Author Topic: Ken on kaikkein kaunein Miss Universe?  (Read 4906 times)

Rantsu

• Guest
Re: Ken on kaikkein kaunein Miss Universe?
« Reply #75 on: May 05, 2005, 02:29:50 am »
Onpas täällä heikkoluontoista sakkia kun noin helposti olette manipuloitavissa...... ::)
Eipä ole Milka saanut mua vielä manipuloitua. Kaimansa on Venezuelan antilistalla. ;D

Ja Rinalla oli upeat hampaat! Diasteema ei haittaa mitään. :police:

Milka

• Guest
« Reply #76 on: May 05, 2005, 02:33:20 am »
Tota nyt on ees turha yrittää, että Milka Chulina ois antilistalla. Siihen nyt ei usko kukaan. Se on selvää kiusantekoa ja kostoa. Meidän ensimmäisistä "väittelyistä" johtuen....  :o

Mua mitkään diasteemat haittaa vaan ne jänöhampaat muuten ja siis eipä ole yksikään kruunustaan luopunut näyttänyt yhtä hysteeriseltä kuin Rina!!  ???

Rantsu

• Guest
« Reply #77 on: May 05, 2005, 02:39:32 am »
Täytyy myöntää, että ei ollut Rinan staillaus -77 kisoissa kovin onnistunut :1crazy:. Todella radikaali muutos, ihmettelen, että on sallittua. (Toinen esimerkki: Grechen -90 Usassa! ::)). Mutta mä katonkin omaa kisaansa -76. :police:

Annami

• Guest
« Reply #78 on: May 05, 2005, 02:55:45 am »
1. Anne Pohtamo, Suomi 1975 - Ei selityksiä kaipaa.
2. Margaret Gardiner, E-Afrikka 1978 - Tuon kultaisen ajan häikäisevä kuningatar. Huikean pitkä ja upea kaunotar.
3. Janelle Comissiong, T&T 1977 - Ensimmäinen mustaihoinen voittaja. Suomen edustaja Armi Aavikko sanoi: niin suloinen, että itketti!
Koskas tuo Anne on noussut ekaksi?! eek:
Muistan sellaisen listan, jossa oli Margaret eka, toka Janelle ja sitten Anne!
Jaa, ettei kaipaa selityksiä?!  :1shock:
Siis tässä menee nyt kyllä Rantsun kanssa niin ristiin kuin vain mennä!  :-\
Kai nyt sentään olet Annen nähnyt? No, tietenkin olet! Mutta en käsitä!  [Embarrassed]

Milka

• Guest
« Reply #79 on: May 05, 2005, 03:01:21 am »
Nonnii, Annami saapukin tänne sopivasta Rantsun kaveriksi niin pääsee Milka nukkumaan!!!

MILLON TE IHMISET OIKEEN NUKUTTE!! Nyt on YÖ!!!!  eek: ;D

Hyvää Yötä, kyllähän tässä tulikin jo kukuttua!

Rantsu

• Guest
« Reply #80 on: May 05, 2005, 03:17:17 am »
Koskas tuo Anne on noussut ekaksi?! eek:
Muistan sellaisen listan, jossa oli Margaret eka, toka Janelle ja sitten Anne!
  [Embarrassed]
Annamilla on luumumainen muisti. :-* Totta, editoin Annen ykköseksi joskus myöhemmin, listahan on alunperin talvelta -03. Margarethan ei ollut koskaan mikään ylivoimainen ja sitten tajusin, että kyllä meidän Anne on kuitenkin se kaunein. Anne olis maailman kauneimpien missien listalla kakkosena heti Ullan jälkeen jollei olis sitä silmien epäsymmetriaa. Mulla on melkoisesti Anne juttuja 70 ja 80-luvuilta. Ja paitsi että Anne on niin huikean kaunis, niin hänellä on mahtava karisma. [love]

Rantsu

• Guest
« Reply #81 on: May 05, 2005, 03:24:58 am »
Janellesta: olen listan teon jälkeen nähnyt hänen kisansa ja ei todellakaan sen takia ole pudonnut. Mutta olen nähnyt myös muutaman huonon missivuonna otetun kummallisen huonon kuvan hänestä ja se on vähän verottanut. :1shock: Ja hän on kuitenkin niin kovin lyhyt... :-\

Annami

• Guest
« Reply #82 on: May 05, 2005, 03:27:17 am »
No, muistan tuon Margaretin, kun tietenkin aloin kiinnostua juuri sen takia, kun oli ekana! Ja kun pikkuinen Janelle tokana ja Anne kolmantena ihmetytti! (nythän täällä on jo tottunut, että Anne on monella hyvissä asemissa). Mutta minä en ole koskaan pitänyt: se epäsymmetria häiritsee missillä ja jokin muu hänen olemuksessaan tökkii. (Olen nähnyt hänet useamminkin)
Jotenkin Anne poikkeaa Rantsun muista suosikeista, etten osaisi muiden perusteella arvata Annen kuuluvan ykkösiin!  :-\

Niin, Milka, kait sitä tästä pitäisi hiipiä nukkumaan!  :enkeli: