Author Topic: hiusten värjäys kotiväreillä. vinkkejä, onko mahollista saada makeeks ja muuta..  (Read 2913 times)

mr.sixty

• Guest
Hiukseni on siis vaaleahkot maantien harmaat ja haluaisin hunajaiseksi/kultaiseksi hiukseni(1-2 astetta vaaleemmaksi) ja siihen viellä vaaleempia raitoja

Pystyykö semmoista tehdä koti väreillä?
Esim niillä uusilla jossa on vaaleempi raidotus aine mukana.

En välttämättä haluu lähtee parturille asti hoidattamaan

giselle

• Full Member
mun kokemus on kotiraidotuksista hyvin huono. sekä mulle että mun poikaystävälle on koitettu ja ne onnistui tosi huonosti!!!! Niihin tulee helposti läiskiä ja kun sen levittäminen on niin hirveän hidasta niin ekat värinlaitto kohdan tulee paljon vaaleemmiksi kuin muut alueet...jos ymmärrät mitä yritän sanoa.

mr.sixty

• Guest
eli parturille pakko mennä. pöh

Sininen

• Full Member
Sulla menee paljon vähemmän rahaa kun marssit suoraan parturille kuin että ostaisit ensin kotivärit ja joutuisit sen jälkeen kuitenkin menemään parturille.. ::) Koska niin siinä tulisi käymään. Vaalennus on kaikista vaativin värjäys, hiuksista tulee helposti kananpojankeltaiset ja/tai epätasaiset.  ???

Saike

• ELITE MEMBER
Sulla menee paljon vähemmän rahaa kun marssit suoraan parturille kuin että ostaisit ensin kotivärit ja joutuisit sen jälkeen kuitenkin menemään parturille.. ::) Koska niin siinä tulisi käymään. Vaalennus on kaikista vaativin värjäys, hiuksista tulee helposti kananpojankeltaiset ja/tai epätasaiset.  ???

JUST NIIN! En enää värjää kotona hiuksiani lainkaan koska tulos on aina musta oli väri sitten lähes mikä tahansa!!! AAAARRRGGGGH!

mr.sixty

• Guest
No siis ei mun tarttis vaalentaa koska ne värit vaalentaa aina 1-2 astetta ja sen verran sen vaan tarttiskin vaalentaa.

kirck

• Guest

MettuMaari

• Junior Member
  • **
Laita vaikka eka haluamasi värinen kaupanväri pohjalle, ja jos on mielestäsi sit hyvä, niin sit mee vaikka ottaan parturille ne vaaleemmat raidat. Kokemattoman on vaikee laittaa itelleen raitoja. ::)

Ja niille jokka väittää että kaupan värit on muka ihan susia, niin ei ne kaikki oo, ite oon alalla myös, ja oon huomannu että jos hiukset on värjäämättömät perus "maantienharmaat", niin kyllä kaupan värillä tulee aika paljon sellainen kun luvataankin, ainakin vaaleissa sävyissä..
-tummissa kyllä joo joistakin voi tulla liian tummia/mustia.   :(

mr.sixty

• Guest
Ajattelin että joskus menisin suoraan parturiin ja ottaisin ne pidennykset, värin ja leikkauksen. Sitten kauneushoitolaan hankkii pärstä kauniiks ja hieronta ja manikyyrit ja pedikyyrit ja vaikka mitä. Tekis oikeen semmoisen kauneus päivän ittelleen. Sitten lähtis illalla bailaa uusissa huippumerkki vaatteissa :1tongue:
No sitä päivää ei kyllä koskaan tule, mutta mä en sitten laittanut niitä raitoja ja väristä tuli makee. 1 asteen vaaleampi kuin oma sävy. Punertavuuttakaan ei jäänyt. Nyt mietin että mimmonen väri sopis semmoseen keesintyyppiseen ei keesiin :confused:

MettuMaari

• Junior Member
  • **
-Ja kaupan värillä laitoit vai??  :-*

mr.sixty

• Guest
Joo. se oli kyllä niitä värejä joissa on se raita-aine mukana, mutta jätin raita aineen kaappiin. Laitna ehkä joskus mutsille tai jollekkin naapurille niin pääsen tnauramaan jollekkin muulle ;D

MettuMaari

• Junior Member
  • **
älä pilaa kenenkään tutun päätä, jota joudut paljon katteleen. Tulee pian huono omatunto ;)

mr.sixty

• Guest
Nojoo. siksi naapurit ja mutsi joutuukin tulilinjalle, tai siis värilinjalle
Blondit ei oikeen mulle sovi, joten En pääse käyttämään tuota millään lailla. Muistaakseni vetyperoxidia käytettiin puhdistamaan kalifornianlahden vettä joten voin ainakin kaataa ne kraanasta paremmin mielin ;D

MettuMaari

• Junior Member
  • **
Hihih  ;D  :king:

kirck

• Guest
Keesiin sopii tumma pohja ja keesissä ihan vaaleat  latvat.