Author Topic: Iho kuivuu ja rapisee otsalla! apua?  (Read 3296 times)

kirck

• Guest
Re: Iho kuivuu ja rapisee otsalla! apua?
« Reply #15 on: March 09, 2005, 23:41:10 pm »
 Jep! Täytyy olla varovainen , siinä innostuu äkkiä.Mulle kävi vähän hassusti mustapää raudan kanssa ( tuli käytyä jokainen huokonen läpi ) ;D naama oli sitten sen näköinen.   Maltti on valttia myös ihon hoidossa :-*

Annami

• Guest
« Reply #16 on: March 09, 2005, 23:42:24 pm »
Apteekista hoitovoide:
Locobase  LPL 100 g.

Hinta n. 10 euroa.
Huom. vain niihin alueisiin, jotka sitä tarvitsevat esim. yöksi.

Ja kun hilseily on poissa, jälkihoidoksi Locobase Repair. Hinta n. 12,50 euroa.

Annami

• Guest
« Reply #17 on: March 19, 2005, 13:39:18 pm »
Oletteko koskaan kokeilleet meikin päälle suihkutettavia kasvovesiä, jotka ovat juuri nimenomaan tarkoitettu tuollaiseen tilanteeseen, kun kasvot päivän mitaan kuivuvat?!
Niitä löytyy joistakin sarjoista. itselläni on Givenchyn Balancing Mist (Brume Equilibrante). On kyllä kallis, mutta riittoisa ja todella upea tuote! Sitä voi käyttää myös ennen meikkiä puhtaalle iholle: sen pitää antaa imeytyä hetken. Givenchyn tuotteita vaan myydään harvoissa paikoisa, mutta vastaavia tuotteita muilta sarjoilta voi kysyä: niitä on, mutten nyt muista millä.

natalie85

• Full Member
« Reply #18 on: March 19, 2005, 14:16:36 pm »
se mulla on juuri ongelmana, iho kuivuu VAIN otsalta :( muu iho saisi kamalasti näppyjä rasvaisesta voiteesta. Taidan ensiksi kokeilla sitä irtopuuteria ja lähteä siitä...

Joo, mulla on sama ongelma..Muuten iho on kai rasvainen T-alueelle, eli otsallaki, mut silti iho otsalla hilseilee..En oikein osaa sitä sit tulkita en hoidanko sen niku rasvaista ihoa vai niku kuivaa..Mitä teen???

Annami

• Guest
« Reply #19 on: March 19, 2005, 15:24:41 pm »
Ihosi on ns. pintakuiva sekaiho. Sellaiselle iholle on ihan omat tuotteet: monilla sarjoilla on niitä tarjolla.
Sitten on olemassa myös tuoteita tuolle T-alueelle esim. Lumenella ja Clarinsilla löytyy. Ne poistavat ihon rasvaisuudesta johtuvaa kiiltoa, jota ei puuterikaan pidättele.

Annami

• Guest
« Reply #20 on: May 03, 2005, 23:29:20 pm »
 :laugh:
Nyt löytyi huippuvoide ongelmaan!
Ihoni kuivui todella kuivaksi nyt tänä keväänä (en tajua mistä syystä, kun kuiternkin hoidan) ja olin jo hieman epätoivoinen, kun vanhat konstit eivät auta!
Sain apteekista kokeiltavakseni:
Tolerance Extreme Anti-irritating soothing Cream
http://www.sinanssi.fi/pharmadermo/index_ihotyyppi.asp?ihotyyppi=11&id=1&pn=1
tuolla linkki tuotteeseen

Nyt ihoni niin hyvä: kaikki kuivuus häipyi ja iho sileni!
 :)
Pyytäkääpä koleilunäyte (riittää 3-4 päiväksi aamuin illoin, siis on tuollainen yksi putkila, mitä myyntipakkauksessa 7)
ainakin Yliopiston Apteekki myy,  jälleenmyyjät löytyvät tältä sivulta:
http://www.sinanssi.fi/pharmadermo/jalleenmyyjat/?Load=

kun klikkaa tuota Avenen logoa!

Dark_Angel

• Guest
« Reply #21 on: May 04, 2005, 10:51:56 am »
Ja sisäisesti suosin käytettäväksi kalanmaksaöljytabletteja! Ne todellakin tehoavat, tänä talvena ei tarvinut murehtia kuivista nenänpielistä, kun aloin viime keväänä popsimaan 2 kapselia päivässä. Muutenkin ihoni kunto on mielestäni parantunut.

Toi on hyva vinkki jota kosmetologini suositteli ja han on myos sairaanhoitaja toiselta ammatiltaan niin tietaa varmasti mista puhuu.

Kandee myos kayda kasvohoidos ja saa hyvia vinkkeja ihotyypistas ja sen hoidosta, kunhan valitset ammattitaitoisen paikan, mun mielesta money well spend!

Tehotyttö

• Junior Member
  • **
  • Miss Fitness
« Reply #22 on: May 04, 2005, 13:27:56 pm »
Ja sisäisesti suosin käytettäväksi kalanmaksaöljytabletteja! Ne todellakin tehoavat, tänä talvena ei tarvinut murehtia kuivista nenänpielistä, kun aloin viime keväänä popsimaan 2 kapselia päivässä. Muutenkin ihoni kunto on mielestäni parantunut.

Mulla on ollut myöskin sama ongelma, eli T-alue rasvainen ja sitten muualla kuiva ja hilseilevä...olen ruvennut syömään noita kalaöljykapseleita sekä lisäämään ruokavalioon muutenkin rypsi- ja oliiviöljyä. (Toimii muuten myös rasvan poltossa!) Ja ihon kuntokin on parantunut...noiden öljyjen syönnin jälkeen tuloksia alkaa näkymään suunnilleen 1-2 kk:n kuluttua, se on kait se aika kun rasvasolut uusiutuvat tjs....

uros

• Guest
« Reply #23 on: May 04, 2005, 16:31:09 pm »
Saa nähdä koska Suomessa naiset löytävät (laadukkaan) aloe veran ja sen lyömättömät edut.
Suosittelen!!
..ja sitten pidänkin suuni supussa aiheesta, koska en jaksa taistella tekstein "maailman parhaita ja kuuluisimpia" kosmetiikkayrityksiä vastaan vaikka tiedänkin totuuden.  [cool]

Maana

• Full Member
« Reply #24 on: May 04, 2005, 16:49:53 pm »
HAA, mä olen jo löytänyt sen, mutta en näe siinä mitään hehkutettavaa, koska mun iholleni se ei kyllä ihmeitä tehnyt, vaikka niin odotinkin..  :-\  Tosin se oli sellaista geeliä, joten ehkäpä jossain muussa muodossa tai toisen valmistajan voisi toimia paremmin..

uros

• Guest
« Reply #25 on: May 04, 2005, 19:27:18 pm »
HAA, mä olen jo löytänyt sen, mutta en näe siinä mitään hehkutettavaa, koska mun iholleni se ei kyllä ihmeitä tehnyt, vaikka niin odotinkin.. :-\ Tosin se oli sellaista geeliä, joten ehkäpä jossain muussa muodossa tai toisen valmistajan voisi toimia paremmin..

Lainatakseni erään Oxfordin sairaalassa työskentelevän arvostetun lääkärin sanoja (olin hänen "koulutuksessaan" aloesta kuusi tuntia):
Jos naiset tietäisivät millainen voima aloella on, niin he eivät käyttäisi enää mitään kosmetiikkafirmojen tuotteita ihonsa hoitoon.

Mutta kuten sanoin, tämä on erittäin arka aihe varsinkin täällä keskusteltavaksi.
Lääkkeet, kosmetiikka ja öljy määräävät meidän elämäämme.  [cool]

Aloevera tulee kauneudenhoitoon lisääntyvässä määrin lähitulevaisuudessa, kunhan saadaan ensin erään maailman johtavan valmistajan tuotteita laajemmin ihmisten tietoon. Tuotteissa on todellakin eroja!
Mutta tämä aloesta, jätän mainostamisen pois tältä foorumilta!

sanzuu

• New Face
  • *
« Reply #26 on: July 12, 2006, 03:33:31 am »
Tuli tuosta sinun mikrohionnasta mieleen, että L`orealiltahan löytyy kotituotteeksi tuollainen mikrohionta, ei varmasti niin tehokas kuin kosmetologin tekemä, mutta varmasti kokeilemisen arvoinen! Hintaa muistaakseni alle 20€, on ainakin saanut ulkomaalaisilla kauneuspalstoilla kehuja.

Lancomelta löytyy myös todella tehokas vastaava tuote. Kaksi osainen: ensin kuorinta ja sitten levitetään c-vitamiini ''seerumi'', kirkastamaan ihoa (kannattaa tehdä illalla). Hinta noin 130-140 e.