Author Topic: Molli-Olli Oikarinen juontaa Miss Suomi -kisat  (Read 1963 times)

1716

• Guest
Molli-Olli Oikarinen juontaa Miss Suomi -kisat
« on: February 06, 2002, 17:06:00 pm »
Molli-Olli Oikarinen juontaa Miss Suomi -kisat

Miss Suomi -kisojen juontajaksi on valittu Jyrkistä julkisuuteen ponnahtanut ja Subtv:n Tuubi-ohjelmasta tuttu Olli Oikarinen.

Kauan ei muhkeasta hiuspehkostaan ja sujuvasta supliikistaan tunnettua Molli-Ollia tarvinnut kisojen juontajaksi houkutella.

-Kyllä se naiskauneus veti. Uskon, että se oli suostumiseni suurin syy, hän tunnustaa.

Mies ottaa missikisojen juontamisen niin vakavasti kuin hänen olemuksensa sallii. Odotettavissa on kuitenkin maltillisia juontoja. Olli vakuuttaa pitävänsä yllä melko matalaa profiilia. -Ilta-Sanomat-

tiger

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: February 06, 2002, 21:26:00 pm »
Ois saanu pysyä siä jyrkissä. Menee hyvät kisat pilalle.

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #2 on: February 06, 2002, 22:54:00 pm »
Eihän missikisoja mies voi juontaa, sehän on selvä. Nyt juontaa peikko. Oliks se viimeks, kun juonsi joku lannettaan pyörittävä, mieheltä näyttävä nainen, joku Bjur...höh.  

286

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: February 06, 2002, 23:42:00 pm »

quote:
Originally posted by tiger:
Ois saanu pysyä siä jyrkissä. Menee hyvät kisat pilalle.

Itselläni meni kisat pilalle kun juontajana oli Marco Bjurström. Olin vähällä olla katsomatta koko kisoja, mutta yritin sitten muuttaa asennettani siksi aikaa. Ollia kommentoin vasta kun on kisat nähty.

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #4 on: February 06, 2002, 23:52:00 pm »
No mutta OIKEASTI Kaapo. Mikä vika Marcossa on??? Sehänonniinmukavajapuhuuniinnopeastijaketkuttaalannettaanettäotasiitäselvääsitten.
Kaapo, jotta sympatiasi nousisivat minua kohtaan.
..heh-heh...dädäää....MULLA ON SAMANLAINEN TUKKA KUIN MARCOLLA!!!!

87

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: February 07, 2002, 10:52:00 am »
Mun mielestä Marcon juonto v. 99 oli vuosiin paras missikisajuonto. Ei turhaa p*kanjäykkyyttä ja mimmit oli melkein jopa vapautuneita uikkarikierroksella.

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #6 on: February 07, 2002, 11:50:00 am »
Tietenkin olivat. Eihän nyt Marcosta kannatta piitata siinä mielessä.

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: February 07, 2002, 14:27:00 pm »
Voi teitä hupakoita! Missit jää ihan toisarvoisiksi nykyisin teidän jutuissa.

Eikä se juontaja paljon merkkaa missikisoissa, vaan ne kauniit ja fiksut suomalaisnaiset, joista SEN tuomariston pitäisi löytää paras - voittamaan ja edustamaan maailmalle, tätä huonoa itsetuntoa potevaa kansaa!!! Onhan meillä myös liikaa itsetietoisuutta potevia miehiä ja naisiakin...jossain keskustelupalstoilla olen huomannut!!!!

Hennaan yhtyen Marcosta - hän juonsi kisat tosi letkeästi ja tytöt ei suotta jännittäneet. Molli-Ollikin on tosi rento jätkä, ei tärkeile, kuin jotku muut. Tietysti Wallu Valpio ja Minna O olisivat olleet tosi makee juttu!!!

Miksi te vaaditte nykyisin ihan mahdottomia -sama se kuka tykkää naisista tai miehistä, syökö missi vain rehuja vai makkaraa ja tupakointi - kai on jokaisen oma tapa myrkyttää itsensä....hei ottakaa vähän suvaitsevaisemmin välillä....nyt valitaan Suomen kauneinta pian vai onko nyt ilmassa kisajännitystä ketkä sinne kymppiin pääsee, näistä jutuista päätellen?!!!

286

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: February 07, 2002, 15:59:00 pm »
Julkkutoimittaja: minulla ei ole aavistustakaan millainen tukka Marcolla tällä hetkellä on. Eikä kyllä paljon kiinnosta. En enempää kys. tyyppiä kommentoi, ei ole fiksua haukkua täällä ihmisiä.

Henna: kyllähän minä sen arvasin. Marco on mielestäsi yksi kaikkien aikojen parhaita juontajia ja minusta surkeimpia. Näinhän se yleensä menee. Toivottavasti emme koskaan joudu kahdestaan pienelle autiolle saarelle.

Emppu: Vallu Valpio ja Minna O!? No nyt meni jo melkoisesti överiksi!

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: February 07, 2002, 16:07:00 pm »
Jees Kaapo - niin jo pitikin ja kukahan se olisi se paras juontaja Pertti Salovaaran jälkeen??? Kaapo-pikkuinen , minä haluaisin vain listan finalisteista, hanki se ja pian!!! Kärsimätön olen minäkin...

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #10 on: February 07, 2002, 19:11:00 pm »

quote:
Originally posted by Emppu:
Voi teitä hupakoita! Missit jää ihan toisarvoisiksi nykyisin teidän jutuissa.

Eikä se juontaja paljon merkkaa missikisoissa, vaan ne kauniit ja fiksut suomalaisnaiset, joista SEN tuomariston pitäisi löytää paras - voittamaan ja edustamaan maailmalle, tätä huonoa itsetuntoa potevaa kansaa!!! Onhan meillä myös liikaa itsetietoisuutta potevia miehiä ja naisiakin...jossain keskustelupalstoilla olen huomannut!!!!

Hennaan yhtyen Marcosta - hän juonsi kisat tosi letkeästi ja tytöt ei suotta jännittäneet. Molli-Ollikin on tosi rento jätkä, ei tärkeile, kuin jotku muut. Tietysti Wallu Valpio ja Minna O olisivat olleet tosi makee juttu!!!

Miksi te vaaditte nykyisin ihan mahdottomia -sama se kuka tykkää naisista tai miehistä, syökö missi vain rehuja vai makkaraa ja tupakointi - kai on jokaisen oma tapa myrkyttää itsensä....hei ottakaa vähän suvaitsevaisemmin välillä....nyt valitaan Suomen kauneinta pian vai onko nyt ilmassa kisajännitystä ketkä sinne kymppiin pääsee, näistä jutuista päätellen?!!!

No JUST hei! Vallu Valpio juontamaan kisoja. Jätkä on suuri kupla, aikamme Irwin, jota en tahtoisi yhdistettävän misseihin, jos en mihinkään muuhunkaan. Ryyppävä reppana, joka tuli julkuksi näyttämällä...julkkunsa M:llä.

Veli Hopea

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: February 07, 2002, 19:33:00 pm »
"Ryyppävä reppana, joka tuli julkuksi näyttämällä...julkkunsa M:llä."

No nyt ymmärrän, mistä tuo sinun nimimerkkisi tulee.

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: February 07, 2002, 21:14:00 pm »
Joopas joo - minähän tarkoitin just teitä hupakoita! Pitäähän teillä olla aina jotain pientä purtavaa, kun kaikkea pitää aina mollata. Elämästä löytyy varmaan jotain hyvääkin, kun vain sen oikein oivaltaa. Tietysti voi olla SE aika kuukaudesta! Silloin on parasta pysyä kaukana! ISO HALI!

Julkkutoimittaja

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #13 on: February 07, 2002, 23:19:00 pm »
Hali? Yäk.
Nimimerkki kertoo juuri sitä, mitä epäilitkin, Brother Silver.

286

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: February 08, 2002, 12:47:00 pm »

quote:
Originally posted by Julkkutoimittaja:
Hali? Yäk.
Nimimerkki kertoo juuri sitä, mitä epäilitkin, Brother Silver.

Hah hah haaaah! Tänä yönä täällä on näköjään useampia nauruun tukehduttavia viestejä (vaikka en tiedäkään mitä Veli on epäillyt, mutta voin kuvitella). Tosin meikäläisellä on myös vähän erikoinen huumorintaju. Täytyypä pysyä vielä hereillä jos lisää hauskaa tulossa.