Author Topic: Hymiöistä  (Read 1464 times)

Mansen Miäs

• Guest
Hymiöistä
« on: February 06, 2005, 01:58:34 am »
Uskoisin, että samansuuntaisia aatoksia on tullut muillekin... eli mielestäni tuosta hymiövalikoimasta puuttuu oleellisia hymiöitä ja toisaalta löytyy vain harvoin käyttökelpoisia tai suorastaan turhia! Onkohan enää mitään toivoa saada parannusta asiaan?
Onkohan tuo määrä se maksimi mitä "hymiö-rosterissa" voi sitten olla, vai?
Tämä  :-X on ainakin mielestäni turha hymiö! Ja tarvitseeko olla erikseen sekä hymy, virnistys että LOL?
Nämäkin  :angel: :'( beauty voisi korvata mielestäni käyttökelpoisemmilla! Kuten myös tämän  :police:
Ainakin kauhisteluhymiö ('eek') olisi tässä aihepiirissä ehdottoman oleellinen, myöskin itku-hymiö olisi tervetullut ja sitten joku hyvän yön toivotus-hymiö, kuten se joidenkin vanha suosikki enkeli!
Ja tämähän olisi se paras kauhistelu hymiö!

Mitäs mieltä muut asiasta ovat?

Rantsu

• Guest
Re: Hymiöistä
« Reply #1 on: February 06, 2005, 03:57:37 am »
Joo, mä haluaisin kaikki vanhat alkuperäiset hymiöt takas, ne oli parhaat. Ja saahan sitä lisänä uusiakin olla. Pitäis kai alkaa käyttää omalla koneella olevia hymiöitä, kuten Miäs ja Milkakin tekee. Olen joskus käyttänytkin, mutta ei se ole niin yksinkertaista, kun painaa vaan Forumilta jotain. [cool]

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #2 on: February 06, 2005, 05:17:30 am »
Parannusideoita otetaan mielellään vastaan ja niitä tullaan toteuttamaan. Kuten kaikki varmasti ymmärtää, koko portaali pitää ensin saada toimimaan ja sitten aletaan hienosäätämään.

SH

• New Face
  • *
« Reply #3 on: February 06, 2005, 08:46:45 am »

Anna Hill

• V.I.P. MEMBER
« Reply #4 on: February 07, 2005, 21:26:16 pm »
Mun täytyy laittaa tähän oma puhuva suosikkismileyni. Newlyweds-sarjaa katsoneet muistavat tapauksen:

Tämä hapoissa riehuva bansku taitaa olla ihan uusi olio? Muistan että forumin chatissa oli niitä tanssivia värikkäitä pallukoita joskus.

:nanner:
Dressing well is the best revenge!

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #5 on: March 10, 2005, 04:37:36 am »
Hymiöitä on nyt lisätty! :king:

mr.sixty

• Guest
« Reply #6 on: March 10, 2005, 09:33:37 am »
 :-X on ihana hymiö ja mä käytän sitä melkeen kaikkein eniten. älkää ihmeessä poistako sitä :-X(munmielestä toi ei lol hymiöihin liitymitenkään kuin tuo on hieman jännittynyt hymiö)

pelkkä naurava hymiö(semmonen mä kuolen nauruun) puuttuu

jouluhymiö on turha koska sitä käytetään vaan kerrran vuodessa(ja silloinkin vain harvoin)

tinka

• Guest
« Reply #7 on: March 10, 2005, 20:37:26 pm »
 :-X Minustakin tämä puolustaa paikkaansa! Itse en ole suuremmin kaipaillut uusia hymiöitä valikoimaan, mutta ei ne haitaksikaan olisi :)

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #8 on: March 10, 2005, 21:21:08 pm »
Hymiöiden käyttö on vain osoitus kykenemättömyydestä vivahteikkaaseen kielelliseen ilmaisuun...  ;)

tinka

• Guest
« Reply #9 on: March 10, 2005, 23:36:20 pm »
Hymiöiden käyttö on vain osoitus kykenemättömyydestä vivahteikkaaseen kielelliseen ilmaisuun...  ;)

Tai pelkoa siitä, etteivät muut ole kykeneväisiä ymmärtämään käytettyä vivaihteikasta kielellistä ilmaisua ilman "tukikuvia" ;)

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #10 on: March 10, 2005, 23:49:50 pm »
Bullshit!!!  :laugh:
Mä en ainakaan moista pelkää, kun niitä harvoja asioita, joista koulussa kehuttiin oli mun "sujuvuus ja asiallisuus"  ainekirjoituksessa ja eipä tuo äidinkielen arvosana YO-kirjoituksissa olisi voinut olla yhtään parempi!  :P
Näitä on vaan niin kiva mätkiä viesteihin väriä tuomaan...  :nanner: :-* :xmas: :police:

Emppu

• Guest
« Reply #11 on: March 10, 2005, 23:59:12 pm »
... tai ärsyttämään tai pyytämään tai anomaan tai kannustamaan tai.....

Muuten mie haluan sen enkulin takaisin tänne  :laugh:
pyydän   :-\, anon  :o ja matelen  :nanner:....

kirck

• Guest
« Reply #12 on: March 11, 2005, 00:02:44 am »
Mansen miäs tämäkö turha :-X  Itsekkin käytät sitä ;D   http://www.julkkikset.fi/forum/index.php?topic=710.new;boardseen#new

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #13 on: March 11, 2005, 00:08:23 am »
No, aiemmin se tuntui vielä turhemmalta kuin nykyään!  :o
Täytyyhän sitä joskus käyttää niitä "huonojakin hymiöitä"... ideologiaanikaan ei sovi se, että "käyttöesine" jätetään täysin käyttämättä!  :D

Emppu

• Guest
« Reply #14 on: March 11, 2005, 00:11:03 am »
ja sitten joku hyvän yön toivotus-hymiö, kuten se joidenkin vanha suosikki enkeli!
Ja tämähän olisi se paras kauhistelu hymiö!

Niin minä ainakin kaipaan....  :(