No kyllä tuon artikkelin mukaan siinä saattais olla kyse petoksessa, mutta en oikeen luota amerikkalaisiin lakimiehiin. Siellä systeemi tuntuu olla nimenomaan että asianajjajat ettii kaiken maailman törkyö toisista jotta ne sais tuomarin inhoomaan sitä.
Tapahtuuhan pahoillekkin ihmisille pahoja asioita, eli toisaalta voi olla että ne on tehnyt petoksia ennen mutta että se ihan oikeesti teki sille jätkälle jotain. Toisaalta näin se bashirin dokkarin ja en kyllä senperusteella osaa sanoa mitään. Bashir selvästi kuvasi kaiken semmosella tyylillä että mikael kuulostaa hirviöltä.
Monet mikaelin sanomat asiat on ihan normaaleja mitä kuka tahansa voisi sanoa.Mä rakastan lapsia ja jopa se että se nukkuu lasten kanssa samassa sängyssä on suht normaalia käytöstä ihmiseltä jonka luona on sairas tai nuori lapsi. Aika monet vanhemmat päästää muksut väliinsä nukkumaan kun ne näkee painajaisia ja monet ihmiset tykkää lapsista. Kyllä mäkin kerran kun mulla oli alkamassa korvatulehdus ja mun tärykalvo oli repeytymässä menin mutsin viereen vaikka olinkin 11v(tosin mä yrjösin sitten melkeen samantien kun se tärykalvo poksahti ja ei siinä sängyssä nukkunu enään kukaan

)