Author Topic: Kampauksia  (Read 3131 times)

Janey

• Junior Member
  • **
Kampauksia
« on: April 10, 2005, 11:30:20 am »
Taalla kun pyorii aloittelevia misseja lukemassa vinkkeja niin antakaapa hyvia kampausideoita kisoihin. beauty: Eli kumpi on parempi hiukset auki vai kiinni ja milla mallilla?
Itse olen suuresti sita mielta, etta hiukset mieluummin auki, se on paljon nayttavamman nakoista. Ja ehdottomasti ne latvakiharat!  [love] Mutta onko muita tyyleja pitaa hiuksia auki ja saada ne nayttamaan upeilta?  :-*
Jos taas haluaa hiuksia pitaa kiinni niin mika siihen olisi mielestanne paras malli? Mielipiteita kehiin ja apua missin aluille, miksi ei tietty muillekin.   :)

Maana

• Full Member
Re: Kampauksia
« Reply #1 on: April 10, 2005, 12:15:52 pm »
Vaikka ne latvakiharat on kyllä näyttävät, niin hyväkuntoiset hiukset vain rullilla tuuhennettuna toimivat myös, ja hyvin!
Ja jos kiinni haluaa laittaa niin sellainen löysähkösti kasattu nuttura josta roikkuu suortuvia on kaunis ja vähän seksikäskin, muutei liikaa ;)
eli vähän kuin tässä...
Sehän on aina vähän kantajasta kiinni tietysti että mikä sopii kenellekin..

Siru

• Guest
« Reply #2 on: April 10, 2005, 13:19:22 pm »
Sannan 2004 Turkissa Miss Tourism International -kisassa.
Tässä Sanna on menossa Marmaris Beach Club kisaan ja voitti sen.
Kisassa vaadittiin hyvä tanssi taito, mutta samalla piti säilyttää missimäisyys,
taisi olla nuttura vinossa kisan jälkeen, kun kisa pidettiin diskossa.

Anisliini

• Guest
« Reply #3 on: May 11, 2005, 17:28:00 pm »
voisinkin udella miten kisoihin kannattaisi laittaa lyhyet hiukset? Mulla on aika rajusti pätkitty ja ulottuu noin olkapäille eli mitään supernutturoita ei saa ainakaan helposti... Ostin juuri hiuslisäkkeen, onko ihan ok käyttää? ;D

Anisliini

• Guest
« Reply #4 on: May 11, 2005, 17:28:32 pm »
näkyy tossa kuvassakin nää hiukset, olinpas hölmö...  [Embarrassed]

Cathrine

• Full Member
« Reply #5 on: August 05, 2005, 13:47:34 pm »
itse suosin tuttua kampaajaa :) saa halvalla hyvän ja kestävän kampauksen kisoihin. Suomen Neito osiksessa minulla oli nuttura, hyvin kesti koko yön ja vielä seuraavankin päivän. Sitten kun sitä lähdin purkamaan, päästäni löytyi 47 pinniä  ::)