Author Topic: Mitä kaikkea tekisit miehen takia?  (Read 2741 times)

mummeli

• Guest
Re: Mitä kaikkea tekisit miehen takia?
« Reply #45 on: May 16, 2005, 11:27:44 am »
Giselle, ongelmaasi on helppo ratkaisu ja se on aika. Kun olet 2,5 vuotta kyhjöttänyt kotona miehesi luona, saat hänestä todella tarpeeksesi ja juokset nauraen baariin.

~Enkuli~

• New Face
  • *
  • **Elämä on...Kuolema tulee**
« Reply #46 on: June 14, 2005, 21:46:16 pm »
Mä en tekis miesten takia mitään mun kropalle, luonteelle ymym... jos ei pidä tälläsenä olkoon pitämättä...  :enkeli:  :smlove:

Zophia

• New Face
  • *
  • Älä unelmoi elämääsi, vaan elä unelmaasi.
« Reply #47 on: June 16, 2005, 16:35:56 pm »
Ai että mitä tekisin miehen takia? :-\
No en kyllä alkaisi vaatetyyliä tai muuta ulkonäössäni muuttamaan miehen takia. Eikö miehen kuulu rakastaa naistaan sellaisena kuin on? Eikä vaatia muuttamaan ulkonäköänsä. eek: No toisaalta voisinhan mä jotenkin muuttaa kätöstapoja jos olisi sellaisia mistä mies ei pitäisi.

Anisliini

• Guest
« Reply #48 on: June 17, 2005, 18:41:08 pm »
Kyllä jotain pieniä häiritseviä yksityisseikkoja voisi muuttaa mutten mitään mistä itse pitäisin!  ;D

hippu

• New Face
  • *
« Reply #49 on: June 21, 2005, 00:28:18 am »
Kyllä jotain pieniä häiritseviä yksityisseikkoja voisi muuttaa mutten mitään mistä itse pitäisin! ;D

Olen aivan samaa mieltä.   ;) Jotain pientä voisi muuttaa josta en itsekkään pitäisi.   ::)
Muuten ei miehen takia kanti alkaa itseään muuttamaan, jos ei kelpaa niin etsiköön jonkun muun.  ;D
'when the hour is upon us, and our beauty surely gone. No, you will not be forgotten, and you will not be alone...'

ewa

• Junior Member
  • **
« Reply #50 on: July 04, 2005, 01:51:00 am »
Voisin tehdä miehen puolesta kaikennäköistä, jos vaan herra itse tekisi myös sitten minun puolestani jotain ;D  kotityöt jakaisin meidän kesken, ruokaa kyllä voisin mielelläni tehdä. rakastan kokkaamista. yritän tosin käyttää mahdollisimman rasvattomia tuotteita, joista mies ei ehkä tykkäisi  :o  voisin muuttaa miehen takia ulkomaille... jos vaan olisin todella rakastunut ja varma että suhde kestää...   ::)
Hi, I'm ewa. How u like me so far? ;)

sAiJa

• Full Member
« Reply #51 on: November 19, 2005, 19:43:23 pm »
Mä voisin muuttaa mieheni takia. Meillä on kaukosuhde, kestänyt tosin jo 8 kk, eikä oikein mene hyvin. Kaukosuhteessa onkin aika vaikeaa, kun ei nähdä kun korkeintaan aina 2 kertaa kuussa..
Mulla on kuitenkin täällä paljon vähemmän kun mun miehellä siellä missä se asuu, niin muuttaisin jos se ois mahdollist, mutta ei oikeastaan ois.
Meillä menee niin huonosti että pidetään nyt taukoa, koska miestäni kyllästyttää asioiden arkipäiväisyys. Ehkä tässä vielä hyvin käy. Mutta tosiaan sen tekisin mieheni takia ja vaikka mitä muutakin, että meidän suhde kestäisi  :)

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Vs: Mitä kaikkea tekisit miehen takia?
« Reply #52 on: March 24, 2011, 13:11:32 pm »
<a href="http://www.youtube.com/v/lAK2Pyb4CfY" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/lAK2Pyb4CfY</a>
We'll have some coffee flavoured kisses honey.

RnR

• New Face
  • *
Vs: Mitä kaikkea tekisit miehen takia?
« Reply #53 on: March 26, 2011, 16:56:42 pm »
Jos miehessä on mielestäni asiat kohdillaan (kunnioitus, käytöstavat jne) niin en tiedä mitä en tekisi hänen vuokseen... Toki ne kaikista isoimmat ulkonäköön liittyvät muutokset on ehdoton ei!