Miksi ei keksitä semmosta malli/missi kisaa jossa ei olisi niin tarkat säännöt,eikä tarvitsisi olla niiiiin puhtoinen tausta???
Kyllähän meillä kaikilla on elämää ja luurankoja kaapissa,ei täydellistä ihmistä maan päältä löydy joka olisi täysin pulmunen!?
Minä olen laulaja tai pikemminkin mallaava laulaja!

Rakastan esiintymistä ylikaiken ja julkisuus tulee kuulumaan elämääni ennemmin tai myöhemmin kun unelmatyöni on sellainen mihin julkisuus "kuuluu"!
Aina pelkään esim.kilpailuihin osallistuessani että jos vaikka voittaisin tai pääsisin siihen pisteeseen että naama tulee esille niin pelkään että taustani pilaa maineeni!!
En ole mitään niiin kamalaa tehnyt kuitenkaan että siitä tarttisi ihmisten tuomita lopullisesti!
Sanotaan nyt niin että olen elänyt ja ollut nuori kapinallinen ja tehnyt semmosia virheitä mitä miljoonat muutkin ikäiseni silloin joskus...
Olisi hyvä keksiä joku tämmönen rennompi meininki kisa meille "elänneille"!
Haluaisin myös osallistua eri mallikisoihin mutta niin monissa on säännöissä että ei saa olla naimisissa,ei saa olla naimisissa ei saa olla sitä ja tätä...
Naurettavaa,ihmisiähän me vain ollaan!
Mono kaunis edustava jää rannalle ruikuttamaan vaativien sääntöjen vuoksi!
Itse olen liian lyhyt esim.näytösmalliksi mutta niissä missä ei ole pituusrajaa niin on esteenä nämä muut kriteerit!