Author Topic: Miss Turku 2005!  (Read 9478 times)

Saike

• ELITE MEMBER
Re: Miss Turku 2005!
« Reply #60 on: May 16, 2005, 21:06:22 pm »
Liian nuori vielä Universeen. Ei ole valmis.

Aivan. Sariannan kannattaisi suosiolla odottaa ainakin pari vuotta.

May

• Full Member
« Reply #61 on: May 16, 2005, 21:21:51 pm »
Parikymppinen aikuinen nainen? Voi voi.. Jollain on vielä paljon opittavaa. Joko olet itse yläastelainen, tai epätoivoinen kolmekymppinen.

Voin kertoa, että en ole. Ei millään pahalla, mutta en käsitä, mitä sinä tarkoitat. Miksi viittaat minuun? Tekeekö minusta jotenkin "alemman" se, että mielestäni parikymppinen on aikuinen? Kuule, lain mukaan tässä maassa jo 18-vuotias on aikuinen, mutta parikymppisenä mielestäni voi jo sanoa ihan kunnolla aikuiseksi. Luulen silloin aika monen ihmisen olevan suht hyvin perillä tästä maailmasta. Eivät kaikki "aikuistu" vielä viisikymppisinäkään, mutta en minä heitä teineiksi kutsuisi.

No, tämä on minun näkemykseni, ja eiväthän kaikki voi ajatella samalla tavalla. Mutta vaikka olisit eri mieltä, ei silti tarvitse leimata ketään omien hatarien oletusten perusteella.

vanhaluumu

• Global Moderator
« Reply #62 on: May 19, 2005, 17:41:34 pm »
olisiko jossain sariannasta kokovartalo bikinikuvaa? tuo kisakuva pelastytti luumun. jalassa on korkeat kangat ja silti selka nayttaa pitkalta jalkoihin nahden!! sanokaa nyt ihmeessa etta halla on pitkat jalat!!  :-X tassa on meinaan se luumun suurlupaus. ehka kantsuisi odottaa ainakin vuosi viela MS ajatellen. voisi tietysti osallistua SN kun sillahan ei juuri ole merkitysta kuka ja kuinka kokematon pelle maailmaan lahtee kun ei siella kukaan suomalainen voi parjata. voisi kayda hakemassa kv kokemusta.

ja sellaista viela etta tuolla intercontinental linkissa on rantsuboylle pyortymisvaara! herran tulisi ehdottomasti kayda kurkkaamassa englannin edustaja!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

Noita Nokinenä

• Global Moderator
« Reply #63 on: May 19, 2005, 19:00:15 pm »
Sariannan omassa topicissa on FASHIONTEAMIN kuvia muutama (olisiko ollut sivulla 2 tai 3)... siellä on kokovartalo kuvia. Tuo kisakuva vääristää törkeästi (pääkin näyttää yliluonnollisen suurelta). Outo pitkä toppi ja roikkuvat housut vääristävät vielä lisää... itsekkin säikähdin tuota kuvaa!    :police:

Klaus

• Full Member

Manne

• Guest
« Reply #65 on: May 23, 2005, 10:14:17 am »
Lupaavaa.

Satu_Pulkkinen

• Junior Member
  • **
« Reply #66 on: May 30, 2005, 08:21:37 am »
Näin kun Sariannasta otettiin ne kuvat.Tosi hyvin osasi poseerata :)

lontsu

• Guest
« Reply #67 on: June 13, 2006, 13:47:19 pm »
15-vuotias Saara on hieman erikoisen näköinen, jotenkin leukava....?  :confused:

saara oli mun kanssa samassa koulussa joten oon nähny sen aika montakin kertaa ja todellakin,hän on hieman leukava mutta joskus onnistuu peittämään sen hyvin..koulussa saara ei ole niin täynnä pakkelia mitä kisoissa on nähty mut tietty joskus ystävänpäivä tanssiasissa tai jossain vastaavassa hän laittautuu kuin missikisoihin..saara ei muuten ole niin pitkä mitä sanotaan vaan ainakin 2-5 cm lyhyempi...huijaako kaikki missit omaa mittaansa pari senttiä,jos on vaikka "liian lyhyt"??
 :D

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #68 on: June 14, 2006, 03:10:22 am »
Olen kuullut Saaran olevan ilmoitetun mittainen. En tiedä mistä olet keksinyt Saaran olevan jopa 5 cm lyhyempi.

lontsu

• Guest
« Reply #69 on: June 14, 2006, 11:08:54 am »
Olen kuullut Saaran olevan ilmoitetun mittainen. En tiedä mistä olet keksinyt Saaran olevan jopa 5 cm lyhyempi.

no ainakin mitä mä oon koulussa seisonut sen vieressä niin siltä näyttää mutta voin kyllä olla väärässäkin..