syvännäkönen ja venezuelasta tuli mieleen joku koulun cheerleader :1tongue: