Author Topic: Maria Sharapova - IIHANA!  (Read 5318 times)

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
Maria Sharapova - IIHANA!
« on: July 03, 2004, 21:26:00 pm »
Sivulta  http://www.mtv3.fi/urheilu/

Venäjän vasta 17-vuotias Maria Sharapova ällistytti tennismaailmaa kukistamalla Wimbledonin grand slam -turnauksen naisten loppuottelussa Yhdysvaltojen Serena Williamsin lukemin 6-1, 6-4. 183-senttinen Sharapova on turnauksen 127-vuotisen historian ensimmäinen venäläisvoittaja ja kolmanneksi nuorin naismestari.  

http://www.mariaworld.net/scan56.jpg
http://www.mariaworld.net/wimbledon04143.jpg

Vaikka en juuri urheilusta enkä tenniksestä piittaa, liimauduin välittömästi tv-ruutuun selaillessani kanavia ja törmättyäni yllä mainituun peliin. Sharapova oli todella viehättävä ja hänessä oli sellaista raikasta tyttöenegiaa, jota arvostan kovasti. Täällä forumissa tormää noihin pyntättyihin ja itseään täynnä oleviin missityyppein ja oli todella virkistävää seurata tänän nuoren tytön kamppailua ja liikehdintään pelissä. Erityisen pikanttina pidin sitä kun hän sijoitti varapallon aina välillä pikkuhousuihinsa  [Cool] .

Nämä ylikuorrutet ja keinotekoiset missit, joiden aspartaamilla makeutettua keikistelyä täällä on näytetty lähes yksinomaan viimeaikoina, saavat jo minut voimaan pahoin. Onneksi maailmassa on vielä oikeita tyttöjä, kuten Maria!

Vastapelurina hänellä oli Serena Williams, joka puolestaan oli keinotekoinen, lähes mieheksi bodattu muhkurainen möykky. Oikea monsteri! Onneksi keiju voitti kamppailun! Koko maailma on varmaan samaa mieltä!  [love]

Annemari

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #1 on: July 03, 2004, 22:36:00 pm »
Raikas ja sporttinen!  [thumb]

Kalle Väistö

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: July 03, 2004, 22:57:00 pm »
Heh heh. Ensin Nu Virgos ja nyt tämä.  [thum]  
Miksi jaksaa hehkuttaa ulkomaalaisia keskinkertaisuuksia, vaikka kaikista parhaimmat naiset löytyy Suomesta.

M

• ELITE MEMBER
  • Mr GLAMSTAR
(No subject)
« Reply #3 on: July 03, 2004, 23:32:00 pm »
Mutta kaikkein seksikkäimmät tennispallot löytyvät ulkomaalaisten **************....

[thum]    [thum]     [love]    [love]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: July 04, 2004, 18:31:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Annemari:
Raikas ja sporttinen!   [thumb]

Mä en kyllä ymmärrä, miten joku voi olla raikas ja sporttinen yhtä aikaa. Ei yhtään sovi yhteen nuo adjektiivit. Sporttisethan on yleensä hikisiä.  [18_crazy]

Adriana

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: July 05, 2004, 21:09:00 pm »
Rantsu ei taida ymmärtää sporttisten ja luonnollisten naisten päälle...

Maria on kerrassaan upea ja vartta riittää! Uskomattoman lumoavat ja herkät kasvot! Kournikova kalpenee tämän tytön rinnalla (puhutaanpa sitten tenniksestä taikka ulkonäöstä)!

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #7 on: July 05, 2004, 21:34:00 pm »
Kyllä mun mielestä Kournikova on paljon upeampi.  [thumb]  

Anna

Anna

Anna

Janey

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #8 on: July 05, 2004, 22:13:00 pm »
Mä olin näkevinäni Mariassa tuota matsia katsellessani jotain yhdennäköisyyttä Janette Bromanin kanssa. Olinkohan ainoa?

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: July 06, 2004, 12:34:00 pm »
Urheilijanaiset menköön urheilukisoihin, ei missikisoihin. Ja niinhän tuo Maria on tehnytkin.   [thumb]    Hänestä ei välttämättä koskaan tule missiä, eikä kaikista tarvikaan. (En ota kantaa sen enempää tytön ulkonäköön a) koska hän ei siis ole missi, b) toisenlaisella stailauksella vois olla ihan näyttävä ja c) olen nähnyt vain nuo pari epäselvää kuvaa).   [bigglasses]

Janey

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #10 on: July 06, 2004, 12:52:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Urheilijanaiset menköön urheilukisoihin, ei missikisoihin. Ja niinhän tuo Maria on tehnytkin.    [thumb]     Hänestä ei välttämättä koskaan tule missiä, eikä kaikista tarvikaan. (En ota kantaa sen enempää tytön ulkonäköön a) koska hän ei siis ole missi, b) toisenlaisella stailauksella vois olla ihan näyttävä ja c) olen nähnyt vain nuo pari epäselvää kuvaa).    [bigglasses]

Itse asiassa Mariahan on IMG Models-nimisen mallitoimiston listoilla, näin ainakin Heikki Hedmanin mukaan. Mutta siis, kuten Rantsu jo sanoi, missi hän ei ole.

Trump

• Full Member
(No subject)
« Reply #11 on: July 06, 2004, 07:29:00 am »
Oli vielä kaiken lisäksi hyvä matsi  [Smile]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: July 06, 2004, 15:26:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rumarko:
Oli vielä kaiken lisäksi hyvä matsi   [Smile]

Kas mä en sentään ole ainoa tällä forumilla, joka seuraa urheilua myös!   [Big Grin]   Mielestäni ei ollut erityisen hyvä matsi, koska Serena ei pelannut totutulla tasollaan. Lopputulokseen olen toki tyytyväinen!
Vaikka neiti Sharapova on oikein viehättävä ja näyttäväkin, niin olen samaa mieltä Sasun kanssa, että kyllä Anna Kournikova on sentään iskevämpi ja poikkeuksellisempi ilmestys! Ei ne viehkeät Venäläiset tennispelaajattaret tosin näihin kahteen lopu...

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: July 06, 2004, 16:14:00 pm »

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: July 06, 2004, 17:40:00 pm »
Siis tuoko nyt sitten on tämä kohuttu "kaunotar" Maria S.?????  [Eek!]   Sanon vain, että NO COMMENTS.  [Roll Eyes]