Author Topic: Miss Turku 2005!  (Read 9478 times)

miku

• Guest
Miss Turku 2005!
« on: April 30, 2005, 10:28:12 am »
Nyt etsitään tämän vuoden Miss Turku -kisan voittajaa ja finaaliin on kelpuutettu kymmenen tasokasta kandidaattia. Kisan on pakko olla huippusuositti, sillä yksi yrittää titteliä jo kolmatta kertaa ja mahtanee olla tällä kertaa lähimpänä mahdollista voittoa: numerolla kaksi lavalle kuulutetaan nimittään mahtikissa Sarianna Kankaristo :nanner: :nanner: , kolmatta kertaa Miss Turku -finaalissa ( 2003 ja 2004 edellisen kerran). Tämäkään kisa ei ole kuitenkaan Sariannalle vielä ihan valmiiksi pedattu: joukossa on upeita tummaverikköjä ( Milla Salo [love] , Annika Ylönen ja Saranda Maxihun) ja aikuisempaan makuun valmiin oloinen ja sensuelli Kadri Värton :P. Mielenkiintioista, kelle nalli tällä kertaa napsahtaa.

http://www.turunsanomat.fi/extra/?ts=1,4:10:0:0,4:10:1:1:2005-04-30,4:299250,1:0:0:0:0:

mummeli

• Guest
Re: Miss Turku 2005!
« Reply #1 on: April 30, 2005, 10:32:07 am »
Katsoin ensin, että kaikkien tyttöjen nimi oli Natalia Kopkina!
Kaunein lienee kuitenkin Sarianna. Jos hän vaan pääsisi siitä kenopää-asennosta ja muikuilusta.

Mary

• Full Member
« Reply #2 on: April 30, 2005, 10:39:36 am »
Sarianna on mun ehdoton suosikki! [love]

Coco

• Guest
« Reply #3 on: April 30, 2005, 10:48:52 am »
Sarianna poseeraa aina hirveästi enkä vieläkään pidä "ylimielisestä" ilmeestä, mutta tietenkään en kiistä ettei olisi todella kaunis. Kuvien perusteella oma suosikkini on Kadri, joka on myös hyvä esiintyjä. Suomen kieli ei tainnut olla niin sujuvaa, muistaakseni... haittaakohan..

mummeli

• Guest
« Reply #4 on: April 30, 2005, 10:54:43 am »
Minusta Kadri on- anteeksi vain- liian ryssähtävä tähän kisaan. En pidä häntä edes kovin kauniina. Nenä on jotenkin suuri ja sieraimet rumat. Kovin nuori tuo ensimmäinen kilpailija, hänessä on jotakin tuttua. Muistuttaa jotakin takavuosien missiä, auttakaa! Ketä hän muistuttaa? Huhuu? Emppu? Herätys ja koneelle!

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #5 on: April 30, 2005, 11:21:42 am »
Tämähän tuli aivan yllätyksenä, en tiennytkään että mun kaveri on kisassa mukana..  :eek:   ::)

Saana.A

• Guest
« Reply #6 on: April 30, 2005, 14:29:23 pm »
Mun suosikit on Milla, Noora ja Sarianna!! Milla on niin sievän näköinen, ainakin tuossa kuvassa, Noora on jotenkin Hanna Hynynen-tyylinen ladyn näköinen ja sitten Sarianna on tietenkin omaa luokkaansa. Miksi Sariannalla taas tuo sivupäähymy...leuka kiinni rintakehässä. Olisi kiva nähdä hänestä toisenlaisia kuvia!

Emppu

• Guest
« Reply #7 on: April 30, 2005, 17:52:46 pm »
Huhuu? Emppu? Herätys ja koneelle!

Olen heränyt jo aikaa sitten ja tullut vasta töistä fillarilla kotia...
jos tässä ensin saunassa ja tortilloja niin
sitten voin istua sen tyhjän shamppanjalasin kanssa (ei ole shamppanjaa näkynyt täällä päin ;) ) katsomassa Miss Turkuja ja muita!

Annemari

• V.I.P. MEMBER
« Reply #8 on: May 01, 2005, 11:33:05 am »
Sarianna on taas valloittava  [love]

kirck

• Guest
« Reply #9 on: May 01, 2005, 13:48:32 pm »
Sarianna on taas valloittava [love]
Niin on ja suosikkini Millan kanssa ( koiranpentu ilme )

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #10 on: May 01, 2005, 14:13:30 pm »
Minun suosikit ovat Noora, Milla ja Sarianna  [love]

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #11 on: May 01, 2005, 14:47:14 pm »
Hyvä taso!! :-* Kyllä Sarianna on paras, ihan varma ykkönen!!! [love] [love] Kadrin nimi kuulostaa virolaiselta ja Saranda saattaa olla kosovolainen?? Kansainvälisyyttäkin kisasssa mukana siis!! :)

Klaus

• Full Member
« Reply #12 on: May 02, 2005, 11:19:56 am »
Ompas hyvä taso kisassa!

Tyttö numero yksi, Saara Viljanen, on vasta 15-vuotias! Hyvät mitat, ainesta on. Eikun kisoja alle lisää.

Sarianna on takuukaunis kuten aina. Sariannassa on glamouria ja se on suomalaisissa missikisoissa harvinaista herkkua  se.  Näkee, että työtä on tehty ja kokemusta löytyy. Voittaja?

Noora Ojala on eloveenanainen, tulee mieleen jyväshyvän kaurakeksimainokset tms.

Annika Ojala ja Milla Salo ovat nuoria ja kehittyviä. Ehkei kärkikolmikkoon, vai onko tämä lukijaäänestyskisa? Silloin Salo saattaa nousta korkeallekin.

Sarandalla on hyvä pituus ja kokovatalokuvassa reilu hymy, mutta kasvokuvassa hymyilee varovasti. Fashionteamin sivuilla oli  muutama hyvä otos.

Kadri on säteilevä ja hieno ryhti ja poseeraus kokovartalokuvassa. Hyvät harmoniset sävyt kasvokuvassa, kärkikolmikkoon? Vai verottaako eksoottinen nimi?

Nina palomäki ja Bettina H ovat pitkiä tummaverikköjä. Näistä varsikin Bettina kiinnostaa. Onkohan joku nähnyt häntä livenä.?Ainakin tuossa pikkukuvasta tulee hitusen mieleen Angelica Jolie (ennen opearaatioitaan). Kasvokuvasta ei oikein ota selvää missä mennään. Mutta saattaa olla potentiaalinen nimi, jos löydetään Sariannan glamourpaletti kehiin.

Anna-Reetta P näyttää raikkaalta, muttei ehkä kärkikolmikkoon.

Sanna Kankaanpää

• Junior Member
  • **
  • Usko unelmiisi
« Reply #13 on: May 02, 2005, 15:10:11 pm »
Voisi yrittää tehdä listan Miss Turuista kautta aikojen!  [cool]

2004- Nina Tikanmäki
2003- Sanna Kankaanpää
2002- Janette Sainio
2001- Saara Hivola

Muistaako kukaan enempää, mua häiritsee paljon, kun en muista!?!?
Usko itseesi

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #14 on: May 02, 2005, 15:14:16 pm »
Silloin kun olin itse kisassa mukana voitti tyttö nimeltä Miia Elo, eli

2000-Miia Elo
1999-en muista millään, tumma, pitkä ja lyhythiuksinen tyttö..
1998-Jenni Dahlman

Myös Minna Kuukka on Miss Turku, vuosi oli 1990?!!!!