Mulla on yhä ongelmana näppylät. Finnejä on noin 1/2 per kuu, mutta näppylöitä on aina, ja ne eivät lähde koskaan. Näppylät iski jo 11-vuotiaana, ja valtasivat aluksi otsan. Nyt niitä on ollut pidemmän aikaa leuassa, ja kaikkein tiukimmin ne istuvat nenän pielissä/posken seudulla. Raivostuttavaa, koska koko iho näyttää punoittavalta ja läikikkäältä näppylöiden takia, enkä ilman meikkiä kehtaa lähteä mihinkään!

Meikkikin peittää vähän niin ja näin. Otsasta iho tuntuu kuivalta, meikkivoidekin hilseilee otsan kohdalta. Silti nenä ja otsa kiiltävät ihan himona aina aamulla, vaikka en yöksi edes laita kasvovoidetta. Olen aikoinaan kokeillut varmaan kaikki markettituotteet tyhmyyksissäni Niveasta Clerasiliin, eikä varmaan ketään yllätä, että eivät ole auttaneet yhtään... Clerasilin puhdistuslaput ovat painajaismaisia, tuoksuvat hirveälle, ja minulla ainakin kirvelevät. Iholääkärille tieni vie, ongelmana vaan se, että hintaa käynnille/lääkkeille voisi tulla jonkin verran, eikä rahatilaneeni ole kovin kummoinen. :E Yksi vaihtoehto olisi tietenkin kysyä vanhemmilta rahaa, mutta molemmat uskovat sitkeästi, että mistään iholääkkeistä ei ole

, ja tämä menee ohi "ajan kanssa".
Roacuttan kiinnostaa, koska sitä kehutaan niin tehokkaaksi ja se on vienyt monen ihmisen akne-ongelmat sen sileän tien, mutta minua hirvittää se, että hiukset putoilevat ja huulet kuivuvat jatkuvasti. Sivuvaikutuksiahan on monenlaisia ja ne on tietysti yksilöllisiä, mutta. Pakko tälle kuitenkin jotain on tehdä.