Tiedoksi Monomenollë:
Olen asunut Pasadenassa, Kaliforniassa vuoden. Opiskelin draamaa Pasadena City Collegessa ja tein mallintoita.
Joten tiedan kylla, millaista Jenkeissa on asua.
Tietysti Amerikasta saa aika ruusuisen kuvan pelkalla lomalla, mutta mielestani olen nahnyt maan jo monesta eri nakokulmasta.
Kaikki ihmiset eivat pida amerikkalaisista ja on aivan totta, mita sanoit joistakin heidan piirteistaan, etta he ovat tekopyhia ja itsekeskeisia. Se pitaa mielestanikin paikkaansa joidenkin kohdalla, mutta ei laheskaan kaikkien. Tama on niin suuri maa, etta taalla loytyy ihmisia joka lahtoon. Enemmankin kasitteet amerikkalaisuudeta ovat kliseita. Olemme havainneet, etta tosiasiassa monet amerikkalaiset ovatkin paljon sivistyneempia ja kohteliaampia, kuin monet suomalaiset. He hallitsevat kaytostavat ja vaikka olisivatkin valilla turhan maireita, niin parempi niin, kuin suomalainen ¨rehellinen¨ mutta moukkamainen kaytos.
Ja mita tulee siihen, etta Kaliforniassa loytyy tuhansia, ellei miljoonia tyttoja etsimassa Hollywoodilaista unelmaa, niin olen sita mielta, etta monella heista on kuitenkin huomattavasti paremmat mahdollisuudet saavuttaa unelmansa siella, kuin Suomessa.
Tamahan on ihan loogista, silla kaikki piirit ja mahdollisuudet ovat Jenkeissa paljon suurempia ja laajalle ulottuvampia, kuin Suomessa.
Emme ole mitaan Suomi- vihaajia, jos tama nyt kuulostaa liikaa silta.
Suomi tulee aina olemaan meille rakas kotimaamme, jossa on turvallista, puhdasta ja upea luonto!
Kaliforniassa on se pointti, etta tanne ei pitaisi tulla liian kovin odotuksin, koska sitten voi pudota liian korkealta kovaa.
Mutta jos tanne tulee ihan realistisesti ja ulospainsuuntautunein mielin, niin ei koskaan tieda, mita voi tapahtua:=