Author Topic: Miss Teen Finland - Millainen kilpailu...?  (Read 22378 times)

Piipuzka

• New Face
  • *
Re: Miss Teen Finland - Millainen kilpailu...?
« Reply #15 on: July 04, 2005, 11:22:49 am »
hienoa.. toivotan onnea jo tässä vaiheessa!!! ja kaikille muillekkin, jotka osallistuivat kyseiseen kilpailuun..
ehkä näemme sitten siellä ice-princes..  :)

Piipuzka

• New Face
  • *
« Reply #16 on: July 04, 2005, 11:45:17 am »
hitsi menisin mielelläni tuonne teinimallikurssille, mutta ei minulla ole tällä hetkellä sellaisia rahoja.. :(

Piipuzka

• New Face
  • *
« Reply #17 on: July 04, 2005, 12:05:01 pm »
kävin muuten juuri tällä sivulla--> http://www.fashion.fi/kilpailut.htm
ja huomasin että he myyvät jotain ohjelmisto lappuja.. Pitääkö sellainen tilata???

anniina1989

• New Face
  • *
« Reply #18 on: July 05, 2005, 18:52:41 pm »
kiitos Ice-Princes, tiedoista :) No nyt sitten innolla odotetaan soittoja.. Ja ehkä näemme sitten siellä :)

giselle

• Full Member
« Reply #19 on: July 06, 2005, 15:13:56 pm »
juu, kaikki sopivan ikäiset ja nätit tytöt vaan reippaasti osallistumaan!!!!  :) zemppiä kaikille! kuvienne perusteella olette kaikki tosi kauniita!  :smlove:

sAiJa

• Full Member
« Reply #20 on: July 07, 2005, 12:52:15 pm »
mäkin vain osallistuin siihe ku huomasin et semmonenki on, mut tietääköhä siit hirvee moni ku en ite ainkaa oo huomannu et siit ois mainostettu jossai lehissä tai sillee :1tongue: no mut joka tapaukses varmaa ihan hauska kokemus sinäänsä vaik ei siel kuitenkaa pärjää  :D

-Kati-

• New Face
  • *
« Reply #21 on: July 08, 2005, 11:05:57 am »
Mäki osallistuin siihen Miss Teen Finland kilpailuu :) mist päin te jotka siihe osallistuitte ootte? :1tongue:

Äksy Ämmä

• Guest
« Reply #22 on: July 08, 2005, 11:16:22 am »
niin tuota... kun tuo kilpailu on nyt tuollainen kauneus kisa ni olen hyvin epävarma tästä..
ja kysymykseni on tämänlainen sillä se on hyvin yleinen nykyään joka puolella, että hampaat näkyvät...
entä jos ne eivät ole kovin suorat???!!!!!
tai että on väli etuhampaissa???
tai muuta vastaavaa..

Voitko opetella hymyilemään niin, etteivät hampaat näy? Vai  t ä yt y y k ö  kilpailussa/karsinnassa näyttää hammasrivistö? Myöhempiä mallintöitä ajatellen saattaa malliehdokas hyvinkin joutua korjaamaan hammasrivistönsä  m a l l i k k a a k s i  mutta pelkkää muutamakertaista kisaamista ajatellen sanoisin, ettei kannata. Aikaa ja rahaa kuluu, enkä ole ihan varma siitäkään, etteikö toimenpiteestä koituisi riskejä hampaitten myöhemmälle terveydelle, vaikka nykyään nuo oikomislaitteet ja -menetelmät lienevät hellävaraisempia kuin isoäidin raudat hampaissa -aikana.

sAiJa

• Full Member
« Reply #23 on: July 08, 2005, 12:40:51 pm »
hei -Kati-, no mä oon kirkkonummelt eli aika läheltä espoota  :) mistäs itse olet?

-Kati-

• New Face
  • *
« Reply #24 on: July 09, 2005, 18:46:15 pm »
sAiJa, mä oon orimattilast eli lahen vierest   :)

sAiJa

• Full Member
« Reply #25 on: July 10, 2005, 22:16:27 pm »
muuten, onks just niiku tällases kisas jotai haittaa jos on lävistyksii? ku mulla on korvien lisäks kulmas ja navas nii ajattelin vaa et ettei kai oo  :1crazy:

Piipuzka

• New Face
  • *
« Reply #26 on: July 10, 2005, 22:51:47 pm »
luulen että ne pitää ottaa kilpailun ajaksi pois.. mutta tämä ei ole kovin varmaa tietoa..

Piipuzka

• New Face
  • *
« Reply #27 on: July 10, 2005, 22:56:29 pm »
ja vastaus siihen mistä päin suomee olen niin.. olen lapinjärveltä.. ihan kouvolan läheltä en mistään lapista kuitenkaa..  ;D

anniina1989

• New Face
  • *
« Reply #28 on: July 12, 2005, 14:43:05 pm »
joo mä olen seinäjoelta.. =) Siitä vaasan lähistöltä... :D minäkin sitä mietin, että kun omistan korvalävistyksien lisäksi napalävistyksen, niin että saako niitä olla, mutta mielestäni ainakin joissakin kilpailuissa on ollut monella napalävistys, sen huomaa kun katsoo esimerkiksi bikinikierroksia.. muista en sitten tiedä, että saako kasvoissa olla tms..?

Ice-Princess-

• Full Member
  • happy? yes, i am :)
« Reply #29 on: July 12, 2005, 15:06:54 pm »
musta tuntuu että kyllä navassa sais olla mut kasvoissa ei kai saa olla. kun kumminkin lävistys muuttaa aika paljon kasvojen näköä... mutta navassa ei varmaan kaan. ittelläni myös navassa... :)
MMM... todellakin... missäköhän päin niitä karsintoja on... no eiköhän se selviä. ja kun joku sano että jos ei monet tiedä edes koko kilpailusta.. niin mitäs sitten... :) niille jotka meinaavat mennä aina vaan parempi.. :)  heh