Author Topic: Mikä ihmetyttää tänään?  (Read 19379 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Mikä ihmetyttää tänään?
« on: February 05, 2005, 13:28:33 pm »
Mikä ihmetyttää tänään?

kaapo

• Guest
Re: Mikä ihmetyttää tänään?
« Reply #1 on: February 05, 2005, 17:25:16 pm »
Se että Saana Anttila ei päässyt kymmenen parhaan joukkoon. Näin just eilen lätkämatsissa ja on miljoona kertaa parempi kuin noi yhdeksän plus yksi yhteensä.

Rantsu

• Guest
« Reply #2 on: February 05, 2005, 19:45:47 pm »
Mulla olis tuohon hyvä kommentti, mutta täytyy jättää kai sanomatta... :o

Mua ihmetyttää ainakin se, että puolet porukasta on kadonnut, vaikka nyt on Miss Suomi kisat. Viime vuonna oli 100 kertaa vilkkaampaa.

kaapo

• Guest
« Reply #3 on: February 05, 2005, 21:22:45 pm »
Mua ihmetyttää ainakin se, että puolet porukasta on kadonnut, vaikka nyt on Miss Suomi kisat.

Siksi koska ne eivät ottaneet siihen finaaliin ketään hyviä, joten ei se jaksa ketään kiinnostaa. Sitäpaitsi nyt on MP-messut, jossa on paljon parempaa tarjontaa kuin Miss Suomi kisoissa. Joten kaikki on siellä.

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #4 on: February 05, 2005, 22:30:09 pm »
Mihinkähän tosiaan mm. Luumu on kadonnut?  ::)

Luumusta päästäänkin siihen varsinaiseen päivän ihmetykseen... mikä ihmeen "global moderator" NuorestaTerhakkaasta on tullut!??  ::)

Manne

• Guest
« Reply #5 on: February 06, 2005, 09:50:12 am »
Tänään ihmetyttää tietysti, mitä tuomarit ajattelivat valitessaan Hannan Miss Suomeksi 2005. Epäilen, että Hanna ei voittanut 6-0. Siellä on voinut olla vaikka kuinka tasainen se tilanne. Ja ehkä yleisön ääni ratkaisi!

Jonayla

• Guest
« Reply #6 on: February 06, 2005, 14:49:09 pm »
Ihmetyttää, että miksi tuomarit valitsivat taas tavallisen hiirulaisen uudeksi MS:ksi???? Glamouria ei tytöstä ei pahemmin löydy, ei todellakaan oikea valinta MU-kisoihin. Ilmeisesti tuomarit elävät vielä 60-70-luvulla, ei voi muuta kuin ihmetellä: En ymmärrä miksi mikään ei muutu, vaikka tulokset puhuvat muutoksen puolesta vuodesta toiseen!  >:(  >:(  >:(

Rantsu

• Guest
« Reply #7 on: February 06, 2005, 15:02:03 pm »
Ja mitä vikaa oli -60 ja -70 -luvuissa?  >:(

Jonayla

• Guest
« Reply #8 on: February 06, 2005, 15:06:29 pm »
Ja mitä vikaa oli -60 ja -70 -luvuissa? >:(

Ei mitään... Tarkoitin tuolla sitä, että valitsevat sellaisia tyttöjä voittajaksi kuin 60-70 luvuilla, he pärjäsivät silloin hyvin, mutta maailma on muuttunut aika paljon 30-40 vuodessa. Ja nykyisin haetaan ihan toisenlaista missityyppiä voittajaksi.

Rantsu

• Guest
« Reply #9 on: February 06, 2005, 15:16:20 pm »
Mutta kyllä siihen aikaan oli PALJON kauniimpia missejä, ja vielä 80-luvullakin. En ymmärrä, miksi asioiden pitää mennä huonompaan suuntaan! (missä on itkuhymiö...)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #10 on: February 16, 2005, 18:31:32 pm »
Ihmetyttää kuinka varmoja ihmiset ovat Elinan syyllisyydestä koulukiusaamiseen. :(

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #11 on: February 16, 2005, 19:48:44 pm »
Ihmetyttää kuinka varmoja ihmiset ovat Elinan syyllisyydestä koulukiusaamiseen. :(

On niin paljon helpompaa tuomita kuin kannustaa

Turo

• Guest
« Reply #12 on: February 19, 2005, 20:16:14 pm »
En tajunnut yhtään tätä foorumia! Eksyn johonkin!!! Tuntuiu, että mun kivat missikamut eivä t oo täällä enää. Olen kuin aavikko.
Help me!

Emppu

• Guest
« Reply #13 on: February 19, 2005, 20:22:17 pm »
En tajunnut yhtään tätä foorumia! Eksyn johonkin!!! Tuntuiu, että mun kivat missikamut eivä t oo täällä enää. Olen kuin aavikko.
Help me!

Kyllä Turo sinä itse aiheutat ihmetystä uudella nimelläsi!
Ei millään pahalla kylläkään.....  ;) :)

Kyllä jos olet Tero niin voin kertoa että täällä pyörii Annami, Mansen Miäs, ranstukka ja Milka ihan entisellään,
mutta uusi aiheuttaa ensin opettelua, ainakin minulla ja hyväksymistäkin,
olen sellainen vanhoihin kaavoihin kangistunut...
kyllä ne kamut löytyy tänne, älä sie sure  :laugh: :o....
chattinkin kun saavat toimimaan niin pääset juttuun sielläkin heidän kanssaan...
onhan meitä monta muutakin tuttuasi täällä... minäkin ja Mummelikin jossakin piilossa ja Manne....  :nanner:

Turo

• Guest
« Reply #14 on: February 19, 2005, 20:33:06 pm »
Kyllä Turo sinä itse aiheutat ihmetystä uudella nimelläsi!
Ei millään pahalla kylläkään..... ;) :)

Kyllä jos olet Tero niin voin kertoa että täällä pyörii Annami, Mansen Miäs, ranstukka ja Milka ihan entisellään,
mutta uusi aiheuttaa ensin opettelua, ainakin minulla ja hyväksymistäkin,
olen sellainen vanhoihin kaavoihin kangistunut...
kyllä ne kamut löytyy tänne, älä sie sure :laugh: :o....
chattinkin kun saavat toimimaan niin pääset juttuun sielläkin heidän kanssaan...
onhan meitä monta muutakin tuttuasi täällä... minäkin ja Mummelikin jossakin piilossa ja Manne.... :nanner:

Pelastit minun iltani!!! Olen sama henkilö Tero :D. Mä vaan luulin, että tää julkkiset.fi on eri asia kuin missi.net. Aivan samanlainen, siksi mun nimimerkkii on eri.
Eikö Turo-nimimerkki näytä hyvältä? Pitääkö olla Tero. Hmm..
Kävin äsken chatissa, ei toimi, kosma mulla on edelleen mozilla. :director: Korjaa heti chat., niin pääsen sinne mozilallalla.
Empulle hyvää viikonloppua :) .