Author Topic: hyviä partureita stadissa  (Read 1199 times)

mr.sixty

• Guest
hyviä partureita stadissa
« on: March 16, 2005, 13:50:55 pm »
Eli tiedättekö hyviä partureita stadissa. mielellään tietenkin kohtuu hintasia [Embarrassed]

Maana

• Full Member
Re: hyviä partureita stadissa
« Reply #1 on: March 18, 2005, 17:31:55 pm »
En oo kyllä ite testannu mutta olen kuullut paljon hyvää paikasta nimeltä Salon Sensitive (www.salonsensitive.fi) . Paikka on siis "puhtaan ilman kampaamo", jossa käytetään hajusteettomia tuotteita ja ilmaa puhdistetaan erikoisen järjestelmän avulla. Näin kuulemma säästyvät turhilta kemikaaleilta yms. niin kampaajat kuin asiakkaatkin. Kaikki leikkaukset ja värjäykset kuitenkin syntyvät aivan kuin missä tahansa kampaamossa, hinnat toisin ovat ihan normaalitasolla, mutta muuten kuulostaa tosi hyvältä paikalta!!  :-*

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #2 on: March 18, 2005, 17:44:40 pm »
Näyttää saaneen palkintojakin.

http://www.salonsensitive.fi/award.html

kirck

• Guest
« Reply #3 on: March 18, 2005, 19:02:15 pm »
Palkinto on yrittäjyydestä ei työtaidoista , :1crazy: eli kuinka kannattava yritys on tai kuinka hyvä brändi yrityksellä on.  Kannattaa varmasti kiertämällä selvittää itselleen hyvä parturi, toinen sopii toiselle ja toinen toiselle. En suosittele ketään ,saattaa tulla puolueellista tekstiä. ;D

mr.sixty

• Guest
« Reply #4 on: March 21, 2005, 10:42:23 am »
No kysyin lähinnä koska olen käynyt jo vuoden haristorella ja välillä siellä ktuli hyvä parturi ja välillä huono mutta ne ei ikinä kertomnut nimeäänsä joten en voinut pyytää uusiks. enkä suostu menemään sinne enään jotta saisin tietää sen yhen tytöän nimen joka oikeesti leikkasi hyvin. Haluaisin mennä siis kerrankin jonkin sortin trendiparturille joka oikeesti tietää mikä on nyt muotia koska mä en todellakaan tiedä :D

mr.sixty

• Guest
« Reply #5 on: June 07, 2005, 14:47:07 pm »
Laitetaan samana aiheeseen eli kuka on tämän hetken kuumin parturi? entä kampaaja?