Author Topic: Pitäisikö ostaa "Tämä tukka ei tottele kuria"-paita ?  (Read 996 times)

Lapushka

• Guest
Pitäisikö ostaa "Tämä tukka ei tottele kuria"-paita ?
« on: February 28, 2005, 17:37:52 pm »
Nyt on pakko kysellä apua...

Olen ottanut uuden laikkauksen hiuksiini... kerroksittain ( sellainen Jennifer Aniston, J Lo- kampaus) Kevennetyt latvat...
Minulla on kuitenkin pehmeät hiukset ja nyt olen törmännyt ongelmaan josta en aikaisemmin tiennyt mitään. - hiusten sähköisyys ja tittelemattomuus.

eli kysymys kuuluu: Mitä tuotetta kannatta laittaa jotta hiuksista tulisi (hmmmm) jäykemmät... En kuitenkaan halua "kypärä"- vaikutelmaa päähäni... Eli luulisin että jotain kevyt-vahoja tai jotain pitäis laittaa...  Muotoiluvoidetta olen kokeillut, mutta tulos on aika heikko...

Apua, hjälp, Help, Pomogite, Appii.....

kirck

• Guest
Re: Pitäisikö ostaa "Tämä tukka ei tottele kuria"-paita ?
« Reply #1 on: February 28, 2005, 20:26:44 pm »
  Föönauksen, isojen rullien alle kampausneste tai kampausneste geeli ( Biosilk). Itse tykkään Paul Michell Extra Body daily buust:ista. Muotovaahdota jättävät mun mielestä hiukset "koppuraisiksi"Sen Jälkeen Muotoile vahan kanssa esim. Paul Michell ESP. Tigi bedhead cat fight.  .  Lämmitä pieni määrä käsissä ja levitä tyven kautta kaikkialle hiuksiin. Jonka jälkeen sinulla pitäisi olla joka suuntaan sojottavat hiukset. Sen jälkeen viisipiikkisellä ( käsillä) laitat hiukset haluamaasi asentoon..  Jos vaha kuivuu käsiin saat  siihen uutta puhtia kostuttamalla käsiä hieman. Vahaa laitetaan sitten mielummin liian vähän kuin liian paljon.           Toivottavasti oli apua ja tukka taas tottelee :P

Lapushka

• Guest
« Reply #2 on: February 28, 2005, 22:14:46 pm »
Mulla on vyötärölle ulottuvat hiukset... :) rullat ei auta.... eikä ne sojota mihinkään :)
Kampaamossa laitettiin jotain ainetta, en vaan osaa arvata mitä se oli....

DaisyF

• Guest
« Reply #3 on: March 01, 2005, 12:57:19 pm »
Minull on tuohon samaan vaivaan tuonut avun Pantenen Winter Rescue -shampoo ja hoitoaine. :)

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: March 01, 2005, 13:15:11 pm »
Mulla ei ainakaan auta mikään, ei siis yhtään mikään!!!! Eli suosittelen peruukin ostamista, älkää naurako, vaan ihan oikeasti!!! Olen niin kyllästynyt omiin hiuksiini, ettäää... Ystäväni oli ostanut Virosta peruukin (n. 20e) ja luulin kauan että ne ovat hänen omat hiuksensa, näyttävät niin aidoilta! Eivätkä lentele sähköisinä ja latteina tuulen mukana.  :-* :-* :nanner:

Lapushka

• Guest
« Reply #5 on: March 01, 2005, 13:28:21 pm »
DaisyF :)  Kiits, kokeilen sitä ;)

Saike...heh peruukki ei ole mun juttu... Mutta laitapas ihmeessä kuvia kun olet ostanut itsellesi peruukin... Koska en usko että mikään feikkitukka on parempi kuin omat kutrit!

kirck

• Guest
« Reply #6 on: March 04, 2005, 22:28:03 pm »
Mulla on vyötärölle ulottuvat hiukset... :) rullat ei auta.... eikä ne sojota mihinkään :)
Kampaamossa laitettiin jotain ainetta, en vaan osaa arvata mitä se oli....

Älä arvaile, käy kysymässä... :D Varmasti sieltä myyvät sitä mielellään sinulle!!

Kampausnestettä voi käyttää ilman rulliakin.. Se tekee niistä helposti "hallittavat"..
Pantene tekee mun koiran turkin liian liukkaaksi :P