Author Topic: kimi raikkonen official name Kimi Räikkönen  (Read 23666 times)

69

• Guest
kimi raikkonen official name Kimi Räikkönen
« on: January 26, 2005, 03:53:00 am »
Mitä mieltä olette Kimi Räikkösestä?

Adriana

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: January 26, 2005, 09:20:00 am »
Kimi on penska enkä ikinä kattoisi tollasta käytöstä...En tunne Jenniä hekilökohtaisesti mutta odotan mielenkiinnolla jatkoa. Jokatapauksessa ihmettelen heidän nopeaa naimisiinmenoa. Mun mielestä se oli virhe eikä liitto tule kestämään. Ehkä Jenni yritti sillä saada Kimin aisoihin, tavallaan että sitten kun ollaan naimisissa Kimi tajuaisi suhteen vakavuuden.

65

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: January 26, 2005, 11:15:00 am »
Jotain lööppejä oli Kimistä eilisessä iltapäivälehdessä kun poikkesin ärrällä.

Kysyin ärrän parikymppiseltä myyjättäreltä, että mitä se Mika on taas sekoillut. Myyjä kertoi että Mika oli sekoillut jossain strippiclubilla jurrissa. Tokaisin siihen, et ei kai sitä nyt kukaan pysty menemään selvin päin johonkin strippiclubille!

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: January 27, 2005, 00:06:00 am »
Tämänkin päivän iltapäivälehdissä näyttää olevan lööppejä niin Kimistä kuin Jennistä sekä heidän suhteestaan;

"JJ Lehto haukkuu Kimi Räikkösen"
"Joko Jenni on kyllästynyt Kimin juhlintaan?"
"Miten käy Kimin ja Jennin suhteen?"

Eipä tuo Kimin käytös kovin mukavalta ja fiksulta valitettavasti vaikuta..   [Frown]    [Embarrassed]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: January 26, 2005, 13:14:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt La Dolce Vita:
Kysyin ärrän parikymppiseltä myyjättäreltä, että mitä se Mika on taas sekoillut. Myyjä kertoi että Mika oli sekoillut jossain strippiclubilla jurrissa.

Kuka Mika?  [bigglasses]  

Meikäläistä vaan ihmetyttää, miten jonkun autokuskin masturboinnista jossain strippiklubilla jaksetaan pitää tollasta meteliä. Ja kuka viitsii kaikkia juttuja lukea. Mitä se meille kuuluu, mitä Kimi duunaa...  [Roll Eyes]

2499

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: January 26, 2005, 13:15:00 pm »
Alkaa muistuttaa Matti Nykasesta tuo Kimin touhu...

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: January 26, 2005, 13:24:00 pm »
Luin ne jutut ja ihmettelen tosiaan miten vaimonsa jaksaa tuollaista nöyryytystä?  [sad]   [Confused]

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #7 on: January 26, 2005, 14:44:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Adriana:
En tunne Jenniä hekilökohtaisesti mutta odotan mielenkiinnolla jatkoa. Jokatapauksessa ihmettelen heidän nopeaa naimisiinmenoa. Mun mielestä se oli virhe eikä liitto tule kestämään. .

Tamakin on vahan kiikunkaakun juttu etta oliko avioliitto nopea vai ei! siis eiko seurustelua ollut takana kaksi vuotta tai jotain?
nailla leveysasteilla kahden vuoden seurustelu ennen avioa on TOOOOODELLA PITKA ja avioeroja silti puolet vahemman.
tama siis ihan yleisella tasolla ei koske ehka tata kyseista paria.
tosin luumukin kylla tarvitsi yli 5v miettimisaikaa....  [thum]
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

65

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: January 26, 2005, 14:51:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Anna Hill:
Luin ne jutut ja ihmettelen tosiaan miten vaimonsa jaksaa tuollaista nöyryytystä?    [sad]       [Confused]  

Eiköhän Jenni ole kuitenkin "selviytyjä" tässä casessa ... kävin miten kävi.    [king]    

Muutenkin Jennin siirtyminen F1-varikoilta omien harrastuksien ja "harrastuksien" pariin kertoo omaa kieltään.

(Mulla menee mikat, kimit ja matit jo sekaisin ... vähemmästäkin!) En ole lukenut lööpeistä pidemmälle ... niin onks toi masturbointi juttu siis totta? Eihän siinäkään mitään pahaa ole ... mutta strippiclubilla!!!!  

Onhan Madonnakin masturboinnut stagella tuhansien silmäparien edessä!

Adriana

• Full Member
(No subject)
« Reply #9 on: January 27, 2005, 10:02:00 am »
meinasin nopealla naimisiin menolla että olivat niin nuoria. Mun mielestä olisi kannattanut ihan iän puolesta odottaa ainakin pari vuotta!

Turkissa ja sielläpäin avioliitto on pyhempi eikä sitä varmaan sen takia pureta niin helposti. Tunnettua esim. Italiassa on kyllä myös luvut avioliitossa pettäneiden laajasta kirjosta...Liekö Turkissa sitten erilailla, en tiedä.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: January 27, 2005, 11:23:00 am »
Homma vain pahenee. Sääliksi käy Jenniä.  [Frown]

"Seiska Lontoossa
NYT PUHUU KIMIN STRIPPARI!"

65

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: January 29, 2005, 06:48:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Team:
Sääliksi käy Jenniä.

Ihan turhaan! Jos tässä jotain pitää sääliä, niin Kimiä. Niinhän Jennikin tekee, koska on lähtenyt julkisuudessa puolustamaan miestään. Tekisitkö itse samoin jos partnerisi vetäisi housut kinttuun stripparin edessä? Tuskin!

Jennin pelastus ja ”henkireikä” on että pääsee Veikkolaan ratsastamaan Thomas von Rettigin tallille ja saa vastapainoksi keskustella myös henkisesti rikkaan ja sivistyneen miehen kanssa. Tekee varmasti psyykeelle enemmän kuin hyvää.

Jos sinun pitäisi valita näistä kahdesta herrasta vaikkapa lasketteluseuraa viikonlopuksi, niin tuskinpa olisi vaikea tehdä päätöstä!

69

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: February 01, 2005, 01:59:00 am »
Räikkönen arvosteli suomalaismedian kirjoittelua hänen juhlinnastaan. Kimin mielestä kohu ei ole haitannut hänen työntekoaan, sillä muualla hänet jätetään rauhaan.

- Suomi on varmasti pahin paikka. En ihmettele sitä, ettei kukaan halua olla täällä. Suomen media ei tue ketään. Jos menee hyvin, kannustetaan ja tehdään hyviä juttuja, mutta seuraavana päivänä löydetään huono juttu ja puukotetaan selkään, Räikkönen kritisoi.

Niko

• Administrator
(No subject)
« Reply #13 on: February 01, 2005, 06:28:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Team:
Räikkönen arvosteli suomalaismedian kirjoittelua hänen juhlinnastaan. Kimin mielestä kohu ei ole haitannut hänen työntekoaan, sillä muualla hänet jätetään rauhaan.

Bill Clintonin elämänkerrassa onkin aika hyvä kuvaus suomalaisista:

Vietin pari päivää Tukholmassa  ja sen jälkeen  matkustin yölautalla Helsinkiin. Myöhään illalla istuin yksikseni ravintolasalissa  juomassa kahvia ja lukemassa kirjaa, kun baarin puolella syntyi tappelu. Kaksi humalaista miestä oli alkanut tapella paikan ainoasta tytöstä. Kumpikin oli aivan liian humalassa pystyäkseen puolustautumaan, mutta osuivat kyllä vastustajaansa, ja ennen pitkään olivat jo verissä päin. Toinen oli miehistön jäsen, ja hänen kaverinsa katselivat tappelua vierestä. Lopulta minä en enää kestänyt, vaan nousin ylös ja lähdin rauhoittamaan tilannetta, jottei miehille kävisi enää pahemmin. Kun olin enää muutaman metrin päässä, yksi miehistön jäsenistä astui eteeni ja sanoi: “Älä yritä estää niitä tai muuten ne käyvät molemmat kimppuusi. Ja me vielä autamme niitä.”
 Minä kysyin miksi ja mies vastasi hymyillen: ”Me ollaan suomalaisia.” Kohautin hartioitani, käännyin hakemaan kirjani ja menin nukkumaan, ja taas olin oppinut lisää erilaisista kulttuureista.” Kumpikaan ei taatusti saanut sitä tyttöä.

Vietin joulun ensimmäistä kertaa pois kotoa, ja joulupäivänä kävelin Helsingin edustalla olevalle merenlahdelle. Jää oli paksua ja siihen oli satanut tarpeeksi lunta, jotta sen päällä pystyi kävelemään liukastelematta. Kauniissa maisemassa kauempana oli aivan rannassa sijaitseva mökki ja sen edustalla oli meren jäässä pieni pyöreä reikä. Mökki oli sauna, ja pian sen sisältä tuli pieniin uimahousuihin pukeutunut mies, joka marssi suoraan jäälle ja laskeutui reiästä jäätävään meriveteen. Hetken päästä hän tuli pois, palasi saunaan ja teki taas saman jutun. Minusta hän oli vielä hullumpi kuin ne tappelupukarit. Myöhemmin kyllä opin nauttimaan saunan löylyistä, mutta vaikka olen pitänyt Suomesta kerta kerralta enemmän, jäiseen veteen en pysty menemään.

[thum]         [1think]        [thum]

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: Mitä mieltä olette Kimi Räikkösestä?
« Reply #14 on: February 22, 2005, 02:46:17 am »
Flavio Briatore: Kimin tempaus raikas tuulahdus

Kimi Räikkösen riehakas juhlinta lontoolaisessa yökerhossa tammikuussa närkästytti McLaren-tallin päälliköitä, mutta Renault-tallin johtajan Flavio  Briatoren mielestä se voi olla jopa hyväksi lajille.

- Jos Räikkönen ajaisi minun alaisuudessani ja menisi yökerhoon juomaan, ei minulla olisi mitään ongelmaa asian kanssa. Räikkösen käyttäytyminen on raikas tuulahdus lajille. Nykyiset kaikki nuoret näyttävät siltä, kuin he olisivat tulleet suoraan tehtaan linjalta. Kaikki ovat toistensa näköisiä, Briatore kommentoi.