Author Topic: Mitä kuuntelet juuri nyt?  (Read 12763 times)

Annemari

• V.I.P. MEMBER
Mitä kuuntelet juuri nyt?
« on: April 01, 2005, 18:15:45 pm »
Eli mitä kuuntelet tällä hetkellä? (Musiikkia-mikä kappale?, lintujen laulua, radiota...)

Minulla soi taustalla juuri nyt helmi biisi Angel City feat. Lara McAllen - Do you know 
Suosittelen tanssimusiikista pitäville! Dance dance dance  :nanner:

kaapo

• Guest
Re: Mitä kuuntelet juuri nyt?
« Reply #1 on: April 01, 2005, 18:20:14 pm »
Telkkarin ääntä jassokisoista.

Rantsu

• Guest
« Reply #2 on: April 02, 2005, 00:37:27 am »
En mitään. Meillä on aina hiljaista tai sitten soi klassinen musiikki. [love]

Jonayla

• Guest
« Reply #3 on: April 02, 2005, 10:30:59 am »
Naapuri soittaa humppaansa niin että talo raikaa... Tekisi mieli tehdä sille näin: 

Emppu

• Guest
« Reply #4 on: April 02, 2005, 10:50:25 am »
Meillä kuuluu lasten ääniä ihanaisia ja sitten pikkukakkosta taustalla....
pikkumiehellä on kuumetta niin tänään saavat katsoa Ihmeperhettä, Lehmäjengiä tai jotakin muuta!!
Ihmeperhettä suosittelen myös aikuisille jo ääntensä puolesta!
Muuten kuulisin asiakkaiden ääniä! Meillä ei soi musiikki töissä.

Jonaylalla on nuo naapurirakkausongelmat, ne voivat olla ärsyttäviä kun jotkut alkaa jo klo 7 hillua radio täysillä
ja tampata mattoja ja sitten se porukka joka tulee kapakan sulkemisen jälkeen jatkoille.... äääkkk mie muistan sen ajankin hyvin....
nyt asutaan omakotitalossa, naapurit ei ihan seinässä kiinni!

Onneksi meidän lapset ei ole metelöimässä siellä teidän yläkerrassa  ;) ;D

Jonayla

• Guest
« Reply #5 on: April 02, 2005, 13:34:28 pm »
Onneksi meidän lapset ei ole metelöimässä siellä teidän yläkerrassa  ;) ;D

Joskus siellä niitäkin juoksentelee, mutta se ei taas minua haittaa. Musiikin soitto ja basson jumputus taas saavat kyllä ohimoni tykyttämään... ;D

Rantsu

• Guest
« Reply #6 on: April 02, 2005, 15:24:44 pm »
pikkumiehellä on kuumetta niin tänään saavat katsoa Ihmeperhettä, Lehmäjengiä tai jotakin muuta!!

Meillä ei soi musiikki töissä.

Eiks ne muuten saa? :)

Empun kauppaan vois sitten tullakin. Mä parhaani mukaan boikotoin kauppoja, joissa soi taustalla radio. Se on KARSEETA ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Varsinkin joku Radio Nova tai Iskelmäradio. Ja kaikki mitä kaupoissa pidetään päällä, eihän ne koskaan soita kunnon kanavia.

Meillä ei kyllä naapurista kuulu mitään. [love] Täällä ovat ihmiset tajunneet, että naapurien pitää antaa olla rauhassa. Toista se on kakkosasunnollani Helsingissä. No, klassista voi aina soittaa täysillä päälle tai sitten laittaa korvatulpat, joita käytänkin n. 12 h. vuorokaudessa. [love]

Emppu

• Guest
« Reply #7 on: April 02, 2005, 16:28:37 pm »
Eiks ne muuten saa? :)

Empun kauppaan vois sitten tullakin. Mä parhaani mukaan boikotoin kauppoja, joissa soi taustalla radio. Se on KARSEETA ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Varsinkin joku Radio Nova tai Iskelmäradio. Ja kaikki mitä kaupoissa pidetään päällä, eihän ne koskaan soita kunnon kanavia.

Meillä lapset saa katsoa harvoin videoita tai olla tietokoneella, siksi sairastaminen on muka herkkua kun saa katsoa koko päivän videoita  :o!
Paitsi... äiti ja isi istuvat aina koneella, lapset parat kun eivät vaan saa  :eek:!

Meillä taitaa olla pomo niin pihi ettei halua maksaa teostomaksuja, siispä hiljaisuus ja se kelpaa minulle hyvin, vaikka olen siksi ihan out nykypäivän hiteistä  :-\ !!

Rantsu

• Guest
« Reply #8 on: April 02, 2005, 16:31:38 pm »
Meillä lapset saa katsoa harvoin videoita tai olla tietokoneella,
Hyvä! :-* kannatan ehdottomasti sitä, että lasten tv:n ja videon katsomisia kontrolloidaan tiukasti. Ja tietokoneella oloa. Niin tulee olemaan myös meillä. :)

tyttelityy

• V.I.P. MEMBER
  • "Vanhassa vara parempi!"
« Reply #9 on: April 02, 2005, 16:31:38 pm »
telkkari pauhaa taustalla!
Ei musaa!!
 ;)
-Kauneus on katsojan silmissä!-   

Rantsu

• Guest
« Reply #10 on: April 02, 2005, 16:40:35 pm »
telkkari pauhaa taustalla!
 ;)
Mulla ei koskaan. Tai no, Uutiset joskus. Se on hirveetä, jos telkkari pauhaa taustalla jotain enemmän tai vähemmän karseeta, jota sieltä yleensä tulee. Mä katson silloin kun katson ja muuten tv on kiinni tai äänettömällä. Näin olen tehnyt aina. Jos joskus menen kylään johonkin jossa telkkari on päällä niin pyydän sulkemaan sen. Oudommassa paikassa en ehkä kehtaa, mutta en varmaan mene toista kertaa. Onneks yleensä menen kylään paikkoihin, jossa ihmiset ovat sen verran fiksuja että pitävät töllön kiinni. :)

tyttelityy

• V.I.P. MEMBER
  • "Vanhassa vara parempi!"
« Reply #11 on: April 02, 2005, 16:56:10 pm »
Rantsu, ei nyt niin kovaa ja tulee toisesta huoneestakin...

;)
-Kauneus on katsojan silmissä!-   

Annemari

• V.I.P. MEMBER
« Reply #12 on: April 02, 2005, 18:46:43 pm »
Meillä täällä kotona on kanssa Ihmeperhe-ääniä! Äiti ja pikkuveli kattoo yhdessä. Itse olenkin jo nähnyt, huippuhyvä! ;)

Emppu

• Guest
« Reply #13 on: April 02, 2005, 18:55:00 pm »
Annemari, eikö vaan olekin mahtava lasten leffa
ja todella käy aikuisille, ihan kaikille,
ei ne lapset edes ymmärrä niitä aikuisten välisiä juttuja aina ja niinhän se on omassa elämässäkin!
Olemme todella Ihmeperheestä kaikki   ;) [cool]

Annemari

• V.I.P. MEMBER
« Reply #14 on: April 02, 2005, 19:02:22 pm »
Juu totta! Ihania tuommoiset elokuvat jotka käy niin lapsille kuin aikuisillekkin!  :-*