Author Topic: Mikä ihmetyttää tänään?  (Read 19379 times)

Turo

• Guest
Re: Mikä ihmetyttää tänään?
« Reply #15 on: February 19, 2005, 20:35:45 pm »
Mitä oikein mä juuri sekoilin? Pitää vaan tottua!  :laugh: MITÄ eikö :director: enää vaan : L A U G H :   Omitusta!

Emppu

• Guest
« Reply #16 on: February 19, 2005, 20:38:30 pm »
Turolle kivaa ja ihanaa viikonloppua....  :-* [love]
eihän nimi miestä pahenna jos mies ei nimeä ... sanotaan  ;)
Milka taitaapi olla euroviisuilemassa jo, huomenna on Suomen finaali nääs!
Missä muut niin Ranstukka taas reissun päällä luulen ja Miäs tulee aina yön selässä tänne Annamin kera  ;)
Kiva kun olet täällä Turonen!

Annami

• Guest
« Reply #17 on: February 19, 2005, 20:50:34 pm »
Taitaapa Miähellä olla tänään muuta seuraa kuin tämä forum! (Luin tuolta toisesta topicista)  ;)

Emppu

• Guest
« Reply #18 on: February 19, 2005, 20:57:14 pm »
Taitaapa Miähellä olla tänään muuta seuraa kuin tämä forum! (Luin tuolta toisesta topicista) ;)

Voi sentään mitä on mennyt tekemään meille  ;) [cool]
kyllä kai me kestetään tämä kuin naiset  beauty :nanner:

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #19 on: February 19, 2005, 21:15:15 pm »
Vaihda Turo itsesi vaan takaisin Teroksi, muakin toi hämää ihan hirveesti, ja mä sentään oon salainen agentti :D

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #20 on: February 20, 2005, 00:13:59 am »
Taitaapa Miähellä olla tänään muuta seuraa kuin tämä forum! (Luin tuolta toisesta topicista) ;)
Eipä ole näkynyt ketään järjestykseen laittajaa!
Nyt kun kyseinen henkilö on ilmeisesti pari vuorokautta off-line, niin pitää käyttää tilaisuus hyödyksi ja laittaa ainakin sata kuvaa intialaisista misseistä eri topiceihin! ;D ;D

Annami

• Guest
« Reply #21 on: February 20, 2005, 00:24:45 am »
Ai, niinkö on!  :(

No, minäpä laitoinkin jo Miss Intia -keskusteluun!  :)
(Larastakin laitoin ja pitää kait nyt sitten laittaa lisää (sitä iltapalaa), kun Miäs onkin täällä!  ;)

vanhaluumu

• Global Moderator
« Reply #22 on: February 20, 2005, 09:50:04 am »
TUROLAINEN! sina ihmetytat tannaaan....
Muutu nyt ihmeessa takaisin terolaiseksi! luumukaan ei yhtaan totu tahan uuteen nimeen!

ja toinen mika ihmetyttaa tanaan on se etta MANNELAISELLE ei voi kai laittaa yksityisviesteja! siis eiloydy mannelaista tuosta jasenlistasta! M I K S I  :(

ja tampere hoi! taalla ollaan....laitettu myos vahan yksityisempaa... ;) en ole kadonnut mihinkaan mutta kisavasymysta oli ilmassa, tosin se on vaistymassa ja alkaa kutkuttaa kivasti tuo tuleva ME ja arvostelut MU 98 ja MU 02 jotka YRITAN saada aikaiseksi mahollisimman pian!!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

Manne

• Guest
« Reply #23 on: February 20, 2005, 10:11:43 am »
Minua ihmetyttää, että missä me oikein jutellaan, jos missi.netkin jää käyttöön!

vanhaluumu

• Global Moderator
« Reply #24 on: February 20, 2005, 10:30:00 am »
kylla musta kantsuu taalla uudella puolella olla, taalla kun on kaikki saman katon alla! kunhan opitaan kayttaan tata kunnolla, taa osoittautuu varmaan paljo paremmaksi kun vanha!! :-*

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #25 on: February 20, 2005, 10:36:51 am »
kylla musta kantsuu taalla uudella puolella olla, taalla kun on kaikki saman katon alla! kunhan opitaan kayttaan tata kunnolla, taa osoittautuu varmaan paljo paremmaksi kun vanha!! :-*
Periaatteessa samaa mieltä, mutta yksi meistä "vanhojen muistelijoista" ei varmasti näe asiaa noin... eli jutskataanko me Rantsun mieliksi vanhalla -vai "pakotetaanko" Rantapoika tänne! Kas, siinäpä kysymys! :think:
Päivän ihmettelynä se, että jos Luumu on meikääkin jollain privalla muistanut, niin joka tapauksessa mulla lukee "Ei uusia viestejä" sitkeästi, niin kuin on lukenut tämän forumin alusta asti! :(

Annami

• Guest
« Reply #26 on: February 20, 2005, 11:14:03 am »
Teamin vastaus minulle missinetissä:

http://cgi.ewok.fi/~Teamp/ubbs/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=10;t=000507

Minä olen jo kotiutunut täne uuteen ja onhan tämä monipuolisempi!

Niin, esim mitä noiden missimuisteloiden kanssa sitten tehdään? Nehän on niitä Rantapojan 'heiniä'? (Minä vain jotain mielipiteitä niihen olen heitellyt ja niitä kuvia.)

Turo

• Guest
« Reply #27 on: February 20, 2005, 11:14:14 am »
Luumu, ihanko totta???? Ettekö kukaan oo tottunut mun lempinimeni TURO!!
 :laugh: MIETIN vielä vaihdanko vai en? Tero Suominen on historiaa!

Annami

• Guest
« Reply #28 on: February 20, 2005, 11:21:36 am »
Minä nyt totun aina herkästi kaikkeen uuteen: tuo Turokin tuntuu jo ihan tutulta ja miellän kuka on! Ja parempihan se on nimimerkillä kirjoitella kuin omalla nimellään täällä rohkeammassa forumissa!  :)

vanhaluumu

• Global Moderator
« Reply #29 on: February 20, 2005, 11:48:48 am »
tampere! jatketaan sitkeasti muistelotkin taalla! kylla se beachboy tykastyy kun ajatuksen vaihto viriaa! ja kylla laitoin yksaria tulemaan aamulla..... [Embarrassed] minne lie mennyt....?

terolainen! jata vaan sukunimi pois mutta vaihda ihmeessa turo teroksi. tai sitten vaikka kevin s.:ksi! koska OIKEASTI tuistutat hanta!!

TANAAN ON EUROVIISUT! (OIS...)