Author Topic: -->IHONHOITO TUOTTEET<--  (Read 2683 times)

soulsister

• New Face
  • *
-->IHONHOITO TUOTTEET<--
« on: March 05, 2005, 16:37:48 pm »
tarvitsisin apua ihonhoito tuotteiden merkin valitsemisessa! osaisiko joku suositella esim. jotakin seuraavista; Nuxe, Phytomer, Dermalogica, Clarins, Chanel etc.? ovatko kosmetologien käyttämät tuotteet ylivoimaisesti suunnittelijoiden kosmetiikkaa parempia? thanks. :)

Jonayla

• Guest
Re: -->IHONHOITO TUOTTEET<--
« Reply #1 on: March 06, 2005, 08:59:46 am »
Clarinsin tuotteet ovat hyviä, huonoja/todella surkeita tuotteita en ole heidän sarjastaan löytänyt. Nuxella on muutamia hyviä tuotteita. Biothermiltä ja Diorilta löytyy omaan makuuni parhaita tuotteita kaupasta tarjolla olevista ihonhoitotuotteista. Halvoista L`oreal on kyllä paras. :-* Lumenen tuotteet saavat ainakin minun kasvot aika nopeasti huonoon kuntoon.  :(

Chanel taas ei mielestäni ole ihonhoitotuotteissa kovin häävi sarja. Kosmetologien sarjoista kivoja ovat Ella Bachè ja Thalgo.

Mutta en ole huomannut noissa suurta eroa kaupasta saataviin tuotteisiin, kyllä enemmän vaikutusta on sillä, että käy säännöllisesti kosmetologilla, itse käyn kolmen kuukauden välein.

Maana

• Full Member
« Reply #2 on: March 07, 2005, 18:35:55 pm »
Nuxen tuotteista en itse tykännyt.. kun käytin, tuntui jotenkin puolitehoiselta kosteusvoidekin. Kaverini taas on hehkuttanut Phytomerin tuotteita joita on kyllä tullut harkittua mutta vielä en ole kokeillut. Sarja josta itse olen tykännyt on Gernetic.  Jotenkin en vaa luota täysin noihin Chaneleihin sun muihin ihonhoidossa vaan haluun "tieteellisempää" ihonhoitoa. Meikithän niillä on aivan ihania  [love]

Shakira

• Full Member
« Reply #3 on: March 07, 2005, 19:29:24 pm »
Itse en ole huomannut, että mikään puhdistustuote vaikuttaisi erilailla ihooni. Tosin ihoni on aina olut hyvässä kunnossa, enkä ole ikinä kärsinyt oikeastaan minkäänlaisista epäpuhtauksista. Ulkomaille muuttaessani jouduin kuitenkin huomaamaan, että veden laatu vaikutti huomattavasti ihooni: finnejä alkoi yhtäkkiä ilmestyä kuin tyhjästä. Nyt siis juon vain ja ainoastaan pullotettua vettä, ja hetkenaikaa jopa pesin kasvoni Evianilla... [Embarrassed] kaikki taas mallillaan, eikä valittamista.

kirck

• Guest
« Reply #4 on: March 10, 2005, 20:23:11 pm »
Tykkään Danne:n tuotteista kosmetologilta. Pudistusaineissa en minäkään ole huomannut eroja. Käytän tällä hetkelle Lòreal in pure zone sarjan pudistus geeliä.. toimii mulla
 ;)

Sellu

• New Face
  • *
« Reply #5 on: May 20, 2006, 18:40:06 pm »
 :)Minä olen tykästynyt Oriflamen tuotteisiin. Mitä mieltä te olette?

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #6 on: June 13, 2006, 11:41:01 am »
Mikä niissä on hyvää?

Sellu

• New Face
  • *
« Reply #7 on: June 13, 2006, 11:51:47 am »
Esim. Royal Velvet kuivan ihon sarja on tosi hyvä ja jos haluaa aurinkosuojan niin sitten on Time Preventin SPF 15 . Se tietenkin riippuu vielä siitä minkälainen iholaatu sinulla on.

mapsi

• Full Member
« Reply #8 on: June 13, 2006, 19:17:46 pm »
mä käytä ku reksonaa ja puhdas paita

sanzuu

• New Face
  • *
« Reply #9 on: July 12, 2006, 03:21:38 am »
Moikka! Valmistuin juuri kosmetologiksi, mutta halusin kumminkin työskennellä mieluummin myyntityön parissa. Ennen olin tyytyväinen sarjoihin, joita saa ostettua vain kosmetologeilta (mm. YON-KA, Sothy''s, Thalgo...). Ajattelin aina että esim. Diorilla, Lancomella ja Chanelilla maksaa vain merkki, mutta jouduin perumaan puheeni. Kaikista laadukkaimpia ja parhaimpia tuotteita on Helena Rubisteinilla, Diorilla, Lancomella ja Biothermilla. Tietysti jokaisella sarjalla on jokaiselle oma suosikki tuotteensa. Ja jokaisella iholla on erilaiset tarpeet. Mutta nämä ovat minun näkemyksiäni asiasta.  :)

Poni

• New Face
  • *
« Reply #10 on: July 12, 2006, 17:38:44 pm »
Heippa.

Kirjoitan ekaa kertaa tänne. Olen kokeillut läpi kymmeniä eri kosmetiikkamerkkejä,sekä kosmetologilta että kaupasta ostettuna.
MIksi mielestäsi biotherm  ym ovat parempia kun kosmetologituotteet?

Yrittääköhän kosmetologit valita sellaisia tuotteita yritykseensä mitä ei saa jokapaikasta että myynti kasvaisi?
Esim lancomea ei juuri kosmetologeilla ole näkynyt,paitsi stockan kauneushoitolassa.

sanzuu

• New Face
  • *
« Reply #11 on: July 12, 2006, 23:10:02 pm »
Mielestäni tuotteiden vaikutukset näkyvät iholla nopemmin. Jo ensimmäisellä kerralla huomaa eron. Käy kysymäss paria näytettä vaikka Stockalta sekä pyydä kosmetologiltasi muutama näyte mukaan kokeileuun, niin voin olla varma, että huomaat eron.

Hoitolasarjoja joita myydään myös muualla on Clarins, Phytomer.... Hoitolasarjoilla on laajempi valikoima, kuin muilla sarjoilla, joten kosmetologi pystyy aina tekemään esim. kasvohoidon asiakaslähtöisesti ja asiakkaan iho terpeiden mukaan. Tämän takia kosmetologit eivät käytä esim. Biothermiä ja Lancomea (poikkeus stockan hoitola ja lancomehoitola). Myös sillä on vaikutusta asiaan ettei tuotteita saa ostettua muualta kuin heiltä. Yksityisyrittäjät tarvitsevat kaikki mahdolliset eurot. Kassa ei siitä kasva, että asiakas ostaa tuotteen stockan alennusmyynnistä. :)

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #12 on: July 27, 2006, 19:32:17 pm »
Itse suosin kosmetologini suosittelemia tuotteita. Luotan kosmetologiini 110% ja lisäksi tunnen itse alan melko hyvin, niin riittää jo omakin tieto ettei toinen voi edes huijata/yritä rahastaa. Välillä tulee käytettyä kalliimpia "markettituotteita" eli Lancômesta Chanelin kautta Dioriin, mutta pääasiassa siis ammattilaisten merkkejä tulee suosittua. Hjeronymus, Dermalogica ja Gernétic suosikkeja näistäkin.

Toki helmiä ja ok tuotteita löytyy halvimmistakin, mutta noin yleisesti ottaen hyvä laatu valitettavasti maksaa. Monissa hinnakkaissa "markettituotteissa" korkea hinta etupäässä muodostuu pakkauksesta ja nimestä eli imagosta. Laatuakin toki on, mutta jos vertaa esim. ammattilaisen luona myytäviin vähemmän tunnettuihin ja neutraalimmilla paketeilla varustettuihin tuotteisiin niin enemmän rahaansa oikeaan laatuun pistänee ammattilaissarjoihin.

Yleisesti pakkaus on tuotteen ensimmäinen tärkeä myyntitekijä. Mitä houkuttelevamman näköinen tuote on hyllyssä, sitä miellyttävämmältä se luultavasti tuntuu myös iholla, vaikka olisikin ominaisuuksiltaan lähempänä tavallista kosteusvoidetta, kuin tehoseerumilla varustettua luxustuotetta. Lasi mielletään usein yleelliseksi pakkausmateriaaliksi. Ei ihme, koska usein lasiin pakatut tuotteen ovat kalliimpia jo pelkästään pakkauskustannustensa takia. Painavampi tuote vaatii enemmän polttoainetta kuljetuksessa ja lasi materiaalina on herkästi särkyvää ja tarvitsee enemmän suojausta. Usein lasiin pakatut tuotteet ovatkin suunnattu kohderyhmässään varakkaammille, kuten ikääntyvän ihon tuotteet ja erilaiset seerumit ja erikoistuotteet. Kohderyhmälle kalliin oloinen tuote voi olla myös statuskysymys. Lasi siis kalliimpikin materiaali kuin esim. ohuen ohut muovi. Kokonaishinnan siis kosmetiikassa määrittelee; laatu, miten tarkkaan tutkittu/testattu, miten hyvät ainesosat/kuinka vaikeasti saatavat, pakkausmateriaalin kustannukset, imago/myynti nimellä eli kuinka tunnettua on.

Että vaikka todelal helmiä olen löytänyt Lancômen, Diorin ym sarjoista niin kallistun silti ammattisarjojen puolelle. Mun kohdalla ainakin onnistuneet toimimaan hyvin. Lisäksi niissä samoja raaka-aineita kuin mitä kosmetologi käyttää ihonhoidossa/eri hoidoissa mun iholle niin ne tavallaan tukee toinen toisiaan ja täydentää vaikutusta kun olen hankkinut kaikki ns. samalta sarjalta.

Silti ei kannata tukeutua liikaan yhteen merkkiin, muistakaa että iho tarvitsee vaihtelua ettei totu ja yleensä jokaisella vuodenajallakin on oma merkitys ihoon; talvesta kesän iho ei kaipaa samoja tuotteita eikä ole samassa kunnossa. Mutta näytteitä pyytämällä ja kokeilemalla jokainen voi löytää ne omat suosikkinsa eri merkeistä joista ei sitten hevillä luovu  :-*

celya

• New Face
  • *
« Reply #13 on: August 16, 2006, 08:40:57 am »
 :nanner:

Jee, löysin itselleni eilen aivan parhaan kosteusvoiteen: Lancomen Bienfait Multivitalin. Iho suorastaan hehkuu, kosteutta tulee tähän kuivaan ihoon, mutta ei rasvaisuutta. Hinta on kyllä korkee, mut tyytyväinen oon. Ostin sellaisen Lancomen pakkauksen stokkalta, missä on muitakin tuotteita kokeiltavaksi, mutta hinta on sama, kuin sen voiteen hinta yksistään olisi.

Itse käytin ennen tyyliin Niveaa, mutta kun kokeilin ekaa kertaa jotain Diorin näytettä, huomasin tosi ison eron. Laatu on aivan eri luokkaa kun näissä tarjoustalon tuotteissa! Iho tuntuu tarvitsevan hyviä kosteusvoiteita, kun on elä tääl ilmansaasteen keskellä ja käyttää paljon meikkejä jatkuvasti.

Biothermin puhdistustuotteista olen kans tykännyt! Puhdistaa hyvin, mut iho jää pehmeäksi eikä raastetuksi.

*Nikita*

• Full Member
« Reply #14 on: September 24, 2006, 13:22:29 pm »
Oon jotenki tykästyny ihan kotimaiseen Lumeneen. No hintansa takia ja kyllä muutenkin mun mielestä ne on hyviä.
Näistä kalliimmista ei edes oo kokemusta ja Oriflamen ja Yves Rocherin tuotteet niputan samaan... en pidä niistä. Tuoksut liian voimakkaita ja jotenkin vaan... ei ei ei.

Apteekin tuotteita on myös kokeillu tosi monia. Joskus teininä kun ihossa oli paljo epäpuhtauksia niin kävin läpi varmaan jokaisen apteekin ihonpuhdistus sarjan ja kaikki halvemmat Herbina jne. Lumene oli lopulta se, joka vihdoin autto oikeesti ja oon jämähtäny ja tykästyny siihen. Sopii mun iholleni. Kosteusvoiteet on apteekista.

Täytyy kyllä tosin tunnustaa, että joskus ihonhoito jää vähän vähemmälle.  [Embarrassed] Toi pesee kasvot evianilla kuulostaa aika luksukselta...  ;D