Author Topic: Miss Pieksämäki Ja Savon neito- kisa  (Read 7596 times)

Emppu

• Guest
Re: Miss Pieksämäki Ja Savon neito- kisa
« Reply #60 on: April 04, 2005, 21:29:35 pm »
Tinkalle   [love]

Kuvassa siis on vasemmalta Henna Ronkainen, Milla Tiainen, Tiina Karila 2 pp, Helena Oksa Savon Neito, Karina Kämäräinen 1 pp, Anna Pohtimo Miss Pieksämäki, Krista Koistinen
 :-*

niki_

• New Face
  • *
« Reply #61 on: March 19, 2006, 14:50:11 pm »
Heipä hei! En löytänyt (tai sitten en osannut etsiä) Savon Neito 2006 -kilpailun keskustelupalstaa...? Onkohan sellaista olemassa ollenkaan? Kisat on jo kahden viikon kuluttua ja itse osallistun niihin... Jännittää ihan mielettömästi, koska olen osallistunut vain Juhannusneito 2005 -kisaan (olin perintöprinsessa ja yleisön suosikki) eli kokemusta ei ole :( :( Muita kisaan osallistujia????

Nicci

• Full Member
« Reply #62 on: March 21, 2006, 15:49:25 pm »
 [Embarrassed] Minäkin osallistun. Tiedätkö onko kilpailijoiden kuvat jo julkaistu jossain lehdessä?

niki_

• New Face
  • *
« Reply #63 on: March 21, 2006, 17:06:42 pm »
no en tiedä, oon yrittäny etsiä tietoa siitä netistä ja kävin kirjastossa etsimässä pieksämäen lehteäkin, mutta enpäs löytäny :/

niki_

• New Face
  • *
« Reply #64 on: March 22, 2006, 10:56:40 am »
Tänään oli kisoista maininta Savon Sanomissa. Osallistujat on numerojärjestyksessä: 1.Sanna Kontu, 2.Nina Mikkonen, 3.Rebekka Rainio, 4.Anne Karonen, 5.Jonna Pasanen, 6.Heidi Herranen, 7.Saara Vunneli, 8.Henna Linne, 9.Kirsi Vartiainen. Sitten siinä lehtijutussa vaan mainittiin että järjestäjä on Sirkka Seppänen ja tuomaristoa johtaa Eino Makunen.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #65 on: March 22, 2006, 13:35:52 pm »

niki_

• New Face
  • *
« Reply #66 on: March 22, 2006, 21:36:40 pm »
Aika monipuolisia mielipiteitä Sirkasta... Noh, viikon päästähän sen sitten itse näkee, että minkälainen rautarouva on kyseessä :)

supsu

• New Face
  • *
« Reply #67 on: March 27, 2006, 10:36:48 am »
Kyllä on mahd sioittua jos kisaan saa hakea ulkopaikkakuntalaiset. Entinen Miss Heinola, Miss Mikkeli jne. Paikkakunta Kouvola.