Author Topic: Kasvohoidot, ihonpuhdistukset-kokemuksia???  (Read 2469 times)

kirck

• Guest
Kasvohoidot, ihonpuhdistukset-kokemuksia???
« on: March 01, 2005, 19:35:54 pm »
Eli mitkä ovat teidän suosikkeja kasvohoidoista??
Minkälaisia kokemuksia teillä on eri ihon pudistuksista( mekaaninen, kemiallinen, utraääni)  ... :)
Mulla on sekaiho ja yritän löytää hyväksihavaittua kasvohoitoa ... Kokemusta mulla on vaa mekaanisesta puhdistuksesta.

Saike

• ELITE MEMBER
Re: Kasvohoidot, ihonpuhdistukset-kokemuksia???
« Reply #1 on: March 01, 2005, 21:36:46 pm »
Decleorin kemiallinen hedelmähappohoito oli mahtava!!!! Kevyesti kuoriva hoito, joka sai ihon loistamaan. Tehdään ainakin Espoossa Espoontorin kauneushoitolassa, en nyt muista paremmin paikan nimeä.
Toinen tehokas on Hjeronymus. Se puhdistaa talirauhaset tehokkaasti, mutta en suosittele ärtyneelle enkä varsinkaan akneiholle.
Arpien hoitoon ja jos haluaa muuten uudistaa ihoa tehokkaasti, suosittelen Dr. Schrammek-yrttisyväkuorintaa. Se saa sinut näyttämään hirviöltä viideksi päiväksi, mutta jälkihoidon jälkeen olo on upea.
Harmi että näitä kaikkia, melko tyyriitä hoitoja, suositellaan tehtäväksi sarjahoitoina.

kirck

• Guest
« Reply #2 on: March 04, 2005, 00:07:01 am »
Täytyy kokeilla tuota hedelmähappohoitoa. Kiitokset Saike!! :-*  Mulla on ens viikolla aika puhdistuseen ja mikrohiontaan. Se kuulema kirkastaa omaa ihon väriä [love]

~iazza~

• New Face
  • *
« Reply #3 on: May 15, 2005, 12:21:39 pm »
Eli mitkä ovat teidän suosikkeja kasvohoidoista??
Minkälaisia kokemuksia teillä on eri ihon pudistuksista( mekaaninen, kemiallinen, utraääni) ... :)
Mulla on sekaiho ja yritän löytää hyväksihavaittua kasvohoitoa ... Kokemusta mulla on vaa mekaanisesta puhdistuksesta.

Itse olen kokeillut seuraavia:

Sarjana mikrokuorinta (6 krt - 1/vk), mikä oli ihan ok, häivytti pieniä arpia ja supisti ihohuokosia. Varsinaiseksi ihonpuhdistukseksi ei kuitenkaan soveltuvin. Naamio vaihtoehdot ihania!

Ultraäänipuhdistus oli mielestäni hieman "pilipali" homma, koska vaikutusta ei varsinaisesti "tuntenut". En oikein usko puhdistumiseen...

Mekaaninen puhdistus: Paras puhdistus tähän mennessä on ollut Jyväskyläläisessä Kosmetologi Rosassa(?), jossa puhdistus oli täysin kivuton ja tuli äärettömän puhdas olo. Iho höyrytettiin oikein perusteellisesti ennen puhdistusta, aivan mahtava kokemus!

Hjeronymus-hoidot on loistavia. Tulee todella kaunis iho heti hoidon jälkeen! Suhonikin käski mennä heti uudestaa, jos sieltä kerran tullaan kotiin niin hehkeänä :).

Hjeronymus-hoitoja aion ottaa vastakin!

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #4 on: July 23, 2006, 12:17:51 pm »
Lähestulkoon kaikissa mahdollisissa olen käynyt. Vaikea sanoa mikä ollut "tehokkain", koska mulla on melko hyvä iho ja ei ole suurempia ongelmia ollut. Oon sitten eri hoitoja ottanut aina sen mukaan mikä on iholle ollut parasta. Mutta jos jonkinlaiset suosikit pitää mainita ja "tehokkaaksi" sanoa, niin Hjeronymus ihonpuhdistus, mikrohionta ja ultraääni-ihonpuhdistus on kyllä niitä tehokkaimpia ollut. Keskityn siis noissa hoidoissa ihon syväpuhdistukseen ja vain pari kertaa vuodessa menen johonkinkosteuttavaan hoitoo. Taas pitää varaa ensviikolla aika, ihoa täytyy alkaa laittaa syyskuntoon  :)

vine``

• New Face
  • *
« Reply #5 on: November 14, 2007, 10:00:45 am »
Itsellä oli n. vuosi sitten nii pahoja näppylöitä poskissa että ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin mennä ihonpuhdistukseen, ja onneksi kävinkin siellä vaikka kallistahan se on.
Ensinnäkin se puhdistaja kertoi, että poskista ei saa ainakaan millään mikrohieronnalla tms. puhdasta vaan piti sillä ihoneulalla puhkoa syvältä ne auki, ja kivuliasta se oli, mutta myös sen arvoista! nykyään näppyjä ei ole poskilla ollenkaan.
Mutta olin kyllä myös itsekin osa syynä miksi ne aiheutui, sillä olin käyttänyt liian kovia aineita ja iho oli niin kova pinnalta että näpyt olivat jääneet ihon alle, joten suosittelen käyttämään juuri niitä tuotteita mitkä on omalle iholle parasta koska itsellä ainakin kokemusta siitä on.
Ihonpuhdistus on mielestäni ollut hyvä ratkaisu finniongelmiin, eikä tartte mitää lääkekuureja syödä ja kärsiä sivuvaikutuksista.
Se on ainakin luonnollinen tapa päästä eroon näppylöistä.