Author Topic: Reiden ympärys?  (Read 6731 times)

Hanni

• V.I.P. MEMBER
Reiden ympärys?
« on: February 19, 2005, 10:30:53 am »
Heipä hei!

Mikäs se olis missille sopiva reiden ympärys? Kun aina puhutaan vain noista muista ympäryksistä ja painoista... Pitäiskö missimittojen lisäksi ilmoittaa myös reiden ympärysmitta? Kuitenkin solakat reidet on aika tärkeää missille. Lihasreidet fitnesskisoihin.

Uteliaisuus iski kun katsoin nauhalta eräitä vanhempia MS ja MSCA -kisoja, joissa oli muutama reitevä tyttönen, ja iski pahasti silmään... tosin omat reidetkin on melko pökkylät. Olis kiva tietää mihin "pyrkiä"  :D
Niin makaa kuin petaa.

giselle

• Full Member
Re: Reiden ympärys?
« Reply #1 on: February 19, 2005, 10:36:06 am »
Mun mielestä missillä saa olla vähän isommatkin reidet kunhan ne on  k i i n t e ä t. Esim. Lola Odusoga oli reitevä ja silti pärjäsi loistavasti. Kokonaisuus ratkaisee ja oikeat mittasuhteet muuhun vartaloon. Toisaalta iso reisinen ja harteikas ja muutenkin iso missi ei ole enää naisellinen.  :-\
Malleilla taas ei missään nimessä saa olla isoja reisiä!

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #2 on: February 19, 2005, 10:43:51 am »
Juu, olen samaa mieltä, että Lolan reidet -- vaikkakin niistä kohistiin "paksuuden vuoksi" -- olivat sopusuhtaiset. Mutta esim. viime MS-kisoissa, Krista Järvisellä oli jo silloin paksut reidet (tosin myös koko kroppa oli paksu). Viime vuonna tais ainakin mulla olla laput silmillä kun Krista hurmasi olemuksellaan ja jäi "huomaamatta" puutteet kropassa  [cool]
Niin makaa kuin petaa.

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #3 on: March 22, 2005, 21:27:51 pm »
 ;D ;D ;D Vai reiden ympärys..hih. Omani ovat n. 53 senttiset.. Ihan tyhmä oli joskus vauhkota Lolan reisistä. Eihän niissä mitään vikaa ollut, sen todisti jo upea menestys Universessa!!  [love]

kirck

• Guest
« Reply #4 on: March 26, 2005, 23:56:21 pm »
Mulla on 52cm paksuimmasta kohtaa.
Kaikki kertyy vuötärölle :cry: :cry:

kirck

• Guest
« Reply #5 on: March 26, 2005, 23:57:59 pm »
Ihan tyhmä oli joskus vauhkota Lolan reisistä. Eihän niissä mitään vikaa ollut, sen todisti jo upea menestys Universessa!! [love]
Parempi isot reidet kuin vyötärö!! Turhaa vauhkoamista tosiaan ::)

giselle

• Full Member
« Reply #6 on: April 13, 2005, 16:44:57 pm »
Mullakin on 52cm paksuimmasta kohtaa...miten muilla? Olin järkyttynyt kun se oli niin vähän...onko mulla liian pienet reidet?  [Embarrassed]
En saa isoja lihaksia helposti...vaika olen treenannut jo vuosia.  :-\

kirck

• Guest
« Reply #7 on: April 13, 2005, 19:42:24 pm »
Mullakin on 52cm paksuimmasta kohtaa...miten muilla? Olin järkyttynyt kun se oli niin vähän...onko mulla liian pienet reidet? [Embarrassed]
En saa isoja lihaksia helposti...vaika olen treenannut jo vuosia. :-\
Me ollaan tansiittu liikaa :D
Mulla vaan vyötärö paisuu... täytyy aloittaa uudelleen treenaus.   

natalie85

• Full Member
« Reply #8 on: April 14, 2005, 00:29:27 am »
Sellanen juttu vaa, et reisien ympärysmitta riippuu aika paljo koko kropan rakenteest..Eli mulla ei oo mikää kapea lantio eikä reidetkää, mut vaik kuinka yrittäisin laihduttaa ni ei millää auta, muuten laihdun mut ei lantio eikä reidet, niitä ei vaa saa pienemmiks..Lantio on 93 ja reisi 56..En kyl tykkää jaloistani hirveesti, mut mitä liikuntaa tekisinki ni reisist tulee vaa "paksumpia", esim salilla käynti..Minkäköhänlaista liikuntaa kannattas harrastaa et reisist tulis hoikempii??? [Embarrassed]

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #9 on: April 14, 2005, 08:29:02 am »
Kestävyysvoimaa kyykyillä (askel-, ym), pienillä painoilla mahdollisesti. Esimerkiksi TV2:n jumpan tyttöjen alakroppa-DVD on sopiva. Siinä on ohjelmat 1) pakara-selkä ja 2) reisi-vatsa. Ei ne ala pullistelemaan jos myös syöt kuten kuuluukin.  :o  :D Eli oma kulutus -500kcal terveellistä ruokaa. Näin sitä läskikerrosta voi ohentaa. Tosin paikallisesti se ei onnistu mutta tätä voi yrittää. Lisäksi olis hyvä harjoitella aerobisesti pari kertaa viikossa pisempi aika esim. sauvakävely/pyöräilylenkki jossa tulee hiki.
Niin makaa kuin petaa.

kirck

• Guest
« Reply #10 on: April 14, 2005, 10:54:58 am »
Hanni , mikä sun reiden ympärys oli?

Kaikki muut ovat jo kertoneet ;D

natalie85

• Full Member
« Reply #11 on: April 14, 2005, 11:49:26 am »
Kestävyysvoimaa kyykyillä (askel-, ym), pienillä painoilla mahdollisesti. Esimerkiksi TV2:n jumpan tyttöjen alakroppa-DVD on sopiva. Siinä on ohjelmat 1) pakara-selkä ja 2) reisi-vatsa. Ei ne ala pullistelemaan jos myös syöt kuten kuuluukin.  :o  :D Eli oma kulutus -500kcal terveellistä ruokaa. Näin sitä läskikerrosta voi ohentaa. Tosin paikallisesti se ei onnistu mutta tätä voi yrittää. Lisäksi olis hyvä harjoitella aerobisesti pari kertaa viikossa pisempi aika esim. sauvakävely/pyöräilylenkki jossa tulee hiki.

Sitä just tarkoitinki et jos ne on lihasta, eikö niitä sais mitenkää ohenemaa eli eikö lihakset tavallaan "kulu" vaik ei harrastaiskaa mitää sellasta mikä kasvattaa niitä..

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #12 on: April 15, 2005, 07:55:28 am »
Sitä just tarkoitinki et jos ne on lihasta, eikö niitä sais mitenkää ohenemaa eli eikö lihakset tavallaan "kulu" vaik ei harrastaiskaa mitää sellasta mikä kasvattaa niitä..

Vain bodareilla reisi voi olla pelkkää lihasta... olen käsittänyt että sinä et ole bodari :D

Oma reisiympärys on "lolamainen" 57cm. Mä kyllä treenaan aika paljon, olen semmonen fitness-tyyppinen enemmänkin  [cool]
Niin makaa kuin petaa.

natalie85

• Full Member
« Reply #13 on: April 15, 2005, 08:07:16 am »
En oo bodari mut joskus kävin salilla aika paljon ja siitä ne lihakset on sitten tullut.. :1shock:

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #14 on: April 15, 2005, 08:21:53 am »
En oo bodari mut joskus kävin salilla aika paljon ja siitä ne lihakset on sitten tullut.. :1shock:

Ilmeisesti sulla on kuitenkin siinä rasvaa päällä kuten lähes kaikilla, koska muutenhan sä olisit se bodari. Ei ne lihakset kasva kuin jatkuvalla kovalla treenillä (=suuria painoja). Pitkillä toistomäärillä ja kevyellä vastuksella (esim. omavoima) ei pysty kasvattamaan lihaksiaan suuriksi, vaan kiinteyttämään ja kehittämään lihas_kestävyyttä_. Kyllä tuo ruokavalio-treeni yhdistelmä on avain onneen -- niin pitkälle kuin reisien muokattavuus on mahdollista. Toisilla (siis meillä vähemmän onnekkailla) nuo reidet on paksummat vaikka tekis mitä. Mutta aika pitkälle kehoaan voi muokata ruokavalion ja treenin yhdistelmällä.

Jos olet tosissasi halukas parantamaan reisien ulkonäköä, niin kävelepä kuntosalille ja pyydä personal trainerin palveluja tai oman ohjelman teko noine vaatimuksineen. (siis kerrot mikä on sun tavoite=kaventaa reisiä) Tarvittaessa samasta paikasta saa myös ruokavalio-ohjeet.
Niin makaa kuin petaa.