Author Topic: Mitä kaikkea tekisit miehen takia?  (Read 2741 times)

Idelinzu

• New Face
  • *
  • Olen Iitu pikkuinen, kaikkien kamu :)
Mitä kaikkea tekisit miehen takia?
« on: March 20, 2005, 12:28:27 pm »
Kysymys teille naisille... kovin kiinnostaisi tietää mitä kaikkea Sinä tekisit miehen takia jos tämä sitä pyytäisi? Laihduttaisitko?
Suostuisitko ylipäätään muutoksiin ulkonäössäsi, elämäntyylissäsi, pukeutumisessasi jne.?
Vastauksia, kiitos:enkeli:
Olen tyttö pieni iloinen, elämästä suruton. Stressitön ja laiska ihmiskappale :) Ei pidä stressata tai pitää elämää itsestäänselvänä. Pitää olla kiitollinen kaikesta mitä saa tai mitä omistaa. Ulkonäkö ei merkitse yhtään mitään. Luonne olkoon mukava ja lojaali muille :) .

Jonayla

• Guest
Re: Mitä kaikkea tekisit miehen takia?
« Reply #1 on: March 20, 2005, 13:44:55 pm »
En todellakaan muuttaisi mitään itsestäni, jos mies pyytäisi! Mutta en vaadi sitä myöskään mieheltäni... Korkeintaan kahvit keittäisin! :king:

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #2 on: March 20, 2005, 14:26:02 pm »
Aha, tää olikin tällainen juttu...
Ulkonäköäni (enkä mitään muutakaan itsessäni) en muuttaisi jonkun ukon takia! Pah! Jollei kelpaa, niin ei sitten.  :king:

Ihan yleisesti, mieheni kylläkin väittää etten tee mitään muutakaan hänen puolestaan! ;)

tinka

• Guest
« Reply #3 on: March 20, 2005, 14:31:59 pm »
Purtavaa tulee tuolle miehelleni tämän tästä väsäiltyä, lisäksi pesen pyykit ym. kodin hommaa. Ulkonäköäni en ryhtyisi muuttamaan, mutta esimerkiksi makuuhuoneen puoleiseen vaatetukseen hän mielellään vaikuttaisi ;) ... Toivoo usein että pitäisin enemmän farkkuja, mutta ainakaan vielä en ole niiden käyttöä lisäillyt.

tyttelityy

• V.I.P. MEMBER
  • "Vanhassa vara parempi!"
« Reply #4 on: March 20, 2005, 15:32:25 pm »
Hankala kysymys miltä kannalta ottaa??

Itseäni en ole muuttanut (kaunistautunut) miehen takia vaan itseni takia tehnyt tai jättänyt tekemättä!!  ;D

Taas jos tosirakkautta on varmaan jotain tekisi miehenkin takia! Pelastaisi hengen tai jotain vastaavaa!

:confused:
-Kauneus on katsojan silmissä!-   

tyttelityy

• V.I.P. MEMBER
  • "Vanhassa vara parempi!"
« Reply #5 on: March 21, 2005, 09:07:55 am »
"Mutta jos otetaan pieniä seikkoja huomioon, niin toki ruokaa laitan koko porukalle. Hieron tarvittaessa, kehun,..."

Eikö se ole sitä avioelämää!!
 :-*
-Kauneus on katsojan silmissä!-   

karin

• Full Member
« Reply #6 on: March 22, 2005, 08:35:01 am »
vaikea kysymys ::)

jos puhutaan omasta miehestä, mitä hänen vuokseen tekisin, niin melkein mitä vaan, mitä mieheni pyytäisi.
Ei mies minulta ihmeitä pyydä, ulkonäköön ei ole koskaan puuttunut, joskus saattaa pyytää laittamaan hiukset kiinni, ja se nyt ei ole sitä luokkaa iso pyyntö, etteikö sitä voi toteuttaa. Pyydänhän itsekin häntä joskus laittamaan valitsemani vaatteet tms... Harvoin hän mitään pyytää minun toisin tekemään ja jos joskus pyytää, niin ei se mikään "uhraus" ole, tietenkin voin tehdä niin, sillä luotan mieheeni, eikä hän pyydä minua tekemään mahdottomia!

Emppu

• Guest
« Reply #7 on: March 22, 2005, 10:05:50 am »
Minun täytyy todeta samat kuin Karin,
että tekisin mitä tahansa jos hän pyytäisi mutta hän ei pyydä!!!  :-\
Ulkonäköön ei ole puuttunut muuten kuin pilke silmässä joskus huomautellut mahani kasvusta  ;) [cool]
taputellen samalla myös omaansa  ;D
Siitä pitäisi päästä eroon kyllä .... huh huh  ::)

Autan kyllä tarvittaessa
ja pesen kalsarit kiltisti,
muistan poikamiestyttönä kun väitin
etten koskaan pese miesten likaisia kalsareita että saavat itse pestä ne  [cool]!

DaisyF

• Guest
« Reply #8 on: March 22, 2005, 10:22:21 am »
Mitä ei nainen tekisikään miehen vuoksi..? :P Itse olen valmis tekemään pieniä muutoksia ulkonäkööni, jos toinen ehdottaa esim. sävyttämään hiukset tai pukeutumaan jollain tietyllä tavalla. Suuriin muutoksiin en olisi valmis myöntymään! Harvoin mies kuitenkaan pyytää minua muuttamaan mitään muuta kuin käytöstäni. ;D Kotitöistä teen kaikkea mitä vaan tarpeelliseksi katson (eli yleensä hyvin paljon!). Pieniin muutoksiin voi mielestäni olla valmiskin niin kauan, kunnes alkaa olla kyseessä toisen identiteetin muokkaus. Se on väärin! :laugh:

Jonayla

• Guest
« Reply #9 on: March 22, 2005, 10:25:08 am »
muistan poikamiestyttönä kun väitin
etten koskaan pese miesten likaisia kalsareita että saavat itse pestä ne [cool]!

Minäpäs väitinkin, että minä en miestä huoli ja jos sellainen löytyy, saa asua teltassa... ;D ;D ;D Mites sitten kävikään, kun elämäni mies osui kohdalle... ;)

Emppu

• Guest
« Reply #10 on: March 22, 2005, 10:36:00 am »
Juu kyllä rakkaus saa sokeaksi mutta ei tietenkään liian sokeaksi,
sillä emme me naiset ihan kaikkeen kuitenkaan suostuisi
kuten noihin kauneusleikkauksiin ja ulkonäkömuokkauksiin suuna päänä miehen tähden,
sillä meillä kuitenkin on oma ja todella minäkeskeinen pää olemassa,
joka päättää tiukasti mikä meille muka sopii parhaiten!
 ;) :king: :-*
Emme alistu mutta kuitenkin voimme alistua hieman miehen alle  [cool]

Coco

• Guest
« Reply #11 on: March 29, 2005, 15:43:16 pm »
Mä jätin aikoinaan vaihtarivuoden väliin yhden törpön takia :( Kaduttaa.

giselle

• Full Member
« Reply #12 on: March 29, 2005, 15:57:13 pm »
Esim. Tukan väria voisin muuttaa...Noin yleisesti ottaen avomieheni ei minulta vaadi juuri mitään mutta pidän itseni kauniina myös hänen takiaan! ja haluan myös pitää naisellisia ja seksikkäitä vaatteita joista hän tykkää :) En halua olla kotona aina "rönttövaatteissa" vaan yritän pukeutua kivasti myös hänen ilokseen :) Nainen saa näyttää naiselta myös keittiössä ja lenkillä!!! mun mielestä tämä ei ole mitään alistumista tai muutakaan turhaa miellyttämistä. Myös mieheni haluaa näyttää hyvältä ja pitää huolta ulkonäöstään. On meillä tuularipäiviäkin silloin tällöin ;)

Miehen takia en luonnettani muuttaisi enkä luopuisi ystävistäni tai perheestäni.

kirck

• Guest
« Reply #13 on: March 29, 2005, 20:31:21 pm »
Pidän kotona nykyään rennompia vaatteita kotona mieheni pyynnöstä, ennen melkein vein roskatkin piikkareissa [cool]
En muutaisi ulkonäköäni miehen takia.

natalie85

• Full Member
« Reply #14 on: March 29, 2005, 21:23:11 pm »
Mun mies on aika vaatimaton, mut mä aika vaativa..Vaadinmonestiki et hän muuttuu joissaki asioissa..Siks välillä tuntuu et on hänelläki oikeus vaatia multa jotai..Esim ehkä luonnettani voisin muuttaa miehen takia, mutta vain tämän miehen takia. Mun mielest kukaa ihminen ei saa olla nii itsekäs et yrittää toista muuttaa eikä itse suostu kompromisseihin..Mut tarkotanki nyt luonnetta eikä ulkonäköö, mieheni ei tod haluu muuttaa ulkonäköäni, koska hänen mukaan olen maailman kaunein ja seksikkäin nainen. Arvostan sellaisia miehiä, jotka kunnioittavat ja arvostavat naisiaan, sellaisen kanssa on todella hyvä itsetunto [love] [love] :smlove: