Author Topic: Olen niin iloinen sain kerrankin loistavat rakennekynnet!  (Read 6004 times)

kirck

• Guest
Olen niin iloinen sain kerrankin loistavat rakennekynnet!
« on: April 29, 2005, 23:02:41 pm »
Työkaverini suositteli minulle rakennekynsi paikkaa, sain sieltä acryllit nopeasti halvalla ja parhaimmat kynnet mitä minulla on ikinä ollut (monta vuotta.)  Hän on käynyt siellä monta vuotta ja aina on pysynyeet hyvin.  Otin  myös suihkutus maalauksen , joka maksoi 9e. [love]
 :laugh:  Eli suosittelen kaikille.
Todella ammattilainen tekijä , joka oli saanut koulutuksensa Lontoossa.
Maksoin uusista kynsistä 45e ja hän teki ne 1h 20 minuutissa.... LOISTAVAA :D
Tekijät olivat aasialaisia ja todella näppäriä :o

mummeli

• Guest
Re: Olen niin iloinen sain kerrankin loistavat rakennekynnet!
« Reply #1 on: April 30, 2005, 10:24:00 am »
Haa, hyvä vinkki kaikille kisoista kiinnostuneille. Onhan se niin, ettei multaisilla, pureskelluilla töppökynsillä ole asiaa kauneuskilpailuihin.

Jonayla

• Guest
« Reply #2 on: April 30, 2005, 10:51:43 am »
Kyllä sait halvalla!

kirck

• Guest
« Reply #3 on: April 30, 2005, 11:06:16 am »
olisin mielelläni vaikka maksanut sen 100e on ne niin hyvät [love]

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #4 on: April 30, 2005, 13:23:55 pm »
Minulla on myös todella hyvä rakennekynsien laittaja. Vuosien varrella hänestä on tullut ystäväni, joten saan kynnet ja huollot edullisesti.  :D

Saana.A

• Guest
« Reply #5 on: April 30, 2005, 14:25:30 pm »
Mä tahdon kanssa rakennekynnet!!! Mulla on nyt oikein duunarin kynnet....hyi. Pitäisköhän mennä kirckin aasialaisien tuttavien käsittelyyn?Juu!!

Lina 79

• Full Member
« Reply #6 on: April 30, 2005, 14:52:18 pm »
 :D :D :D
juu mäkin otin aasialaisen naisen käsitelyssä Imperial Nailsissa (mannerheimintie) rakennekynnet. 45 e ja kyllä kestää..
jo kaksi viikkoa ja olen jo muuttanut näillä kynsillä siis roudannut kamaa edes takas. :nanner: :nanner:
ja vieläkin on hyvässä kunnossa. Nainen oli tehnyt ja kouluttautunut New Yorkissa  [love] [love].
Aasialaiset naiset on kyllä nopeita ja pirun tarkkoja tekemään.

mr.sixty

• Guest
« Reply #7 on: April 30, 2005, 18:10:21 pm »
Kuuluu selvästi aasialaiseen tapaan tehdä asiat nopeesti, hyvin ja halvalla(ei yhtään ihmetytä miksi aasiassa on eniten kasvavat markkinat tällä hetkellä)

Onneks miesten ei tartte maksaa kynsistään. Leikkaa vaan ja se siitä(mulla on helkkarin siistit kynnet)

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #8 on: May 01, 2005, 15:50:36 pm »
Työkaverini suositteli minulle rakennekynsi paikkaa, sain sieltä acryllit nopeasti halvalla ja parhaimmat kynnet mitä minulla on ikinä ollut (monta vuotta.) Hän on käynyt siellä monta vuotta ja aina on pysynyeet hyvin. Otin myös suihkutus maalauksen , joka maksoi 9e. [love]
 :laugh: Eli suosittelen kaikille Nail Fashion Hämeentie 21.
Todella ammattilainen tekijä , joka oli saanut koulutuksensa Lontoossa.
Maksoin uusista kynsistä 45e ja hän teki ne 1h 20 minuutissa.... LOISTAVAA :D
Tekijät olivat aasialaisia ja todella näppäriä :o

Paikka on Sörnäisissä, eikö?
Turussa (tai siellä päin asusteleville) suosittelen TS-Salonkia! Siellä Lilli Luoma (Juva) ja Elviira-niminen aasialaistyttö tekevät rakennekynsiä. Lillillä on monen viikon jonot, eli on todella suosittu kynsitaiteilija. Hänellä kynnet maksavat 58€ ja ne ovat todella laadukkaat ja hyvännäköiset! Kynnet tehdään akryylillä, eli muotoillaan oman kynnen tai tippien päälle. Suosittelen!!!!

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #9 on: May 01, 2005, 17:09:00 pm »
Turussa (tai siellä päin asusteleville) suosittelen TS-Salonkia! Siellä Lilli Luoma ja Elviira-niminen aasialaistyttö tekevät rakennekynsiä. Lillillä on monen viikon jonot, eli on todella suosittu kynsitaiteilija. Hänellä kynnet maksavat 58€ ja ne ovat todella laadukkaat ja hyvännäköiset! Kynnet tehdään akryylillä, eli muotoillaan oman kynnen tai tippien päälle. Suosittelen!!!!

Satutko Saike tietämään onko Lilli hevosihmisiä..?  Nimi kuullostaa niin tutulta.. :-\

kirck

• Guest
« Reply #10 on: May 01, 2005, 17:22:37 pm »
Paikka on Sörnäisissä, eikö?

On!

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #11 on: May 02, 2005, 15:58:11 pm »
Satutko Saike tietämään onko Lilli hevosihmisiä..?  Nimi kuullostaa niin tutulta.. :-\

Lilli on hevosihmisiä.. Hänen äitinsä omistaa Piikkiössä Raadelman ratsutallin. Lilli itse kisaa kouluratsastuksessa!!!!! Aina puhumme hevosista (tai pommeista) kun olen hänen vastaanotollaan, kun oman hevosen minäkin joskus haluan!!!! [love] :D
Lilli on mun idoli, hän on kaikkea mitä itsekin haluan olla; kauneudenhoitoalan ihminen, yrittäjä, ratsastaja ja hevosenomistaja jolla on vielä pommikin (Pomeranian-rotuinen koira...)!!!!!!

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #12 on: May 02, 2005, 16:46:34 pm »
Lilli on hevosihmisiä.. Hänen äitinsä omistaa Piikkiössä Raadelman ratsutallin. Lilli itse kisaa kouluratsastuksessa!!!!! Aina puhumme hevosista (tai pommeista) kun olen hänen vastaanotollaan, kun oman hevosen minäkin joskus haluan!!!! [love] :D
Lilli on mun idoli, hän on kaikkea mitä itsekin haluan olla; kauneudenhoitoalan ihminen, yrittäjä, ratsastaja ja hevosenomistaja jolla on vielä pommikin (Pomeranian-rotuinen koira...)!!!!!!

Sitten puhumme samasta ihmisestä. Olen tavannut hänet muutaman kerran Hesassa ja Turussa..

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #13 on: May 02, 2005, 16:58:46 pm »
Oletko Riikka itse hevosharrastaja!? Mä olen aina ollut ihan seko hevushullu, tätini omistaa oman ratsutallin Lemussa (Taloisten talli).... Joskus vielä saan oman hevosen ja pidän sitä sitten tuolla tätini tallilla.

No, kynsistähän täällä piti puhua... Lillille tosiaan kannattaa mennä. Kun ensimmäisen ajan saa sovituksi (Lillillä melkoiset jonot, kalenteri aivan täynnä)  niin niihin kynsiin jää aivan koukkuun . En voisi enää kuvitellakaan olevani ilman rakennekynsiä ja  juuri Lillin laittamia sellaisia!!! [love]

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #14 on: May 02, 2005, 17:30:54 pm »
Olen ratsastanut 6-vuotiaasta asti. Nuorempana minulla oli oma hevonen, mutta tällä hetkellä ei ole. Tosin saan ratsastaa ystäväni hevosta aina kun vaan ehdin/haluan. Haluaisin kyllä oman hevosen vielä jonain päivänä..  [love]

Tiedän Lillin entisen poikaystäväni kaverin, Henrin kautta. Lilli on hänen ystävänsä..

Minulla on ollut rakennekynnet muutaman vuoden ajan, mutta ei Lillin laittamat (kun en ole Turusta).  :)